Grtz en tot de volgende
Londinieres (www.mxlondinieres.com)
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
er word momenteel met man en macht gewerkt aan het laatste deel van het circuit
Wanneer de werken ten einde zijn breng ik jullie op de hoogte via deze weg
het beloofd spectaculair te worden
Grtz en tot de volgende
Grtz en tot de volgende
0 x
-
Dirk DamDi
- peewee pilot
- Berichten: 9
- Lid geworden op: Do 18 Mar 2010, 22:13
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Wij zijn er dit weekend geweest , gewoon een super omloop
0 x
- Julien Haemers
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Kortrijk
- Contact:
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Wat zijn jullie nu nog aant doen?
Dat stuk rechts aan het aanleggen?
Wordt het rechte stuk links daar stijl naar boven eigenlijk ook nog opnieuw aangelegt?
Dat stuk rechts aan het aanleggen?
Wordt het rechte stuk links daar stijl naar boven eigenlijk ook nog opnieuw aangelegt?
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Yep Julien het stuk rechts waar onder andere de start komt te liggen en gans bovenaan waar de pitlane komt te liggen
zo word het circuit nog een paar 100m langer
De steile bergop aan de linkse kant blijft er normaal zo bijliggen
Kot open Julien en op uwe naftbak kruipen dan lukt da wel

Kot open Julien en op uwe naftbak kruipen dan lukt da wel
0 x
- Rens Dedecker
- mx all time winner
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Kunnen er eigelijk mannen die opstap tot boven?
(deze waarna je dan een 180 graden bocht naar rechts maakt om dan terug naar beneden de vlammen)
(deze waarna je dan een 180 graden bocht naar rechts maakt om dan terug naar beneden de vlammen)
0 x
R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@Rens ja der zijn mannen die dat kunnen
der zijn er ook al geweest die te kort kwamen en dan ne kontwipper krijgen
ik o.a 
0 x
- Rens Dedecker
- mx all time winner
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Idem, ik was er min of meer op, maar lag door de hoge snelheid tegen de muur erachter. Daar maak je ook geen tijd mee goed 
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@Rens nu nog leren draaien in de lucht
Il est tres chaud a londinieres pour le moment

Il est tres chaud a londinieres pour le moment
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
morgen vrijdag vertrek ik terug voor weekendje Londinieres
Ik hou jullie op de hoogte van de toestand daar

0 x
-
Thomas Van LaerTh
- 80cc pilot
- Berichten: 32
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Locatie: borchtlombeek
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Wij zijn vorig weekend gaan vlammen daar.Tof circuit,mooie hoogteverschillen,en prima ontvangst! Circuit is veel leuker dan 2jaar geleden,ga zeker nog is terug! 
0 x
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Wij zouden misschien 7 en 8 juli nog eens afkomen is er geen belet Luc???
Die chalets is dat er ver af ?
MX Dourte
Die chalets is dat er ver af ?
MX Dourte
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@MX Dourte zeker geen belet Gerrit
De chalets zijn op een 3tal Km van het circuit gelegen eigenlijk in het centrum van Londinieres
Kom maar af zou ik zeggen
Kom maar af zou ik zeggen
0 x
-
Dré CortvriendtDr
- mx2 amateur champ
- Berichten: 184
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Weet er iemand een ander telefoonnummer als hetgeen er op de site staat?
Krijg niemand te pakken daar.
Groeten
Dré Cortvriendt
Krijg niemand te pakken daar.
Groeten
Dré Cortvriendt
0 x
-
Nils VelgheNi
- 125cc junior EK
- Berichten: 84
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 12:56
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Hey,
we zouden een weekendje plannen op 16-17-18 juli om te komen rijden in londinieres.
We hebben nog weinig ervaring hiermee dus nog enkele vraagjes.
Hebben we een licentie nodig? Een van de vrienden rijdt enkel met een pitbike, is dit een probleem?
Nuttige tips altijd welkom...
thanks Nils
we zouden een weekendje plannen op 16-17-18 juli om te komen rijden in londinieres.
We hebben nog weinig ervaring hiermee dus nog enkele vraagjes.
Hebben we een licentie nodig? Een van de vrienden rijdt enkel met een pitbike, is dit een probleem?
Nuttige tips altijd welkom...
thanks Nils
0 x
tis deur te volln dajet leert
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Hallo Nils,je kan hier ZONDER vergunning rijden en met de pitbike is geen enkel probleem
Kom gerust maar even knallen
Als je nog vragen hebt vuur maar af
@Dré check pb
@Dré check pb
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
T'is hier "hot" maar vanavond gaan we terug "aroseren" zodat we het stof wa kunnen inperken

0 x
-
Michael BaillieuMi
- mx2 wk champ
- Berichten: 617
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: hoeke
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
hoelang zou da ongeveer rijen zijn van aan de kantn van brugge ? grt
0 x
RIP TIMO :( we gonna miss you!
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Michael BaillieuMi
- mx2 wk champ
- Berichten: 617
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: hoeke
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
tzal dan keer een weekendj zijn dak ga afkomen 
0 x
RIP TIMO :( we gonna miss you!
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@Ballieuke altijd welkom makker
afgelopen weekend superweekend met veel piloten op nr de volgende
afgelopen weekend superweekend met veel piloten op nr de volgende
0 x
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten