HGS uitlaat yamaha yzf 250

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Sa
Sam Vyvey
125cc junior EK
Berichten: 50
Lid geworden op: Di 04 Jan 2011, 19:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

HGS uitlaat yamaha yzf 250

Berichtdoor Sam Vyvey Ma 28 Nov 2011, 20:31

hallo

ik zou een HGS uitlaat willen kopen voor mijn yamaha yzf 250 van 2011 maar ik weet totaal niet hoe de motor er door rijdt (brut, soepel, ...) zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? MVG Sam
0 x


Le
Leander awouters
50cc rider
Berichten: 28
Lid geworden op: Do 21 Jul 2011, 23:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: HGS uitlaat yamaha yzf 250

Berichtdoor Leander awouters Ma 28 Nov 2011, 20:58

ik vind dat het de moto soepeler maakt , en hem bij het uikomen van de bocht veel sterker maakt zonder te overdrijven ook vind ik dat hij langer doorgaat.ik verkoop zo een uitlaat momenteel. viewtopic.php?f=29&t=11146 , dit is de topic hier op deze site.

mvg leander.
0 x


Mi
Michael Dekeyser
50cc rider
Berichten: 13
Lid geworden op: Zo 23 Jan 2011, 20:35
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: HGS uitlaat yamaha yzf 250

Berichtdoor Michael Dekeyser Di 29 Nov 2011, 22:26

sam wij kunnen vanaf nu aan scalvini uitlaten geraken mooi en goed en goei prijs je hebt er 4pk meer door greets
0 x


Sa
Sam Vyvey
125cc junior EK
Berichten: 50
Lid geworden op: Di 04 Jan 2011, 19:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: HGS uitlaat yamaha yzf 250

Berichtdoor Sam Vyvey Do 01 Dec 2011, 20:44

Michael Dekeyser schreef:sam wij kunnen vanaf nu aan scalvini uitlaten geraken mooi en goed en goei prijs je hebt er 4pk meer door greets


normaal zal ik een occasie hgs kopen bij xavier om de prijs wat te drukken maar bent nog nie zeker ben eindelijk vooral op zoek na en uitlaat om de moto langer en soepeler te laten lopen maar een beetje meer kracht kan ook geen kwaad. allesinds bedankt voor de info
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

Aanmelden · Registreer