uit een blad van groen
-
Peter MoonsPe
- european champ mx2
- Berichten: 248
- Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:55
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
Re: uit een blad van groen
Evarist Heylen , das godverdomme enen van mijn dorp, nl. HULSHOUT, ben verdorie beschaamt in zijn plaats. HULSHOUT is al zolang dak weet in handen van cd&v, en een beetje sp, en sinds een paar jaar een beetje groen, voor de vlm cross op het industrieterrein in HULSHOUT heeft onze burgemeester MARC VERHAEGEN altijd met plezier een vergunning afgeleverd. Maar ja we weten al langer dat groen tegen de motorcross is. Nogmaals meneer HEYLEN ( MOTORCROSS IS NOT A CRIME )
0 x
" TEAM GREEN KAWASAKI "
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: uit een blad van groen
De groenen vertegenwoordigen niet de natuur maar wel het onkruid in onze maatschappij.
En daar geraak je niet zomaar vanaf...
En daar geraak je niet zomaar vanaf...
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Bartelink NielsBa
- 50cc rider
- Berichten: 13
- Lid geworden op: Ma 07 Dec 2009, 21:25
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: uit een blad van groen
Als de volgende folder in de bus valt, wil iemand die voor mij inscannen?
Thx...
Thx...
0 x
- Axel Vermetten
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 407
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: uit een blad van groen
Tjonge jonge jonge naar iedereen stuurt dieje clouwn dezelfde mail ni normaal maar heb daar ook weer op geantwoord kweet het nogal grof ma ben benieuwd op zijn reactie deze keer
:
Beste,
Kunt u niets beters verzinnen ?
u stuurt namelijk naar ieder van ons steeds dezelfde standaart mail : ZWAK
jullie zijn er gewoon op uit onze sport te vergallen en alle lege plekken van bossen voor de
beesten te voorzien,die er al meer dan ontelbaar genoeg zijn!
In onze sport hebben we misschien hooguit 8 tot 10 parcours in belgië, Gewoonweg Schandalig
weinig !!!
En jullie vinden het gek dat er steeds meer en meer wildcrossers zijn?
alle aanvragen die ze indienen voor motorcrossparcours worden afgewezen omdat
zo'n groene snotneuzen er protest tegen indienen
de plaats voor aanleg van een parcour waar wij bij het gemeentebestuur zijn voor gaan
smeken waren vlak bij industrie tereinen en hooguit in een straal van 2 km was het eerste
aleenstaand huis te bekennen ook.
afgewezen door groene jongens !!
ik vraag me af wanneer dat wij is een dergelijke verandering gaan zien i.p.v. die teksten die
nergens op slaan in u boekje te verkopen laat een keer zien dat u ons inzet voor ons !!
Gegroet A.
:
Beste,
Kunt u niets beters verzinnen ?
u stuurt namelijk naar ieder van ons steeds dezelfde standaart mail : ZWAK
jullie zijn er gewoon op uit onze sport te vergallen en alle lege plekken van bossen voor de
beesten te voorzien,die er al meer dan ontelbaar genoeg zijn!
In onze sport hebben we misschien hooguit 8 tot 10 parcours in belgië, Gewoonweg Schandalig
weinig !!!
En jullie vinden het gek dat er steeds meer en meer wildcrossers zijn?
alle aanvragen die ze indienen voor motorcrossparcours worden afgewezen omdat
zo'n groene snotneuzen er protest tegen indienen
de plaats voor aanleg van een parcour waar wij bij het gemeentebestuur zijn voor gaan
smeken waren vlak bij industrie tereinen en hooguit in een straal van 2 km was het eerste
aleenstaand huis te bekennen ook.
afgewezen door groene jongens !!
ik vraag me af wanneer dat wij is een dergelijke verandering gaan zien i.p.v. die teksten die
nergens op slaan in u boekje te verkopen laat een keer zien dat u ons inzet voor ons !!
Gegroet A.
0 x
bahaha see you @ the finish
- Lucky Breugelmans
- ama sx 250 champ
- Berichten: 743
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:47
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: beringen
- Contact:
- Axel Vermetten
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 407
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: uit een blad van groen
Hierdij al een vrij vul antw ?
:
Geachte,
U overschat de macht van de "groene jongens". Juni 2009: meerderheidspartijen CD&V, NV-A, VLD en sp.a beslissen gezamenlijk om geen motorcrossterrein aan te leggen in Westerlo. We mochten zelfs geen vragen stellen over mogelijke alternatieven.
Best contact opnemen met Vlaams minister van Sport Philippe Muyters (NV-A) of provinciale député voor Sport Koen Helsen (VLD). Zij hebben echte beslissingsmacht, wij niet.
Vriendelijke groet,
D. Vandendriessche
:
Geachte,
U overschat de macht van de "groene jongens". Juni 2009: meerderheidspartijen CD&V, NV-A, VLD en sp.a beslissen gezamenlijk om geen motorcrossterrein aan te leggen in Westerlo. We mochten zelfs geen vragen stellen over mogelijke alternatieven.
Best contact opnemen met Vlaams minister van Sport Philippe Muyters (NV-A) of provinciale député voor Sport Koen Helsen (VLD). Zij hebben echte beslissingsmacht, wij niet.
Vriendelijke groet,
D. Vandendriessche
0 x
bahaha see you @ the finish
- Axel Vermetten
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 407
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: uit een blad van groen
Ja mensen volgens onzen groenen diederick moeten we bij volgende mailadressen gaan horen voor meer terreinen
:
kabinet.muyters@vlaanderen.be
koen.helsen@provant.be
ik heb alvast mails verstuurd wie nog ??
gegroet
Axel
:
kabinet.muyters@vlaanderen.be
koen.helsen@provant.be
ik heb alvast mails verstuurd wie nog ??
gegroet
Axel
0 x
bahaha see you @ the finish
-
Bartelink NielsBa
- 50cc rider
- Berichten: 13
- Lid geworden op: Ma 07 Dec 2009, 21:25
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: uit een blad van groen
Nou, ik heb het geld binnen van mijn foto.
Er is mij een toezegging gedaan, dat er rectificatie komt in de volgende uitgave van Groen!
Is deze al uit?
Ben benieuwd!
En een crossbaan in Westerlo..
Ik heb er als domme nederlander (
) afgelopen woensdag nog mogen overnachten in een hotel, en ff rond gereden, en lijkt me, dat er méér dan genoeg ruimte is daar!
Er is mij een toezegging gedaan, dat er rectificatie komt in de volgende uitgave van Groen!
Is deze al uit?
Ben benieuwd!
En een crossbaan in Westerlo..
Ik heb er als domme nederlander (
0 x
-
Bartelink NielsBa
- 50cc rider
- Berichten: 13
- Lid geworden op: Ma 07 Dec 2009, 21:25
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: uit een blad van groen
Van een ander forum...
Eigenlijk, is dat niet eens een slecht idee.....
Als ie luisterd, kan Diederik voor mijn part de 50 tientjes terug krijgen....
Edit:
Maitje gestuurd:
Beste Diederik,
De betaling is voldaan.. Dank voor de medewerking, en de makkelijke medewerking.
Ik wil je een optie aanbieden.
Ik betaal je de 50 euro terug, als je een keer met mij een gesprek aan wilt gaan, over crossbanen in Nederland en Belgie, en over crossen in het algemeen.
Ik ben zelf van Nederland, maar werk in de Benelux, en dus ook regelmatig in jouw regio.
Ik ben geen prof in het crossen, maar een hobbyrijder, maar heb wel een warm hart voor alles waar een verbrandingsmotor in zit.
Het motorcrossen is al járen een grote sport in Nederland en Belgie.
Net als voetbal, heeft bijna elke stad een stadion, maar t.o.v motorcross, zijn de banen aan het verdwijnen, enkel en alleen op milieu redenen. Geluids overlast.....
Als ik bekijk hoeveel voetbal overlast in de 'grote steden' kost, is dit peanuts!
Dus waarom de moeite?
Bij 'ons' zijn het vooral de mensen uit de randstad, Rotterdam, Amsterdam die de rust in het oosten proberen te zoeken.
Die kopen een 'goedkoop' huisje in het Twentse land, om er na 3 dagen achter te komen, dat hun 'nieuwe huisje' naast een crossbaan ligt.
Die procederen dan tot het einde, wat tot het sluiten van de banen leidt..
Dat kan toch niet?
Afwachtend van je reactie,
Niels..
[message=14727775,noline]theWarrior schreef op 09 januari 2010 @ 20:15[/message]:
Nou Niels, kan je mooi van die 5 tienen een pintje gaan vatten met die Drieste Diederik en van
gedachten wisselen met hem over het crossen op industrie terreinen.
Eigenlijk, is dat niet eens een slecht idee.....
Als ie luisterd, kan Diederik voor mijn part de 50 tientjes terug krijgen....
Edit:
Maitje gestuurd:
Beste Diederik,
De betaling is voldaan.. Dank voor de medewerking, en de makkelijke medewerking.
Ik wil je een optie aanbieden.
Ik betaal je de 50 euro terug, als je een keer met mij een gesprek aan wilt gaan, over crossbanen in Nederland en Belgie, en over crossen in het algemeen.
Ik ben zelf van Nederland, maar werk in de Benelux, en dus ook regelmatig in jouw regio.
Ik ben geen prof in het crossen, maar een hobbyrijder, maar heb wel een warm hart voor alles waar een verbrandingsmotor in zit.
Het motorcrossen is al járen een grote sport in Nederland en Belgie.
Net als voetbal, heeft bijna elke stad een stadion, maar t.o.v motorcross, zijn de banen aan het verdwijnen, enkel en alleen op milieu redenen. Geluids overlast.....
Als ik bekijk hoeveel voetbal overlast in de 'grote steden' kost, is dit peanuts!
Dus waarom de moeite?
Bij 'ons' zijn het vooral de mensen uit de randstad, Rotterdam, Amsterdam die de rust in het oosten proberen te zoeken.
Die kopen een 'goedkoop' huisje in het Twentse land, om er na 3 dagen achter te komen, dat hun 'nieuwe huisje' naast een crossbaan ligt.
Die procederen dan tot het einde, wat tot het sluiten van de banen leidt..
Dat kan toch niet?
Afwachtend van je reactie,
Niels..
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: uit een blad van groen
Dat gaat om een serieuze reactie vragen bij "de tegenpartij"!!
Ik ben benieuwd of je opzet gaat slagen, mijn morele steun heb je alvast!!
Ik ben benieuwd of je opzet gaat slagen, mijn morele steun heb je alvast!!
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Johan ClootsJo
- mx all time winner
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:14
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lille
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: uit een blad van groen
Dit is eigenlijk nog beter dan die schade vergoeding ... Een open dialoog/debat!
Knap gedaan goed bedacht
Mijn steun heb je ook hoor 
Knap gedaan goed bedacht
0 x
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: uit een blad van groen
Amai,mooi dat ge er zo serieus in opgaat Niels!!!
Ben alvast benieuwd naar z'n reactie
Ben alvast benieuwd naar z'n reactie
0 x
- Jan Meert
- mxdn winner
- Berichten: 992
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: uit een blad van groen
Hey Niels , goe bezig ze maat
Houd ons op de hoogte hé , we zijn hier allen wel benieuwd of ze je aanbod willen aannemen en wat er van komt...
Grtz JM
Houd ons op de hoogte hé , we zijn hier allen wel benieuwd of ze je aanbod willen aannemen en wat er van komt...
Grtz JM
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
-
Bartelink NielsBa
- 50cc rider
- Berichten: 13
- Lid geworden op: Ma 07 Dec 2009, 21:25
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: uit een blad van groen
Nou, onze Diederik heeft het op gegeven...
Hij was jullie en mijn mailtjes zat denk ik...
Hij was jullie en mijn mailtjes zat denk ik...
-Zo 14-02-2010-
Geachte heer Bartelink,
Ik heb besloten mij niet langer met de problematiek van de motorcrossterreinen bezig te houden.
Met vriendelijke groeten,
Diederik Vandendriessche
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: uit een blad van groen
[
Als ie luisterd, kan Diederik voor mijn part de 50 tientjes terug krijgen....
Edit:
Met u wil ik zaken doen. Ik geef u 50 euro en 2 dagen later krijg ik 50 tientjes terug

Als ie luisterd, kan Diederik voor mijn part de 50 tientjes terug krijgen....
Edit:
Met u wil ik zaken doen. Ik geef u 50 euro en 2 dagen later krijg ik 50 tientjes terug
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: uit een blad van groen
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: uit een blad van groen
Schitterend?
Dat noem ik triestig, als hij uitspraken doet die zijn partijlijn volgen heeft hij een grote mond, maar als men een debat wil aangaan over de problematiek, gaat hij het probleem uit de weg.
Zijn artikeltje levert hem weer wat regionale stemmen op, maar de koe bij de horens vatten is weeral te lastig.
Dat noem ik triestig, als hij uitspraken doet die zijn partijlijn volgen heeft hij een grote mond, maar als men een debat wil aangaan over de problematiek, gaat hij het probleem uit de weg.
Zijn artikeltje levert hem weer wat regionale stemmen op, maar de koe bij de horens vatten is weeral te lastig.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
- Jan Meert
- mxdn winner
- Berichten: 992
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: uit een blad van groen
Idd Brian, alst erop aan komt van oplossingen of alternatieven te zoeken ipv kritiek te geven dan geven ze er de brui aan en in dit geval steken ze hun kop in de grond, TYPISCH POLITIEK, BLA BLA BLA 
Laatst gewijzigd door Jan Meert op Ma 15 Feb 2010, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: uit een blad van groen
Etienne Dierckx schreef::lol: schitterend
ik bedoel eigenlijk dat het een lachwekkende reactie is ... en ni anders verwacht van dit soort politici ....
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten