RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
-
Willem MartensWi
- 50cc rider
- Berichten: 20
- Lid geworden op: Do 01 Dec 2011, 08:40
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
ok ik kom af morgen !! ik heb wel net geld overgemaakt naar de organisatie van finlandcircuit voor de licentie. is deze dezelfde?
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Zaterdag 7 januari OPEN voor training van 13.00-18.00 uur.
Op dit moment wordt er nog hard gewerkt aan de baan, schansen bijwerken, vlakken etc.
Zie webcam. Dus; tot straks!
KNMV licentie 2012, in de kantine te koop € 55,-, wordt direct voor u gemaakt, zodat u deze dezelfde middag kunt meenemen (wel pasfoto meenemen).
@Willem; is dezelfde licentie. neem betaalbewijs of bewijs van aanvraag mee aub. Tot staks!
Met sportieve groet,
RES Axel.
Zaterdag 7 januari OPEN voor training van 13.00-18.00 uur.
Op dit moment wordt er nog hard gewerkt aan de baan, schansen bijwerken, vlakken etc.
Zie webcam. Dus; tot straks!
KNMV licentie 2012, in de kantine te koop € 55,-, wordt direct voor u gemaakt, zodat u deze dezelfde middag kunt meenemen (wel pasfoto meenemen).
@Willem; is dezelfde licentie. neem betaalbewijs of bewijs van aanvraag mee aub. Tot staks!
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
- Kevin Thans
- 125cc rookie
- Berichten: 133
- Lid geworden op: Vr 13 Aug 2010, 22:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: heusden-zolder
- Contact:
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
MX vrienden,
Inderdaad zijn we morgen open van 12.00-17.00 uur
Het circuit is vanavond gevlakt en ligt er goed bij
De transponderlus en afspuitplaats staan aan.
Tot morgen
Met sportieve groet,
RES Axel
Inderdaad zijn we morgen open van 12.00-17.00 uur
Het circuit is vanavond gevlakt en ligt er goed bij
De transponderlus en afspuitplaats staan aan.
Tot morgen
Met sportieve groet,
RES Axel
0 x
-
Jules AdamJu
- mx2 amateur champ
- Berichten: 193
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 17:38
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Paul BorgtPa
- ama lites rookie
- Berichten: 359
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Foto`s van RES Axel 7-1-12 zijn te zien op http://borgt.mijnalbums.nl
groetjes paul Borgt
groetjes paul Borgt
0 x
Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl
http://borgt.mijnalbums.nl
-
Geert HofmanGe
- european champ mx2
- Berichten: 229
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 15:30
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Proficiat aan de crew van Res Axel voor hun harde werk aan het circuit , lag vandaag gezien alle weersomstandigheden weer perfect om te rijden 
0 x
- Bart Plue
- mx1 wk rookie
- Berichten: 304
- Lid geworden op: Zo 29 Nov 2009, 21:45
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Petje af voor de mensen van res Axel.
Knap toch hoe het circuit er vandaag bijlag,gewoon perfect !

Knap toch hoe het circuit er vandaag bijlag,gewoon perfect !
0 x
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Dat is ongelofelijk he !! met zoveel passie !!! en iedereen altijd super vriendelijk .
Thans RES !!!
Thans RES !!!
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Woensdag 11 januari OPEN voor vrije training van 13.00-18.00 uur.
De baan ligt er heel goed bij, dus tot dan!
Uiteraard staan ook de afspuitplaats en transponderlus ook weer aan.
Met sportieve groet,
RES Axel.
Woensdag 11 januari OPEN voor vrije training van 13.00-18.00 uur.
De baan ligt er heel goed bij, dus tot dan!
Uiteraard staan ook de afspuitplaats en transponderlus ook weer aan.
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
-
Casper OvaaCa
- 80cc pilot
- Berichten: 47
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:03
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
zal wel helemaal top leggen nu,met dit weertje wij zijn paraat tot morgen allemaal
0 x
-
Geoffroy BurghgraeveGe
- 125cc rookie
- Berichten: 105
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:25
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
@Geoffroy: Mits het weer het toelaat a.s. zondag extra OPEN van 12.00-17.00uur en de volgende 3 zondagen erna ook. Uiteraard zijn we ook de reguliere woensdagmiddag en zaterdagmiddag open.
Met sportieve groet,
RES Axel.
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
- Niels Meganck
- european champ mx2
- Berichten: 200
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:48
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Destelbergen&wortegem
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Bedankt RES voor al het werk dat julie in het circuit steken!!! lag dit weekend al zeer goed en vandaag was het echt perfect !!!
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Zaterdag 14 januari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur.
De baan ligt er PERFECT bij!
Tevens zondag 15 januari OPEN van 12.00 - 17.00 uur.
Uiteraard staan ook de transponderlus en afspuitplaats weer aan.
Dus; op naar een mooi crossweekend!
Tot in Axel!
Met sportieve groet,
RES Axel.
Zaterdag 14 januari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur.
De baan ligt er PERFECT bij!
Tevens zondag 15 januari OPEN van 12.00 - 17.00 uur.
Uiteraard staan ook de transponderlus en afspuitplaats weer aan.
Dus; op naar een mooi crossweekend!
Tot in Axel!
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
-
Casper OvaaCa
- 80cc pilot
- Berichten: 47
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:03
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
-
Tom Cortvriendt.To
- mx2 amateur champ
- Berichten: 186
- Lid geworden op: Za 29 Jan 2011, 18:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Zometeen nog wat laatste werkzaamheden aan de baan uitvoeren en dan is het knallen!!
Groeten Dré
Groeten Dré
0 x
-
Pirmin den HamerPi
- peewee pilot
- Berichten: 3
- Lid geworden op: Za 09 Jul 2011, 22:17
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Hee,
De foto's van afgelopen middag (14-01-2012) staan online.
Ze zijn hier te vinden; http://www.flickr.com/photos/pirmindh/s ... 865747075/
Groeten, Pirmindh
De foto's van afgelopen middag (14-01-2012) staan online.
Ze zijn hier te vinden; http://www.flickr.com/photos/pirmindh/s ... 865747075/
Groeten, Pirmindh
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Zondag 15 januari OPEN voor vrije training van 12.00 - 17.00 uur.
Direct na de training van zaterdag is alles keurig gevlakt.
Het circuit ligt er weer perfect bij.
Monteer je transponder voor rondetijden op Mylaps Practice.
Uiteraard staat ook de afspuitplaats weer aan.
Denk aan je districtlicentie 2012, vandaag kopen = dezelfde dag meenemen.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel
Zondag 15 januari OPEN voor vrije training van 12.00 - 17.00 uur.
Direct na de training van zaterdag is alles keurig gevlakt.
Het circuit ligt er weer perfect bij.
Monteer je transponder voor rondetijden op Mylaps Practice.
Uiteraard staat ook de afspuitplaats weer aan.
Denk aan je districtlicentie 2012, vandaag kopen = dezelfde dag meenemen.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel
0 x
-
Paul BorgtPa
- ama lites rookie
- Berichten: 359
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Mooi dagje om te crossen. foto`s online http://borgt.mijnalbums.nl
groetjes Paul Borgt
groetjes Paul Borgt
0 x
Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl
http://borgt.mijnalbums.nl
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten