Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Beste MX-vrienden,
Donderdag 7 augustus is het circuit open voor vrije training van 15.00 tot 19.00 uur.
Deze keer is er een try-out voor de jeugd.
De jeugd mag de eerste 15 minuten van elk uur rijden op de grote baan.
Tarief hiervoor is hetzelfde als voor de jeugdbaan, namelijk € 10,- voor niet MX-leden en € 8,50 voor leden van onze MX-vereniging.
KNMV-licentie is verplicht.
jaarlicentie KNMV is € 70,-, geldig in heel Nederland, met pasfoto OF
daglicentie KNMV € 15,-, zonder pasfoto.
De solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 15.15 tot 16.00 uur en zo verder.
Na afloop houden wij een evaluatie op deze try-out.
Donderdag 7 augustus is het circuit open voor vrije training van 15.00 tot 19.00 uur.
Deze keer is er een try-out voor de jeugd.
De jeugd mag de eerste 15 minuten van elk uur rijden op de grote baan.
Tarief hiervoor is hetzelfde als voor de jeugdbaan, namelijk € 10,- voor niet MX-leden en € 8,50 voor leden van onze MX-vereniging.
KNMV-licentie is verplicht.
jaarlicentie KNMV is € 70,-, geldig in heel Nederland, met pasfoto OF
daglicentie KNMV € 15,-, zonder pasfoto.
De solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 15.15 tot 16.00 uur en zo verder.
Na afloop houden wij een evaluatie op deze try-out.
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Het Finlndcircuit is zondag 10 augustus gesloten,
vanwege de weersomstandigheden.
Grt marlon
vanwege de weersomstandigheden.
Grt marlon
0 x
-
Marijke HemelsoetMa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 169
- Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Beste MX piloten,
Vandaag, woensdag 13 augustus is het Finlandcircuit open voor vrij training van
15.00 tot 19.00 uur.
Vandaag is er voor de 2e keer een Try-out voor de jeugd.
De jeugd mag de eerste 15 minuten van elk uur rijden op de grote baan.
Tarief hiervoor is hetzelfde als voor de jeugdbaan, namelijk 10 euro voor niet MX-leden en 8,50 euro voor leden van onze MX-vereniging. KNMV licentie is verplicht.
Jaarlicentie KNMV is 70 euro en geldig in heel Nederland, met pasfoto OF dag licentie KNMV 15,-- euro zonder pasfoto.
De solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 15.15 uur tot 16.00 uur en zo verder.
Na afloop houden wij een evaluatie op deze Try-out.
veel crossplezier
groetjes,
Marijke
Vandaag, woensdag 13 augustus is het Finlandcircuit open voor vrij training van
15.00 tot 19.00 uur.
Vandaag is er voor de 2e keer een Try-out voor de jeugd.
De jeugd mag de eerste 15 minuten van elk uur rijden op de grote baan.
Tarief hiervoor is hetzelfde als voor de jeugdbaan, namelijk 10 euro voor niet MX-leden en 8,50 euro voor leden van onze MX-vereniging. KNMV licentie is verplicht.
Jaarlicentie KNMV is 70 euro en geldig in heel Nederland, met pasfoto OF dag licentie KNMV 15,-- euro zonder pasfoto.
De solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 15.15 uur tot 16.00 uur en zo verder.
Na afloop houden wij een evaluatie op deze Try-out.
veel crossplezier
groetjes,
Marijke
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Morgen om 9.30 uur, update of het circuit zaterdag 15-8 open kan zijn van 13.00 tot 17.00 uur.
Als het weer meezit, dan kunnen we de 3e try-out voor de jeugd houden.
Als het weer meezit, dan kunnen we de 3e try-out voor de jeugd houden.
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Beste MX-vrienden,
Zaterdag 16 augustus is het circuit open voor vrije training van 13.00 tot 17.00 uur.
Vandaag is er voor de 3e keer een try-out voor de jeugd.
De jeugd t/m 85 cc mag de eerste 15 minuten van elk uur rijden op de grote baan.
Tarief hiervoor is hetzelfde als voor de jeugdbaan, namelijk € 10,- voor niet MX-leden en € 8,50 voor leden van onze MX-vereniging.
KNMV-licentie is verplicht.
Jaarlicentie KNMV is € 70,-, geldig in heel Nederland, met pasfoto OF
daglicentie KNMV € 15,-, zonder pasfoto.
De solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 13.15 tot 14.00 uur en zo verder.
Veel crossplezier!
Morgen zondag 17 augustus is het circuit gesloten.
Zaterdag 16 augustus is het circuit open voor vrije training van 13.00 tot 17.00 uur.
Vandaag is er voor de 3e keer een try-out voor de jeugd.
De jeugd t/m 85 cc mag de eerste 15 minuten van elk uur rijden op de grote baan.
Tarief hiervoor is hetzelfde als voor de jeugdbaan, namelijk € 10,- voor niet MX-leden en € 8,50 voor leden van onze MX-vereniging.
KNMV-licentie is verplicht.
Jaarlicentie KNMV is € 70,-, geldig in heel Nederland, met pasfoto OF
daglicentie KNMV € 15,-, zonder pasfoto.
De solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 13.15 tot 14.00 uur en zo verder.
Veel crossplezier!
Morgen zondag 17 augustus is het circuit gesloten.
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Beste MX-vrienden,
Donderdag 21 augustus is het circuit open voor vrije training van 15.00 tot 19.00 uur.
Er is dan weer gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc, om de eerste 15 minuten van elk uur te rijden op de grote baan.
Tarief hiervoor is hetzelfde als voor de jeugdbaan, namelijk € 10,- voor niet MX-leden en € 8,50 voor leden van onze MX-vereniging.
KNMV-licentie is verplicht.
Jaarlicentie KNMV is € 70,-, geldig in heel Nederland, met pasfoto OF
daglicentie KNMV € 15,-, zonder pasfoto.
De solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 15.15 tot 16.00 uur en zo verder.
Tot donderdag!
Donderdag 21 augustus is het circuit open voor vrije training van 15.00 tot 19.00 uur.
Er is dan weer gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc, om de eerste 15 minuten van elk uur te rijden op de grote baan.
Tarief hiervoor is hetzelfde als voor de jeugdbaan, namelijk € 10,- voor niet MX-leden en € 8,50 voor leden van onze MX-vereniging.
KNMV-licentie is verplicht.
Jaarlicentie KNMV is € 70,-, geldig in heel Nederland, met pasfoto OF
daglicentie KNMV € 15,-, zonder pasfoto.
De solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 15.15 tot 16.00 uur en zo verder.
Tot donderdag!
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zondag 24 augustus om 22.30 uur wordt er beslist of we open of dicht zijn.
I.v.m de weersomstandigheden.
grt marlon
I.v.m de weersomstandigheden.
grt marlon
0 x
-
Peter De BackerPe
- mx all time winner
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Marlon, U bedoelde zaterdag om 22u30 ivm opening op zondag 24/08 vermoed ik?
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zondag 24-8 is het circuit helaas gesloten, er is vannacht te veel regen gevallen.
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Woensdag 27 augustus gesloten.
Donderdag 28 augustus gesloten.
Er is te veel neerslag gevallen( 44 mm).
Grt marlon
Donderdag 28 augustus gesloten.
Er is te veel neerslag gevallen( 44 mm).
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zaterdag 30 en zondag 31 augustus is het circuit helaas gesloten. De baan is nog te nat.
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Donderdag 4 september finlandcircuit open voor vrije training.
Open van 16.00-20.00 uur.
Jeugd tot en met 85 cc kunnen weer op de groote baan terecht.
Eerste kwartier van elk uur.
Grt marlon
Open van 16.00-20.00 uur.
Jeugd tot en met 85 cc kunnen weer op de groote baan terecht.
Eerste kwartier van elk uur.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zondag 7 september is het circuit open voor vrije training van 13.00 tot 17.00 uur.
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 13.15 tot 14.00 uur en zo verder.
Tot zondag!
Zaterdag 6 september gesloten
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 13.15 tot 14.00 uur en zo verder.
Tot zondag!
Zaterdag 6 september gesloten
0 x
-
Paul BorgtPa
- ama lites rookie
- Berichten: 359
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Even naar finlandcircuit foto`s gaan, voor nog meer
zie http://borgt.mijnalbums.nl/
zie http://borgt.mijnalbums.nl/
0 x
Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl
http://borgt.mijnalbums.nl
-
Jan RosseelJa
- 125cc rookie
- Berichten: 128
- Lid geworden op: Wo 13 Jan 2010, 13:29
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
@ iedereen
foto's van donderdag ll westdorpe staan op de site van me zoals al de andere dagen dat ik er was , samen met de free stylers
goede jacht .
site : www.picasaweb.google.nl/africabiker6
mvg
jac photo
foto's van donderdag ll westdorpe staan op de site van me zoals al de andere dagen dat ik er was , samen met de free stylers
goede jacht .
site : www.picasaweb.google.nl/africabiker6
mvg
jac photo
0 x
jac - fotograaf loon plage
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Donderdag 11 september is het circuit open voor vrije training van 16.00 tot 20.00 uur.
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 16.15 tot 17.00 uur en zo verder.
Tot dan!
Woensdag 10 september gesloten
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 16.15 tot 17.00 uur en zo verder.
Tot dan!
Woensdag 10 september gesloten
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zondag 14 september is het circuit open voor vrije training van 13.00 tot 17.00 uur.
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 13.15 tot 14.00 uur en zo verder.
Tot zondag!
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 13.15 tot 14.00 uur en zo verder.
Tot zondag!
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Woensdag 17 september is het circuit open voor vrije training van 14.00 tot 18.00 uur.
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 14.15 tot 15.00 uur en zo verder.
Tot morgen!
Donderdag 18 september gesloten
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 14.15 tot 15.00 uur en zo verder.
Tot morgen!
Donderdag 18 september gesloten
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zaterdag 20 september is het circuit open voor vrije training van 10.00 tot 16.00 uur.
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 10.15 tot 11.00 uur en zo verder.
Zondag 21 september is het circuit open voor vrije training van 12.00 tot 16.00 uur.
Tevens is er op deze zondag een jeugdsessie van 10.00 tot 12.00 uur.
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 12.15 tot 13.00 uur en zo verder.
Omdat de jeugd deze ochtend al de mogelijkheid heeft om 2 uur te trainen, kijken we s'middags ter plaatse of er genoeg animo is voor de kwartiersessie's.
Op naar een zonnig weekend!
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 10.15 tot 11.00 uur en zo verder.
Zondag 21 september is het circuit open voor vrije training van 12.00 tot 16.00 uur.
Tevens is er op deze zondag een jeugdsessie van 10.00 tot 12.00 uur.
Elke eerste 15 minuten van elk uur is er gelegenheid voor de jeugd t/m 85 cc en de pitbikes om te rijden op de grote baan.
De overige solo's rijden 45 minuten per elk uur, steeds van 12.15 tot 13.00 uur en zo verder.
Omdat de jeugd deze ochtend al de mogelijkheid heeft om 2 uur te trainen, kijken we s'middags ter plaatse of er genoeg animo is voor de kwartiersessie's.
Op naar een zonnig weekend!
0 x
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten