Robin Eeckhout schreef:Gisteren een kiekje gaan nemen in Westdorpe.![]()
![]()
Foto's staan op m'n site.
Bedankt aan de aanwezige piloten voor de mooie actie.![]()
http://robaction.webs.com/
Ik kan jouw site niet openen?
Robin Eeckhout schreef:Gisteren een kiekje gaan nemen in Westdorpe.![]()
![]()
Foto's staan op m'n site.
Bedankt aan de aanwezige piloten voor de mooie actie.![]()
http://robaction.webs.com/
Jeroen Van Wassehove schreef:Robin Eeckhout schreef:Gisteren een kiekje gaan nemen in Westdorpe.![]()
![]()
Foto's staan op m'n site.
Bedankt aan de aanwezige piloten voor de mooie actie.![]()
http://robaction.webs.com/
Ik kan jouw site niet openen?
Terug naar “trainingscircuits”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten