Duinkerke (www.larondedessables.com)

plaats hier alle trainingcircuits.
Va
Van Assche Luc
125cc junior EK
Berichten: 53
Lid geworden op: Do 30 Sep 2010, 18:56
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Van Assche Luc Zo 11 Sep 2011, 20:46

nee ma heb jullie zien staan
heb u denk ik zien snorren op het grote plein en ge deed het goed stuiven
gij waart een van die die mij voorbijstoof,goe bezig :mrgreen:
0 x


Be
Bernard Renson
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Vr 10 Dec 2010, 19:07
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Bernard Renson Zo 11 Sep 2011, 20:50

ja twas zijn eerste keer :D zijde hij de aanrijder mischien? :lol:
Van Assche Luc schreef:
Bernard Renson schreef:haha :lol: ik rij met ne 150 en keb net toer opt groot gedaan en amai er vlogen er langs alle kanten :lol: Tis iemand in gereden op mijn broer zijn moto eeft er serieus van langs had :s


ben da gewend da ze mij langs alle kanten voorbij vliegen ik :lol:
minder voor uw broer,
btw,reed u broer in een jeans rond?
0 x


Be
Bernard Renson
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Vr 10 Dec 2010, 19:07
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Bernard Renson Zo 11 Sep 2011, 20:52

danku ma opt 85 gak rapper met welke moto rijd je?
0 x


Va
Van Assche Luc
125cc junior EK
Berichten: 53
Lid geworden op: Do 30 Sep 2010, 18:56
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Van Assche Luc Zo 11 Sep 2011, 20:54

Bernard Renson schreef:danku ma opt 85 gak rapper met welke moto rijd je?

cr 250
moet ma eens kijken,filmpje staat online
groeten en tot de volgende
0 x


Be
Bernard Renson
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Vr 10 Dec 2010, 19:07
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Bernard Renson Zo 11 Sep 2011, 20:55

waar staat het ergens?
Van Assche Luc schreef:
Bernard Renson schreef:danku ma opt 85 gak rapper met welke moto rijd je?

cr 250
moet ma eens kijken,filmpje staat online
groeten en tot de volgende
0 x


Va
Van Assche Luc
125cc junior EK
Berichten: 53
Lid geworden op: Do 30 Sep 2010, 18:56
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Van Assche Luc Ma 12 Sep 2011, 18:02

vorige pagina ;)
0 x


Be
Bernard Renson
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Vr 10 Dec 2010, 19:07
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Bernard Renson Ma 12 Sep 2011, 19:23

chic die 2 tackt trekt wel goed op ;)
tot de volgende crossdag!
0 x


Va
Van Assche Luc
125cc junior EK
Berichten: 53
Lid geworden op: Do 30 Sep 2010, 18:56
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Van Assche Luc Di 13 Sep 2011, 18:59

da zal komende zondag zijn,in duinkerke
0 x


Be
Bernard Renson
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Vr 10 Dec 2010, 19:07
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Bernard Renson Wo 14 Sep 2011, 12:52

moest ik een rijbewijs hebben zou ik elke dag gn crossen :lol:
0 x


Be
Bernard Renson
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Vr 10 Dec 2010, 19:07
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Bernard Renson Za 17 Sep 2011, 16:39

hallo,
kzal u miss morgen zien want dan ga ik kzal wel pas om 3 uur toekomen..heb je een nr op u moto?
0 x


Lu
Luc Lodewijk
125cc junior EK
Berichten: 86
Lid geworden op: Ma 16 Nov 2009, 16:57
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Luc Lodewijk Ma 17 Okt 2011, 12:14

Zaterdag en zondag daar geweest en zoals gewoonlijk lag het er zeer goed bij. 8-)
0 x


Ku
Kurt Alliet
125cc rookie
Berichten: 127
Lid geworden op: Wo 27 Okt 2010, 21:39
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Kurt Alliet Ma 17 Okt 2011, 17:24

dag luc
dacht dat ik zaterdag er de enige belg was.
mvg. kurt
0 x


Gebruikersavatar
Auke Theuninck
mx2 wk rookie
Berichten: 281
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Auke Theuninck Di 08 Nov 2011, 14:02

Altijd weer super foto's van Jac!!

https://picasaweb.google.com/110186955467184303414

Oppassen, Duinkerke is gesloten van zondagavnd 13 november tot en met maandagavnd 21 november. Dit omdat er het weekend van 19 en 20 november een wedstrijd plaats vindt. Zeker de moeite waard om eens langs te komen.
Zaterdagnamiddag de 'amateur' solo-rijders.
Zondagvoormiddag de quads.
Zondagnamiddag de 'grote' solo-rijders met onder andere Ken De Dijcker, Joël Roelants, Manuel Priem, Adrian Van Beveren...
0 x


We
Wesly Vanlierde
50cc rider
Berichten: 29
Lid geworden op: Za 16 Apr 2011, 12:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Wesly Vanlierde Za 24 Dec 2011, 16:51

is duinkerke maandag open?
0 x


St
Stefan Hage
125cc rookie
Berichten: 136
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 12:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Stefan Hage Zo 25 Dec 2011, 13:04

ben hier ook benieuwd naar, misschien dat ik dan ook eens kom!

maar mijn frans is niet al te best, ( helemaal niets) dus kan het ook niet zo goed ontdekken!
0 x


Gebruikersavatar
Davy Sanders
european champ mx2
Berichten: 208
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Davy Sanders Zo 25 Dec 2011, 13:46

is enkel gesloten de maandag de rest van de dagen open.
0 x


Sa
Sam Tomme
50cc rider
Berichten: 21
Lid geworden op: Wo 17 Aug 2011, 22:23
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: avelgem
Contact:

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Sam Tomme Vr 30 Dec 2011, 18:22

mensen die foto's hebben van gisteren?
0 x


Ja
Jan Rosseel
125cc rookie
Berichten: 128
Lid geworden op: Wo 13 Jan 2010, 13:29
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Jan Rosseel Di 03 Jan 2012, 17:34

dag sam
wanneer was je daar vrijdag welke moto

kijk eens op de site :
www.picasaweb.google.nl/africabiker6

ik ben ook commsiaris daar was de enige vrijdag
0 x


jac - fotograaf loon plage
Ku
Kurt Driesen
peewee pilot
Berichten: 5
Lid geworden op: Di 03 Jan 2012, 20:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Kurt Driesen Di 03 Jan 2012, 20:58

hllo,

hoe ligt het parcours er bij op de moment?
iemand een idee of het te doen is?

mvg
0 x


Ja
Jan Rosseel
125cc rookie
Berichten: 128
Lid geworden op: Wo 13 Jan 2010, 13:29
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet

Re: Duinkerke (www.larondedessables.com)

Berichtdoor Jan Rosseel Di 03 Jan 2012, 22:06

hallo

denk na de hevige regen dat er veel plassen zullen staan
de dinsdag herdoen ze het parkoers normaal maar gezien de regen van gisteren en zo
aan u de keuze kurt maar denk veel waterplassen. morgen ben ik daar

jac
0 x


jac - fotograaf loon plage

Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer