Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
-
Stefan WerkxSt
- mx2 amateur champ
- Berichten: 166
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:22
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Kenny MichielsKe
- mx1 wk rookie
- Berichten: 316
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:22
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: omg lier
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
yep,had gisteren gebeld voor vrijdag maar was dicht maar was wel zaterdag open zegde ze
0 x
-
Stefan WerkxSt
- mx2 amateur champ
- Berichten: 166
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:22
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Brend Peeters
- mx2 wk rookie
- Berichten: 286
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 00:12
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
is het jeugdcircuit in olmen open zaterdag(22/05)?
want ik heb horen zeggen dat ze het gaan heraan leggen...
want ik heb horen zeggen dat ze het gaan heraan leggen...
0 x
-
Kenny MichielsKe
- mx1 wk rookie
- Berichten: 316
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:22
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: omg lier
-
Wouter LietaerWo
- mx2 wk rookie
- Berichten: 274
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Iemand vandaag naar olmen geweest, hoe lag het daar?
Grtz
Grtz
0 x
-
Giancarlo DonadeoGi
- 125cc junior EK
- Berichten: 64
- Lid geworden op: Zo 14 Feb 2010, 15:24
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Marc VankanMa
- 125cc rookie
- Berichten: 102
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Lag echt perfect, vond het niet echt zo zwaar liggen hoor...
Grtz...#18
Grtz...#18
0 x
- Sven Deutschmann
- mxdn winner
- Berichten: 875
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
zwaar? het lag de halve dag toch heel goed erbij en daarna waren de remknippen wat zwaarder maar het was zeker geen gatenkaas daaro
lag er snel bij vandaag en vind de veranderingen supers
lag er snel bij vandaag en vind de veranderingen supers
0 x
-
Giancarlo DonadeoGi
- 125cc junior EK
- Berichten: 64
- Lid geworden op: Zo 14 Feb 2010, 15:24
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
zondag hondapark , de nieuwe veringen testen in mn cr500 
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
- Sven Deutschmann
- mxdn winner
- Berichten: 875
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
heb je ze al erin? 
ik was woensdag nog in HP en het lag er supers!!
Top verzorgt zoals altijd en de gevallen regen had de baan perfect gemaakt met zelfs in het bos wat stuifzand erbij
ook een aantal gp'ers daar zoals livia lancelot en priem,coppins en tanel leok
ik was woensdag nog in HP en het lag er supers!!
Top verzorgt zoals altijd en de gevallen regen had de baan perfect gemaakt met zelfs in het bos wat stuifzand erbij
ook een aantal gp'ers daar zoals livia lancelot en priem,coppins en tanel leok
0 x
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Sven Deutschmann schreef:heb je ze al erin?
ik was woensdag nog in HP en het lag er supers!!
Top verzorgt zoals altijd en de gevallen regen had de baan perfect gemaakt met zelfs in het bos wat stuifzand erbij
ook een aantal gp'ers daar zoals livia lancelot en priem,coppins en tanel leok
jeps
ben juist een beetje ongerust over de putjes in de vork , hopelijk houd ze tot de winter , dan laat ik de benen eens herchromeren in goud
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
- Sven Deutschmann
- mxdn winner
- Berichten: 875
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
netjes
klinkt goed en denk dat het wel meevalt.. zolang ze maar glad zijn en anders nog eens bij werken met wat fijn schuurpapier...
succes ermee
klinkt goed en denk dat het wel meevalt.. zolang ze maar glad zijn en anders nog eens bij werken met wat fijn schuurpapier...
succes ermee
0 x
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
wij zullen er zijn met een gele vito met alpinestar sticker op dacht k
ik met cr500 met #275
nog een husq wr250 2takt
en een suzuki
ik met cr500 met #275
nog een husq wr250 2takt
en een suzuki
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
tlag zwaar
maar heel vet , veer is goe bevonden
wa een verschil tegenover mn oude vork, ni normaal




0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
-
Jurgen BynensJu
- european champ mx2
- Berichten: 238
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: balen
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
zwaar!!!!!!!!!! het lag vlak, super onderhouden lekker wat gesproeid gewoon perfect!!!!!!!!!
0 x
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
vlak ? tot wa uur hebt gij dan maar gereden ? om half 5 lag het er vrij zwaar bij ze
(zandstuk)
de bochtjes lagen wel heel proper, hopelijk volgende week weer
de bochtjes lagen wel heel proper, hopelijk volgende week weer
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
niemand foto`s ? of zat iedereen in kester 
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
-
Tim SchelTi
- 125cc junior EK
- Berichten: 67
- Lid geworden op: Vr 13 Nov 2009, 13:25
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Baan lag egt perfect. Erg mooie bochten er in, circuit is egt super zo!
0 x
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten