Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Gebruikersavatar
Kevin Van Houdt
mx2 amateur champ
Berichten: 196
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: belgisch stukje nederland.
Contact:

Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland

Berichtdoor Kevin Van Houdt Vr 02 Apr 2010, 19:13

wij hadden als nederlanders precies hetzelfde verhaal bij de dmx, ik reed te hard naar hun zin bij de 60cc en iemand die bij ons mee was reed te hard bij de 250cc, een man van 46 reed die mannen van 20 naar huis en dus gingen ze klagen.. bang van de concurrentie, en dat is blijkbaar nog steeds zo.
0 x


Ko
Koen Pijpers
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 21 Mar 2010, 10:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland

Berichtdoor Koen Pijpers Vr 09 Apr 2010, 19:57

Geloof dat het bij de dmx wel het ergste is van nederland, als het om gezeur gaat. Bij de knmv jeugd is het al een stuk minder (niet dat er niet gezeurd wordt). En bij de open clubcrossen en MON wedstrijden zijn ze volgens mij blij als er genoeg mensen komen.
0 x


St
Stefaan Laroy
mx1 wk rookie
Berichten: 316
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland

Berichtdoor Stefaan Laroy Za 17 Apr 2010, 21:43

Wij zijn vandaag een dmx wedstrijd gaan rijden in wemeldinge.Heb onze zoon gaan inschrijven in de 65cc klasse met zijn nederlandse vergunning om te trainen.Wij hebben geen belgische vergunning enkel een franse.Geen enkel probleem en ook iedereen vriendelijk.Onze zoon werd 2de algemeen maar niemand maakte problemen.ikzelf heb wel gaan zeggen dat ik niet hoefde in de uitslag te staan en zeker geen punten hoefde.Dus hebben ze hem uit de uitslag geschrapt en daar waren vele ouders van andere rijders heel tevreden mee.Maar moet zeggen dat iedereen vriendelijk was en nergens commentaar heb gehoord over de enige belg die daar vandaag aanwezig was.
Ik denk dat ik als het kan nog wel een paar wedstrijden zal meerijden.
grtzzz#47
0 x


Gebruikersavatar
Roy Cloot
ama lites eastcoast champ
Berichten: 412
Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 00:49
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland

Berichtdoor Roy Cloot Wo 21 Apr 2010, 16:36

het is natuurlijk ook wel een mooi gebaar van uw kant om te zeggen dat ge geen punten wilt of in de uitslag opgenomen wilt worden. Zo zie je dat ge alleen daar komt om uw zoon te laten/kunnen rijden, en niet om de prijzen weg te slepen.

Greetz RC
0 x


RC

it ain't fast without mixed gas !!!

Maybe I should leave well enough alone
I might not be perfect but I'm me to the bone

Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer