RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

plaats hier alle trainingcircuits.
Wi
Willem Martens
50cc rider
Berichten: 20
Lid geworden op: Do 01 Dec 2011, 08:40
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Willem Martens Vr 06 Jan 2012, 21:29

ok ik kom af morgen !! ik heb wel net geld overgemaakt naar de organisatie van finlandcircuit voor de licentie. is deze dezelfde?
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Za 07 Jan 2012, 09:58

MX-vrienden,

Zaterdag 7 januari OPEN voor training van 13.00-18.00 uur.
Op dit moment wordt er nog hard gewerkt aan de baan, schansen bijwerken, vlakken etc.
Zie webcam. Dus; tot straks!

KNMV licentie 2012, in de kantine te koop € 55,-, wordt direct voor u gemaakt, zodat u deze dezelfde middag kunt meenemen (wel pasfoto meenemen).

@Willem; is dezelfde licentie. neem betaalbewijs of bewijs van aanvraag mee aub. Tot staks!

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Gebruikersavatar
Kevin Thans
125cc rookie
Berichten: 133
Lid geworden op: Vr 13 Aug 2010, 22:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: heusden-zolder
Contact:

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Kevin Thans Za 07 Jan 2012, 18:31

Ik heb gehoort dat het morgen ook open is, klopt dit ?

groetjes
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Za 07 Jan 2012, 19:47

MX vrienden,

Inderdaad zijn we morgen open van 12.00-17.00 uur
Het circuit is vanavond gevlakt en ligt er goed bij
De transponderlus en afspuitplaats staan aan.

Tot morgen

Met sportieve groet,
RES Axel
0 x


Ju
Jules Adam
mx2 amateur champ
Berichten: 193
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 17:38
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Jules Adam Za 07 Jan 2012, 21:08

Foto's van vandaag (7-1-2012)
Met dank aan Bart
https://picasaweb.google.com/adampics97/RESAxel712012
0 x


JA Productions // www.vimeo.com/japroductions
Pa
Paul Borgt
ama lites rookie
Berichten: 359
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Paul Borgt Za 07 Jan 2012, 21:46

Foto`s van RES Axel 7-1-12 zijn te zien op http://borgt.mijnalbums.nl
groetjes paul Borgt
0 x


Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl
Ge
Geert Hofman
european champ mx2
Berichten: 229
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 15:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Geert Hofman Zo 08 Jan 2012, 20:04

Proficiat aan de crew van Res Axel voor hun harde werk aan het circuit , lag vandaag gezien alle weersomstandigheden weer perfect om te rijden ;)
0 x


Gebruikersavatar
Bart Plue
mx1 wk rookie
Berichten: 304
Lid geworden op: Zo 29 Nov 2009, 21:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Bart Plue Zo 08 Jan 2012, 21:46

Petje af voor de mensen van res Axel.
Knap toch hoe het circuit er vandaag bijlag,gewoon perfect !
:D :D :D
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Dourte Gerrit Zo 08 Jan 2012, 21:58

Dat is ongelofelijk he !! met zoveel passie !!! en iedereen altijd super vriendelijk .
Thans RES !!!
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Di 10 Jan 2012, 19:13

MX-vrienden,

Woensdag 11 januari OPEN voor vrije training van 13.00-18.00 uur.
De baan ligt er heel goed bij, dus tot dan!

Uiteraard staan ook de afspuitplaats en transponderlus ook weer aan.

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Ca
Casper Ovaa
80cc pilot
Berichten: 47
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:03
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Casper Ovaa Di 10 Jan 2012, 20:17

zal wel helemaal top leggen nu,met dit weertje wij zijn paraat tot morgen allemaal
0 x


Ge
Geoffroy Burghgraeve
125cc rookie
Berichten: 105
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:25
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Geoffroy Burghgraeve Di 10 Jan 2012, 21:45

hallo, is het deze zondag ook weer open?
grts
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Di 10 Jan 2012, 22:12

@Geoffroy: Mits het weer het toelaat a.s. zondag extra OPEN van 12.00-17.00uur en de volgende 3 zondagen erna ook. Uiteraard zijn we ook de reguliere woensdagmiddag en zaterdagmiddag open.

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Gebruikersavatar
Niels Meganck
european champ mx2
Berichten: 200
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:48
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Destelbergen&wortegem

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Niels Meganck Wo 11 Jan 2012, 20:46

Bedankt RES voor al het werk dat julie in het circuit steken!!! lag dit weekend al zeer goed en vandaag was het echt perfect !!!
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Vr 13 Jan 2012, 17:21

MX-vrienden,

Zaterdag 14 januari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur.
De baan ligt er PERFECT bij!

Tevens zondag 15 januari OPEN van 12.00 - 17.00 uur.

Uiteraard staan ook de transponderlus en afspuitplaats weer aan.

Dus; op naar een mooi crossweekend!
Tot in Axel!

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Ca
Casper Ovaa
80cc pilot
Berichten: 47
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:03
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Casper Ovaa Vr 13 Jan 2012, 18:33

tot morgen weer
0 x


To
Tom Cortvriendt.
mx2 amateur champ
Berichten: 186
Lid geworden op: Za 29 Jan 2011, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Tom Cortvriendt. Za 14 Jan 2012, 08:44

Zometeen nog wat laatste werkzaamheden aan de baan uitvoeren en dan is het knallen!!

Groeten Dré
0 x


Pi
Pirmin den Hamer
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Za 09 Jul 2011, 22:17
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Pirmin den Hamer Za 14 Jan 2012, 17:09

Hee,

De foto's van afgelopen middag (14-01-2012) staan online.

Ze zijn hier te vinden; http://www.flickr.com/photos/pirmindh/s ... 865747075/

Groeten, Pirmindh
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Za 14 Jan 2012, 18:17

MX-vrienden,

Zondag 15 januari OPEN voor vrije training van 12.00 - 17.00 uur.
Direct na de training van zaterdag is alles keurig gevlakt.
Het circuit ligt er weer perfect bij.

Monteer je transponder voor rondetijden op Mylaps Practice.
Uiteraard staat ook de afspuitplaats weer aan.

Denk aan je districtlicentie 2012, vandaag kopen = dezelfde dag meenemen.

Tot dan!

Met sportieve groet,
RES Axel
0 x


Pa
Paul Borgt
ama lites rookie
Berichten: 359
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Paul Borgt Za 14 Jan 2012, 21:15

Mooi dagje om te crossen. foto`s online http://borgt.mijnalbums.nl
groetjes Paul Borgt
0 x


Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl

Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer