Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

plaats hier alle trainingcircuits.
St
Stefan Werkx
mx2 amateur champ
Berichten: 166
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:22
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Stefan Werkx Vr 14 Mei 2010, 19:23

morgen open ????
0 x


Ke
Kenny Michiels
mx1 wk rookie
Berichten: 316
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:22
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: omg lier

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Kenny Michiels Vr 14 Mei 2010, 20:56

yep,had gisteren gebeld voor vrijdag maar was dicht maar was wel zaterdag open zegde ze
0 x


St
Stefan Werkx
mx2 amateur champ
Berichten: 166
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:22
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Stefan Werkx Zo 16 Mei 2010, 21:25

iemand foto's van zaterdag de 15de ;)
0 x


Gebruikersavatar
Brend Peeters
mx2 wk rookie
Berichten: 286
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 00:12
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Brend Peeters Do 20 Mei 2010, 21:23

is het jeugdcircuit in olmen open zaterdag(22/05)?
want ik heb horen zeggen dat ze het gaan heraan leggen...
0 x


Ke
Kenny Michiels
mx1 wk rookie
Berichten: 316
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:22
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: omg lier

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Kenny Michiels Vr 21 Mei 2010, 21:26

wie naar olmen zaterdag van het forum?
0 x


Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Wouter Lietaer Za 29 Mei 2010, 16:37

Iemand vandaag naar olmen geweest, hoe lag het daar? :)

Grtz
0 x


Gi
Giancarlo Donadeo
125cc junior EK
Berichten: 64
Lid geworden op: Zo 14 Feb 2010, 15:24
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Giancarlo Donadeo Za 29 Mei 2010, 19:29

zwaar :o
0 x


Ma
Marc Vankan
125cc rookie
Berichten: 102
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Marc Vankan Za 29 Mei 2010, 19:35

Lag echt perfect, vond het niet echt zo zwaar liggen hoor...

Grtz...#18
0 x


Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Sven Deutschmann Za 29 Mei 2010, 20:59

zwaar? het lag de halve dag toch heel goed erbij en daarna waren de remknippen wat zwaarder maar het was zeker geen gatenkaas daaro ;)
lag er snel bij vandaag en vind de veranderingen supers :D
0 x


Gi
Giancarlo Donadeo
125cc junior EK
Berichten: 64
Lid geworden op: Zo 14 Feb 2010, 15:24
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Giancarlo Donadeo Zo 30 Mei 2010, 12:00

voor een beginneling gelijk mij... was het wel zwaar :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Do 10 Jun 2010, 23:04

zondag hondapark , de nieuwe veringen testen in mn cr500 8-)
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Sven Deutschmann Vr 11 Jun 2010, 00:08

heb je ze al erin? :P

ik was woensdag nog in HP en het lag er supers!!
Top verzorgt zoals altijd en de gevallen regen had de baan perfect gemaakt met zelfs in het bos wat stuifzand erbij
ook een aantal gp'ers daar zoals livia lancelot en priem,coppins en tanel leok
0 x


Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Vr 11 Jun 2010, 00:28

Sven Deutschmann schreef:heb je ze al erin? :P

ik was woensdag nog in HP en het lag er supers!!
Top verzorgt zoals altijd en de gevallen regen had de baan perfect gemaakt met zelfs in het bos wat stuifzand erbij
ook een aantal gp'ers daar zoals livia lancelot en priem,coppins en tanel leok


jeps ;) ze is volledig herdaan , nieuwe bushings en keerringen enzo , , demper en veer nieuwe olie in

ben juist een beetje ongerust over de putjes in de vork , hopelijk houd ze tot de winter , dan laat ik de benen eens herchromeren in goud :)
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Sven Deutschmann Vr 11 Jun 2010, 08:18

netjes :)
klinkt goed en denk dat het wel meevalt.. zolang ze maar glad zijn en anders nog eens bij werken met wat fijn schuurpapier...

succes ermee 8-)
0 x


Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Za 12 Jun 2010, 23:18

wij zullen er zijn met een gele vito met alpinestar sticker op dacht k

ik met cr500 met #275

nog een husq wr250 2takt
en een suzuki
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Zo 13 Jun 2010, 19:03

tlag zwaar :D maar heel vet , veer is goe bevonden :shock: wa een verschil tegenover mn oude vork, ni normaal

Afbeelding

Afbeelding
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Ju
Jurgen Bynens
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: balen

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Jurgen Bynens Zo 13 Jun 2010, 21:23

zwaar!!!!!!!!!! het lag vlak, super onderhouden lekker wat gesproeid gewoon perfect!!!!!!!!!
0 x


Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Zo 13 Jun 2010, 21:48

vlak ? tot wa uur hebt gij dan maar gereden ? om half 5 lag het er vrij zwaar bij ze :P (zandstuk)

de bochtjes lagen wel heel proper, hopelijk volgende week weer 8-)
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Zo 13 Jun 2010, 23:20

niemand foto`s ? of zat iedereen in kester :P
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Ti
Tim Schel
125cc junior EK
Berichten: 67
Lid geworden op: Vr 13 Nov 2009, 13:25
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Tim Schel Ma 14 Jun 2010, 08:40

Baan lag egt perfect. Erg mooie bochten er in, circuit is egt super zo!
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer