Peter, vanaf dit jaar wordt er een apart klassement opgemaakt voor de Pré '90 125'ers!
Jij hebt toch nog een Suzuki van '83 staan è ?
... En uw fysieke paraatheid moet ongetwijfeld nog voldoende zijn voor een paar oldtimercrossen...
Het komt er dus onomwonden op neer dat ik u toch graag nog eens in aktie gezien had...!
Benzine met de emmer erin, een knijptoeter en op de slijklap waarschijnlijk sleutels?


