heb u denk ik zien snorren op het grote plein en ge deed het goed stuiven
gij waart een van die die mij voorbijstoof,goe bezig
Van Assche Luc schreef:Bernard Renson schreef:hahaik rij met ne 150 en keb net toer opt groot gedaan en amai er vlogen er langs alle kanten
Tis iemand in gereden op mijn broer zijn moto eeft er serieus van langs had :s
ben da gewend da ze mij langs alle kanten voorbij vliegen ik![]()
minder voor uw broer,
btw,reed u broer in een jeans rond?
Bernard Renson schreef:danku ma opt 85 gak rapper met welke moto rijd je?
Van Assche Luc schreef:Bernard Renson schreef:danku ma opt 85 gak rapper met welke moto rijd je?
cr 250
moet ma eens kijken,filmpje staat online
groeten en tot de volgende
Terug naar “trainingscircuits”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast