Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland
- Kevin Van Houdt
- mx2 amateur champ
- Berichten: 196
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: belgisch stukje nederland.
- Contact:
Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland
wij hadden als nederlanders precies hetzelfde verhaal bij de dmx, ik reed te hard naar hun zin bij de 60cc en iemand die bij ons mee was reed te hard bij de 250cc, een man van 46 reed die mannen van 20 naar huis en dus gingen ze klagen.. bang van de concurrentie, en dat is blijkbaar nog steeds zo.
0 x
-
Koen PijpersKo
- peewee pilot
- Berichten: 1
- Lid geworden op: Zo 21 Mar 2010, 10:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland
Geloof dat het bij de dmx wel het ergste is van nederland, als het om gezeur gaat. Bij de knmv jeugd is het al een stuk minder (niet dat er niet gezeurd wordt). En bij de open clubcrossen en MON wedstrijden zijn ze volgens mij blij als er genoeg mensen komen.
0 x
-
Stefaan LaroySt
- mx1 wk rookie
- Berichten: 316
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:33
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland
Wij zijn vandaag een dmx wedstrijd gaan rijden in wemeldinge.Heb onze zoon gaan inschrijven in de 65cc klasse met zijn nederlandse vergunning om te trainen.Wij hebben geen belgische vergunning enkel een franse.Geen enkel probleem en ook iedereen vriendelijk.Onze zoon werd 2de algemeen maar niemand maakte problemen.ikzelf heb wel gaan zeggen dat ik niet hoefde in de uitslag te staan en zeker geen punten hoefde.Dus hebben ze hem uit de uitslag geschrapt en daar waren vele ouders van andere rijders heel tevreden mee.Maar moet zeggen dat iedereen vriendelijk was en nergens commentaar heb gehoord over de enige belg die daar vandaag aanwezig was.
Ik denk dat ik als het kan nog wel een paar wedstrijden zal meerijden.
grtzzz#47
Ik denk dat ik als het kan nog wel een paar wedstrijden zal meerijden.
grtzzz#47
0 x
- Roy Cloot
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 412
- Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 00:49
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland
het is natuurlijk ook wel een mooi gebaar van uw kant om te zeggen dat ge geen punten wilt of in de uitslag opgenomen wilt worden. Zo zie je dat ge alleen daar komt om uw zoon te laten/kunnen rijden, en niet om de prijzen weg te slepen.
Greetz RC
Greetz RC
0 x
RC
it ain't fast without mixed gas !!!
Maybe I should leave well enough alone
I might not be perfect but I'm me to the bone
it ain't fast without mixed gas !!!
Maybe I should leave well enough alone
I might not be perfect but I'm me to the bone
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast