Pagina 1 van 1

HGS uitlaat yamaha yzf 250

Geplaatst: Ma 28 Nov 2011, 20:31
door Sam Vyvey
hallo

ik zou een HGS uitlaat willen kopen voor mijn yamaha yzf 250 van 2011 maar ik weet totaal niet hoe de motor er door rijdt (brut, soepel, ...) zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? MVG Sam

Re: HGS uitlaat yamaha yzf 250

Geplaatst: Ma 28 Nov 2011, 20:58
door Leander awouters
ik vind dat het de moto soepeler maakt , en hem bij het uikomen van de bocht veel sterker maakt zonder te overdrijven ook vind ik dat hij langer doorgaat.ik verkoop zo een uitlaat momenteel. viewtopic.php?f=29&t=11146 , dit is de topic hier op deze site.

mvg leander.

Re: HGS uitlaat yamaha yzf 250

Geplaatst: Di 29 Nov 2011, 22:26
door Michael Dekeyser
sam wij kunnen vanaf nu aan scalvini uitlaten geraken mooi en goed en goei prijs je hebt er 4pk meer door greets

Re: HGS uitlaat yamaha yzf 250

Geplaatst: Do 01 Dec 2011, 20:44
door Sam Vyvey
Michael Dekeyser schreef:sam wij kunnen vanaf nu aan scalvini uitlaten geraken mooi en goed en goei prijs je hebt er 4pk meer door greets


normaal zal ik een occasie hgs kopen bij xavier om de prijs wat te drukken maar bent nog nie zeker ben eindelijk vooral op zoek na en uitlaat om de moto langer en soepeler te laten lopen maar een beetje meer kracht kan ook geen kwaad. allesinds bedankt voor de info