Annelies Van Thielen schreef:Andy Moens schreef:nee nee zo snel ni ze
ik deed niks verkeerd mo als ze beginne roepen kan ik ni goed met om
laat ons zegge dat ik met dimi gewoon een goeie strijd heb geleverd bij mekaar haasje over zitte spelen om het simpel te zeggen mekaar wa uitremmen en dergelijke
maar er is geen enkele keer contact geweest tussen ons beide
maar het gaat daar om een titel strijd he en ja als je dan als newbie in de reeks je komt mengen in de titelstrijd ( punten verdeling ) dan lopen de gemoederen wel snel op uiteraard , niet dat ik er baat bij heb om voor dimi te blijven want ik sta 19de ofzo maar ik mag toch ook rijden voor een 2de of 1ste plaats of niet soms moet ik hun dan gewoon late passeren en zegge van ja daar doe ik ni aan mee , nee zo ben ik niet ik probeer altijd het beste van mezelf te geven of het nu is voor De eerste plaats of de 10 de ik probeer altijd men best te doen
dus ik denk ni da ik echt iets verkeerd heb gedaan ik kom ook liever als 1ste over de meet juist zoals een andere rijder
maar als ze dan beginnen roepen van en ge rijdt hem eruit en dit en dat , dat gaat er een beetje over in mijn ogen en al zeker als ik hem nog ineens ni heb aangeraakt
en heb natuurlijk geroepen als ge commentaar hebt dan gade mo op de bus zagen dan was natuurlijk het hek van de dam en ging het er ff nogal bruusk aan toe maar zonder erg
al weet ik niet of ze nu naar de bus zijn gestapt of niet zal het volgend weekend wel horen zeker
greetz
ma ging dat over dat akkefietje in dieje volledige kombocht int midden vant parcour ongeveer (als ge vanaf plek waar ge af rijd ziet niet eerste met grote wal ma tweede) want ale kheb in dieje bocht staan zien en ok dat was close racing ma ik vond dat nu niet om te zegge van gevaarlijke rijstijl. Ge waart al half parcour aant haasje over spelen en ge moet idd niet het zomaar gewonnen geven é. This niet omdat gij vanachter sta en zij 1ste dat ge zoma moet laten passeren é.
Ik ben toen na den auto gegaan en dan via het rennerspark en daar hemk nog wel gehoord dat er iemand opmerking er over maakte en dan int rennerspark werd er ook nog deftig geroepen der over.
idd daar gaat het over
wa is er int rennerspark nog over geroepen hehe ik weet blijkbaar van niks