uit een blad van groen

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Steven Van Avondt Wo 09 Dec 2009, 20:22

@ Jordy..het is goed dat mensen zich inzetten en het is beter iets te doen dan niets te doen.
..maar je hebt gelijk,een brief vol schrijffouten is waardeloos..zeker in die kringen is zoiets essentieel om een beetje respect en geloofwaardigheid af te dwingen,en schrijffouten zijn blijkbaar een immens probleem tegenwoordig.
op een forum moet je niet te nauw zien en wordt ook al eens dialect gebruikt,dat mag en kan.
Maar een brief moet juist zijn,en wild tekeer gaan of onbeleefd worden werkt meestal averechts..
als iemand mij uitmaakt voor rotte vis ga ik niet geneigd zijn die persoon een plezier te doen...
als je beleefd goeie argumenten kan aanbrengen heb je kans dat ze er misschien eens gaan over nadenken.
0 x


Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Jan Meert Wo 09 Dec 2009, 20:43

yeaaah right Suz, das teminste inhoud met ballen :twisted:
Schrijffouten of niet e gasten, maar tis een ongezouten mening :!:
En wat telt tenslotte , de inhoud toch.Cru of niet :!:

Nobody is perfect, we zijn allemaal gn pennelikkers ook hé.
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Jan Meert Wo 09 Dec 2009, 20:46

Back to topic,

Ga die kasplant ook es mailke sturen, wil es weten of em buiten zen standaard mailke iets deftig weet te antwoorden .
Hoe meer lastig ze gevallen worden hoeliever ..
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Suz Haeck Wo 09 Dec 2009, 21:10

je hebt beleefde mailen, correcte mailen, minder beleefde, maar blijft een mening
en als ik oooooh zo perfect zou geweest zijn zat ik niet wekelijks in de modder op één of andere mx, maar zat ik nu met al mijn beleefdheid en nette regels misschien ook in de politiek wat pisbloemen te verdedigen,
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Jan Meert Wo 09 Dec 2009, 21:42

:lol: :lol:
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Th
Thomas Custers
80cc pilot
Berichten: 30
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:35
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Thomas Custers Do 10 Dec 2009, 09:58

ik had die een bericht gestuurd dat zijne politiek op niks trok en dat als hij verder ging met het boycotten tegen de motorcrossers, dat er verdere stappen ondernomen zullen worden....

Ik krijg terug:

ok, ik begrijp jullie standpunt, ik heb de boodschap ondertussen begrepen, ik trek alles terug... :shock: :shock: :shock: :twisted: :twisted: :twisted:

nu hopen dat hij het meent natuurlijk....
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Suz Haeck Do 10 Dec 2009, 12:05

En hopen dat em reageert op het gebruiken van een foto van iemand die zich daar niet van bewust is dat hij als groen in de brievenbussen terecht komt,
verdikke die smeerde toch wel iet aan zen been voor schending van prive of zoiets zekers,
da paaskieken,
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Katty Devos
mx1 wk rookie
Berichten: 312
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Katty Devos Do 10 Dec 2009, 17:30

bartelink niels schreef:Ik ben inderdaad de maker van de foto, en het is ook mijn motor op de foto....
Mijn crossmaatje rijdt er op.

Ben al druk bezig wat op te zetten met auteursrecht o.i.d ten nadele van onze Diederikje.. :)

Wordt vervolgd!

http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... der-1.html


Heb je al iets ondernomen ivm publicatie van privé foto????
0 x


Ba
Bartelink Niels
50cc rider
Berichten: 13
Lid geworden op: Ma 07 Dec 2009, 21:25
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Bartelink Niels Do 10 Dec 2009, 20:14

Yups, vanaaf is een brief de deur uit gegaan waarin ik hem bewust heb gemaakt van schenden van mijn auteursrecht, met een rekening er bij.
Hij heeft 14 dagen om te betalen, en reactie te geven. (als ie betaald, gaat geld naar goed doel, ik hoef/wil er niet beter aan worden)
Ook rectificatie geeist in de volgende uitgave van het blad Groen!.. :evil:

Kijken of ie reageerd.. :mrgreen:
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Do 10 Dec 2009, 20:19

Knap gebaar het goede doel iets voor gekwetste piloten? :P
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Suz Haeck Do 10 Dec 2009, 20:28

go for it Niels ,
groen laat mij niet lache, staan bleiten om ne boom da omver gezaagt moet worden en thuis zit em verdomme op ne stoel dat notabene van hout is gemaakt of is alles van plastick in dien zen huis,
Groen men botten ja grrrr :twisted:
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Jan Meert Do 10 Dec 2009, 22:36

deze avond heb ik ook mijn mail doorgestuurd :!:

10/12/09
Aan : De Heer Diederik Vandendriessche
Provincieraadslid Groen Provincie Antwerpen


Beste,
Naar aanleiding van jullie uitgave genaamd “Infokrant Groen” wil ik hier eens mijn mening over u propoganda stellen.

Het is klaar en duidelijk dat u ten eerste niet deftig je huiswerk gemaakt hebt.
Een gereglementeerd circuit Hondapark te Balen, dat al bestaat van vóór u geboorte , en in orde is met de steeds meer strengere wetgevingen inzake milieu en welzijn wil u laten sluiten??
Dit is een regelrechte kaakslag aan al de motorcrossliefhebbers die echt nood hebben aan zulke circuits.
Blijkbaar weet u niet dat er maar 4 gereglementeerde omlopen zijn in gans Vlaanderen, onlangs nog is de omloop “ Kiezelgroeve te Neeroeteren” gesloten omwille van het onterecht intrekken van hun vergunning.
Zeg nu zelf , u doet er alles aan om ze te sluiten om stilte gebied te creëren of hoe je dat ook noemt,toenmalig Minister Anciaux heeft locaties aangeduid ( Westerlo en Brecht bv) die je zomaar op alle manieren poogt te doen mislukken en er nog in slaagt ook!!
Wat is je alternatief om onze geliefkoosde sport te kunnen uitoefenen op een gereglementeerde manier ??Laat je partij eens locaties aanduiden dat tolerant is voor iedereen, en zet es al jullie middelen in om dit voor mekaar te krijgen.Nee, je zet alle middelen in om ze NIET te krijgen en juicht het toe ! Dan is je voornemen om méér tolernatie in de maatschappij te brengen, hahaa, sorry , dat is nu toch echt controvers.
Er zijn ons gereglementeerde omlopen belooft, 2 per provincie in Vlaanderen, wel zorg dat ze er komen, wij willen onze sport behouden!

Geen draagvlak voor onze sport in Vlaanderen?? Partijen en verenigingen zoals” de uwe zijn naar mijn mening te extreem in hun belangen.Natuur moet er zijn, maar
niet zoals jullie ze willen! In Nederland dat dichter bevolkt is dan ons apenlandje zijn er een 60 tal omlopen, dus ... moet ik er een tekening bij maken?

Graag u volle medewerking van u partij en u als voortrekker om het nodige te doen en te beginnen met een terechte rechtzetting in je infokrantje.Dat zou al een stap in de goede richting zijn.Onze strijd is ook nog niet gestreden!

PS: Graag geen standaardantwoord zoals meestal het geval wel is.

Groeten ,
Jan Meert
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Jan Meert Do 10 Dec 2009, 22:40

verdekke, nog vergeten te zeggen in men brief dat we nog gaan betogen zijn in bxl :?
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Jan Meert Vr 11 Dec 2009, 22:08

zen (standaard)antwoord vandaag al ontvangen , bla bla bla :? ik had er niemeer van verwacht ze ... maar onze strijd is ook nog niet gestreden ze gvd :twisted:


Geachte,

Voor alle duidelijkheid geef ik u hieronder mijn volledig standpunt mbt. het motorcrossen in Vlaanderen.

Wij hebben wel degelijk oren naar de noden van de Vlaamse motorcrossers.
Groen! wil dat de provinciebesturen en de Vlaamse sportminister het huiswerk van de vorige regering overdoen en zoeken naar meer en beter geschikte plaatsen om permanente motorcrossterreinen in te richten. Tot op heden was het niet mogelijk om haven- of zeehavengebieden, bedrijventerreinen en brownfields principieel in aanmerking te laten komen voor de inplanting van permanente omlopen met trainingsfaciliteiten voor gemotoriseerde en andere lawaaierige sporten. Dat is uiteraard al te gek, immers net die terreinen zijn het meest geschikt voor een permanente beoefening van de motorsport.

Wij willen dat de Vlaamse regering deze beperkingen opheft. Daardoor wordt het mogelijk om te zoeken naar meer geschikte terreinen.

Groen! wil dat die komen op terreinen waar de verstoring al zeer groot is, zoals grote knooppunten met weinig bewoning, industrieterreinen of havengebieden, als de druk op de natuur er niet te groot is. Dan kunnen er in elke provincie vergunde motorcrossterreinen komen. Die situatie kan aanvaardbaar zijn voor een groot deel van de Vlaamse bevolking.

Groen! verzet zich tegen de aanleg van permanente motorcrossterreinen in de nabijheid van woon- en natuurgebieden. Niettemin moeten motorcrossers ook een plek hebben om hun sport te beoefenen.

De permanente terreinen zijn ook nodig om een halt toe te roepen aan de diverse vormen van ontoelaatbaar wildcrossen, wat veel schade berokkent.

Met vriendelijke groeten,

Diederik Vandendriessche
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Sven Van Mieghem Zo 13 Dec 2009, 19:38

dit heb ik hem gestuurd
geachte,

Als vader van twee sportieve jongens van negen en twaalf jaar vind ik het echt erg dat U er zo een werk van maakt om motorcross te laten verdwijnen, U hebt niet alleen de omloop van Brecht en Westerlo gesloten (u en alle mensen tegen motorsport) maar nu gaat U nog een stap verder door balen te noemen voor sluiting.
Wij bezitten in Belgie al bijna geen omlopen meer, in mijn jonge tijd toen ikzelf nog reed waren er een heel deel meer, jaar na jaar zag ik er verdwijnen meestal door groene wetten, waren het geen vogelgebieden, dan was het iets anders. Vanuit de motorsport word er alles aan gedaan op gebied van millieu, millieumatten, speciale producten die hun intrede doen allen voor het millieu, decibels die naar beneden gehaald worden, zelfs motors met batterijen worden nu al gemaakt, maar naar de motorcrossers wordt niet geluisterd.
Als partijen en actiegroepen zoals de uwe ervoor zorgen dat alles gaat verdwijnen neem dan van mij aan dat U enorm veel mensen hun hobby of sport afpakt. Onder dit grote deel mensen zijn er ook heel veel kinderen zoals die van mezelf. Bijna ben ik verplicht om privegrond te gaan gebruiken om mijn kids te laten rijden. Vind het echt een trieste zaak.
Misschien moet U is naar deze link gaan kijken , motorcrossers hebben het hart op de juiste plaats, een initiatief van een meervoudig wereldkampioen wiens thuisomloop ook reeds gesloten is door mensen of groepen die er volgens mij plezier in hebben om motorcrossers en hun aanhang het leven zuur te maken. Desondanks ziet deze persoon wat de echte zorgen in de wereld zijn misschien moet uzelf daar ook is meer energie in steken om echt nuttige dingen aan te pakken .
http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/id ... arity.html

Oh ja U kunt uw partij en alle actiegroepen misschien aansturen om de omloop van Genk een negatief advies te geven en zodoende voor 21 juli volgend jaar te laten sluiten, kunt U nog meer kinderen kwetsen, want daar gaat het mij om, U vergeet volgens mij hoeveel kids er deze sport beoefenen al moet ik zeggen dat er al veel het buitenland opzoeken, door allerhande problemen, veroorzaakt door mensen als u.
Indien u mij toch van antwoord wil dienen vraag ik wel om geen standaard mail te gebruiken , ondertussen laat ik U en hoop dat U eens nadenkt over de situaties die U en uw partij met medewerking van allerlei actiegroepen teweeg brengt.

vriendelijke en sportieve groeten
een teleurgestelde vader
0 x


Ni
Nikolas Dejonckheere
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:45
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Nikolas Dejonckheere Ma 14 Dec 2009, 10:17

@ Niels,

Wat heb je gevraagd van vergoeding voor je foto ? Post anders eens een kopie. Ik zou er eerst over overlegd hebben met jurist. Die bedragen kunnen zowel voor fotograaf als rijder hoog oplopen. Zoals reeds gezegd Kevin Moonen eens contacteren voor advies memberlist.php?mode=viewprofile&u=1486

Zou schitterend zijn als we die mannen op die manier eens kunnen aanpakken. Ook schitterend wat de kracht van internet is in deze tijden :lol:
0 x


W-tec race ready quads : www.planetquadracing.be
Partyspace professionele pitstenten al of niet met bedrukking : www.partyspace.be
Ba
Barry Vanwijk
peewee pilot
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 14 Dec 2009, 21:10
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Barry Vanwijk Ma 14 Dec 2009, 21:20

Mooi forum kerels hier.

Ik, de berijder ;), zal zich ook maar ff melden dan.
Erg goed om te lezen dat jullie zo fanatiek er op in gaan en antwoorden van hem eisen.
Ga zo door!
Hij zal nu weten dat er genoeg mensen zijn waarvan hij de sport kapot maakt.
Wel erg vind ik zijn standaard politie tegenreactie die geen enkele inhoud heeft.

Verder ben ik het, net zoals Niels, er niet mee eens dat ik op zijn folder van Groen sta.
wij hebben 'symbolisch' 50,- ge-eist en rectificatie in de eerste volgende uitgave.
Deze uitgave zal door Niels en mij eerst goedgekeurd moeten worden wat betreft dit item.

Voorals nog in ons eerste brief hebben wij niet met juridische termen gesmeten maar wel het volgende vermeld:
"quote"

.....Daarom wens ik ook in een volgende uitgave van uw folder, een rectificatie, waarbij de naam van de fotograaf word genoemd, en er bij word vermeld dat wij, auteur en berijder, op geen enkele manier meewerken aan uw bedoelingen.

Mocht u niet volledig of niet op tijd zijn met de betaling van voornoemde schadevergoeding, dan zie ik mij genoodzaakt mij te wenden tot de rechtsbijstand, welke een advocaat in zal schakelen.....
.

De hele brief ga ik hier niet neer plakken ;).
Bij geen gehoor dan zullen we verdere stappen ondernemen.
We houden jullie op de hoogte!
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Guy Dick Ma 14 Dec 2009, 22:55

Ook al eens aan gedacht zijn partijburo in te lichten?
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ba
Bartelink Niels
50cc rider
Berichten: 13
Lid geworden op: Ma 07 Dec 2009, 21:25
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Bartelink Niels Di 15 Dec 2009, 00:42

Inderdaad Barry,

Ik heb contact met een pro-fotograaf, en voor een amateur foto is €40 tot €50 euro normaal.
Het moet wel geloofwaardig blijven hé. :)

En inderdaad, de rectificatie, hoop dat het er in komt..

Tot nu toe, nog geen reactie..... :!:
0 x


Gebruikersavatar
Julien Haemers
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Kortrijk
Contact:

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Julien Haemers Do 17 Dec 2009, 10:57

Wat ga je doen als hij je negeert (wat ie waarschijnlijk zal doen).
Grtz
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

Aanmelden · Registreer