Londinieres (www.mxlondinieres.com)

plaats hier alle trainingcircuits.
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Do 27 Mei 2010, 18:56

er word momenteel met man en macht gewerkt aan het laatste deel van het circuit ;) Wanneer de werken ten einde zijn breng ik jullie op de hoogte via deze weg ;) het beloofd spectaculair te worden :D
Grtz en tot de volgende ;)
0 x


Di
Dirk Dam
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Do 18 Mar 2010, 22:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Dirk Dam Di 01 Jun 2010, 19:23

Wij zijn er dit weekend geweest , gewoon een super omloop
0 x


Gebruikersavatar
Julien Haemers
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Kortrijk
Contact:

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Julien Haemers Di 01 Jun 2010, 19:44

Wat zijn jullie nu nog aant doen?
Dat stuk rechts aan het aanleggen?
Wordt het rechte stuk links daar stijl naar boven eigenlijk ook nog opnieuw aangelegt?
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Wo 02 Jun 2010, 16:51

Yep Julien het stuk rechts waar onder andere de start komt te liggen en gans bovenaan waar de pitlane komt te liggen ;) zo word het circuit nog een paar 100m langer ;) De steile bergop aan de linkse kant blijft er normaal zo bijliggen :!: :!:
Kot open Julien en op uwe naftbak kruipen dan lukt da wel :lol: :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Rens Dedecker Do 03 Jun 2010, 00:17

Kunnen er eigelijk mannen die opstap tot boven?
(deze waarna je dan een 180 graden bocht naar rechts maakt om dan terug naar beneden de vlammen)
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Do 03 Jun 2010, 16:34

@Rens ja der zijn mannen die dat kunnen ;) der zijn er ook al geweest die te kort kwamen en dan ne kontwipper krijgen :lol: ik o.a :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Rens Dedecker Do 03 Jun 2010, 21:53

Idem, ik was er min of meer op, maar lag door de hoge snelheid tegen de muur erachter. Daar maak je ook geen tijd mee goed :mrgreen:
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Za 05 Jun 2010, 11:58

@Rens nu nog leren draaien in de lucht :lol:
Il est tres chaud a londinieres pour le moment :P ;)
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Do 17 Jun 2010, 22:24

morgen vrijdag vertrek ik terug voor weekendje Londinieres ;) Ik hou jullie op de hoogte van de toestand daar :) ;)
0 x


Th
Thomas Van Laer
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: borchtlombeek

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Thomas Van Laer Vr 18 Jun 2010, 21:50

Wij zijn vorig weekend gaan vlammen daar.Tof circuit,mooie hoogteverschillen,en prima ontvangst! Circuit is veel leuker dan 2jaar geleden,ga zeker nog is terug! :D
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Dourte Gerrit Za 19 Jun 2010, 22:30

Wij zouden misschien 7 en 8 juli nog eens afkomen is er geen belet Luc???
Die chalets is dat er ver af ?
MX Dourte
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Za 19 Jun 2010, 22:35

@MX Dourte zeker geen belet Gerrit ;) De chalets zijn op een 3tal Km van het circuit gelegen eigenlijk in het centrum van Londinieres ;)
Kom maar af zou ik zeggen :)
0 x


Dr
Dré Cortvriendt
mx2 amateur champ
Berichten: 184
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Dré Cortvriendt Vr 25 Jun 2010, 11:42

Weet er iemand een ander telefoonnummer als hetgeen er op de site staat?
Krijg niemand te pakken daar.

Groeten

Dré Cortvriendt
0 x


Ni
Nils Velghe
125cc junior EK
Berichten: 84
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 12:56
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Nils Velghe Vr 25 Jun 2010, 14:47

Hey,

we zouden een weekendje plannen op 16-17-18 juli om te komen rijden in londinieres.
We hebben nog weinig ervaring hiermee dus nog enkele vraagjes.

Hebben we een licentie nodig? Een van de vrienden rijdt enkel met een pitbike, is dit een probleem?
Nuttige tips altijd welkom...


thanks Nils
0 x


tis deur te volln dajet leert
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Vr 25 Jun 2010, 16:51

Hallo Nils,je kan hier ZONDER vergunning rijden en met de pitbike is geen enkel probleem ;) Kom gerust maar even knallen ;) Als je nog vragen hebt vuur maar af ;) :lol:
@Dré check pb ;)
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Za 26 Jun 2010, 16:38

T'is hier "hot" maar vanavond gaan we terug "aroseren" zodat we het stof wa kunnen inperken ;) :)
0 x


Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Michael Baillieu Di 29 Jun 2010, 17:20

hoelang zou da ongeveer rijen zijn van aan de kantn van brugge ? grt
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Di 29 Jun 2010, 17:44

@Ballieuke vanaf Hoeke is da excact 2u30 rijden ;)
0 x


Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Michael Baillieu Di 29 Jun 2010, 18:07

tzal dan keer een weekendj zijn dak ga afkomen :D
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Ma 05 Jul 2010, 20:47

@Ballieuke altijd welkom makker ;)
afgelopen weekend superweekend met veel piloten op nr de volgende ;)
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer