Lille (www.mc-lille.be)
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Lille (www.mc-lille.be)
deze week was er stage van jurgen en brik
op woensdag en donderdag namiddag kon je vrij trainen
ik heb mij geamuzeerd op de vrije trainingen en heb men grenzen verlegt
ik spring eindelijk den afstap en inpresant spring ik sinds de woensdag den dubbel uit den bocht ook
me very happy ze
twas plezant tlag er nog goed bij ook
greetz
op woensdag en donderdag namiddag kon je vrij trainen
ik heb mij geamuzeerd op de vrije trainingen en heb men grenzen verlegt
ik spring eindelijk den afstap en inpresant spring ik sinds de woensdag den dubbel uit den bocht ook
me very happy ze
twas plezant tlag er nog goed bij ook
greetz
0 x
- Tim Vanlierde
- 125cc junior EK
- Berichten: 93
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 18:47
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Lille
hallo, we zouden morgen nog eens gan trainen naar daar, weet iemand soms de staat van het parcour?
0 x
RM125 met zwarte nr.borden
-
Latoya MatthysLa
- 80cc pilot
- Berichten: 40
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:31
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Locatie: Kerksken
Re: Lille
wij zouden mss zondag ook naar lille trekken weet iemand soms hoe het er daar bij-ligt ??
0 x
Mx j. #92
-
Vervloesem DannyVe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Heist o/d Berg
- Contact:
-
Jeffrey RonsmansJe
- 125cc rookie
- Berichten: 114
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:37
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Lille
staat voor morgen mosselfeest op de mx planner van hun site.
is dan niet open vo te trainen zeker
is dan niet open vo te trainen zeker
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: Lille
morge is lille wel open hoor
vandaag was het ook plezant alleen die weipalen he die springen altijd voor men wiel
vandaag was het ook plezant alleen die weipalen he die springen altijd voor men wiel
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
-
Glenn BaetensGl
- 125cc rookie
- Berichten: 117
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Lille
He Andy, hoe doe je da die dubbel daar springe?? Toch wel enkel als het plat ligt??
Als ik daar ben geweest was hebk hem niemand zien springe en zate wel enkele snelle rijders op...
Als ik daar ben geweest was hebk hem niemand zien springe en zate wel enkele snelle rijders op...
0 x
-
Stephan VeulemansSt
- 125cc junior EK
- Berichten: 65
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:03
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: Lille
@ glenn Baetens, toen dat potske dat kon (en nog een deel andere) lag die echt wel anders ze.
Normaal kunt ge die nooit ni goed springen maar toen lag het 'eerste' deel een stuk stuiker en hoger dan het 2de waardoor da toen makkelijker ging.
Normaal kunt ge die nooit ni goed springen maar toen lag het 'eerste' deel een stuk stuiker en hoger dan het 2de waardoor da toen makkelijker ging.
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: Lille
als ge wou kon je hem zaterdag ook springen heb hem nog 2 keer gesprongen rond een u of 5 dus dan lag het ni meer plat he
dan moet je gewoon afkappe achter de pale
de lijn wordt niet zo vaak gereden en daar ligt de berg nog iets beter intakt en geraak je er net over
en nigel sprong erbovenop met een 144 2 takt dus me de 450 was het te doen
dan zit je wel ni meer op de snelle lijn te rijden natuurlijk maar het kan als ik de snelle lijn aanhoude zaterdag sprong ik er gewoon tegen en dan verder tot in de put erachter en zo verder komt kwazi opt zelfde neer dan hoor
greetz
dan moet je gewoon afkappe achter de pale
de lijn wordt niet zo vaak gereden en daar ligt de berg nog iets beter intakt en geraak je er net over
en nigel sprong erbovenop met een 144 2 takt dus me de 450 was het te doen
dan zit je wel ni meer op de snelle lijn te rijden natuurlijk maar het kan als ik de snelle lijn aanhoude zaterdag sprong ik er gewoon tegen en dan verder tot in de put erachter en zo verder komt kwazi opt zelfde neer dan hoor
greetz
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Lille
heb er intussen ook men eerste stappen gezet enige nadeel vind ik die klote autobanden in de bochten waar ge u ferm kunt bezeren
omloop wordt heet goed onderhouden er zijn souches wc's en vooral een kantine die knap overzicht geeft op gans de omloop en waar het gezellig vertoeven, is , mij gaan ze daar vaker zien.
0 x
speaker Frankske
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: Lille
Franske , ik rij daar al jaren maar souches heb ik daar nog niet gezien , maar die kantine, ja das wel goed he voor de after cross .
0 x
- Gardy Artoos
- 125cc junior EK
- Berichten: 81
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:25
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Lille
Ik ga morge ook nog is proberen want het is al veel te lang geleden da ik nog is ben gaan rijden en heb dees jaar nog ni in lille geweest dus ... !!
0 x
I AM STILL NUMBER "1" SO WHY TRY HARDER !!
LUCKY 13 op mxworld forum
LUCKY 13 op mxworld forum
-
Nicky StokmansNi
- 50cc rider
- Berichten: 27
- Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 08:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Lille
Lag er vandaag weer prima bij daar in lille! er was iemand foto's aant maken.. zullen nog wel online komen zekers.
Greets
Nick yamaha 221!
Greets
Nick yamaha 221!
0 x
-
Glenn Van LeuffelenGl
- 125cc rookie
- Berichten: 122
- Lid geworden op: Di 11 Aug 2009, 08:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: Lille
Hey , Glenn veranderd waar ? vanachter zeker , dat stond op de site van Lille .
Is voor het superkampioenschap gedaan .
Is voor het superkampioenschap gedaan .
0 x
-
Glenn Van LeuffelenGl
- 125cc rookie
- Berichten: 122
- Lid geworden op: Di 11 Aug 2009, 08:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Lille
Petrus De Winter schreef:Hey , Glenn veranderd waar ? vanachter zeker , dat stond op de site van Lille .
Is voor het superkampioenschap gedaan .
Ja inderdaad vanachter, was wel best leuk. Khoop dat ze het zo laten ligge
Grts
0 x
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Berichten: 634
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Houtvenne
-
Glenn Van LeuffelenGl
- 125cc rookie
- Berichten: 122
- Lid geworden op: Di 11 Aug 2009, 08:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Lille
Joeri Grandjean schreef:wat hebben ze er aan gedaan?
Klein stukje vanachter bijaan gemaakt, waar ge kunt kieze binnekant met een bergske of anders buitekant en dan naar het rechte stuk van voor den grote tafel met daarin nog 2 schanskes.
Grts
0 x
- Arno Plue
- mx2 amateur champ
- Berichten: 175
- Lid geworden op: Do 06 Aug 2009, 22:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: westerlo
Re: Lille
het nieuwe stukje is echt mooi gemaakt, het is wel tof zo een verandering in het parcour niet?
maar bliijft het eigenlijk liggen?
0 x
yz 250 #19
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten