Pagina 1 van 1

Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Zo 20 Jun 2010, 00:45
door Julio Noordhuis
Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met de Thor Sentinel en de UFO Reactor 2?.Paar belangerijke punten waar ik naar kijk zijn:

- Prijs
- Comfort
- Leatt Brace geschikt
- Welke bied meer protectie
- Welke zou men aanraden

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Zo 20 Jun 2010, 10:14
door Michiel Borghs
Ik heb Thor Sentinel en rijd er toch al effe mee.
Comfort: Zit echt goed, ook omdat het zo licht is.
Nadeel: Het is een licht harnas, dus nie echt stevig. Na een paar keer vallen had ik al scheuren. Reactor daarentegen is een pak steviger.
Prijs: Vrij duur voor weinig bescherming. Ik dacht iets van een 75-100€
Leatt Brace: Ik steek men leatt er altijd in, wat eigelijk niet de bedoeling is. Ge hebt dan wel een goei geheel, dat goed zit, maar u leatt zit eigelijk rechtstreeks op uw rug.

Conclusie: Thor is niet de stevigste en niet ideaal voor leatt brace en qua prijs valt het ook nie echt mee :p
Ik zou voor de Reactor 2 gaan.

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Zo 20 Jun 2010, 10:19
door Jules Adam
Ik heb sins kort ook een UFO reactor 2 :)
Ik had ook een sentinel aangehad maar ik vond de reactor 2
toch beter zitten en goed met de Leatt brace.


Greets

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Zo 20 Jun 2010, 19:59
door Koen Boogaerts
Heb zelf de Reactor 2. Zit fantastisch en is een perfecte combinatie met een Leatt brace. Gewoon de protector onder je trui en de Leatt bovenop je trui aandoen. Grtz

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Zo 20 Jun 2010, 21:32
door Arno Plue
ik heb ook de ufo reactor 2 zit echt goed en als je een leat brace hebt zou ik zeker de reactor2 nemen. ik was ook aan het twijfelen tussen die twee en heb de reactor gekocht, om dat ik een leat brace heb aangeschaft .

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Zo 20 Jun 2010, 23:40
door Julio Noordhuis
Kan men de verstelbare bandjes gebruiken waar mee je de Leatt Brace op zijn plaats houdt,terwijl men de ufo reactor 2 draagt?

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Ma 21 Jun 2010, 00:59
door Jeroen Van Wassehove
Denk ik wel, ik zie geen reden waarom dat niet zou lukken. Ik heb ook de UFO Reactor 2 + Leatt en het enige slechte dat ik kan zegggen is dat de knoppen van de Reactor op mijn schouderblad duwen en na een tijd zeer doet. (Gewoon wat op geplakt en het was weg)

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Ma 21 Jun 2010, 15:48
door Brian Antonissen
Je kan je harnas aan je Reactor vasthangen, met die lipjes onder de sluitingen. dan moet je wel je truitje over je leatt krijgen, anders kan je gewoon doen: Harnas, trui erover en dan leatt met riempjes.

Wat je ook kan doen is een ander harnas kopen en dat kapotknippen en de voor en achterkant vastmaken aan je harnas.

Afbeelding

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Di 22 Jun 2010, 10:02
door Julio Noordhuis
Thanks dat wou ik weten of ik de riempjes kon gebruiken om de leatt op zijn plaats te houden in combinatie met de UFO.

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Di 22 Jun 2010, 16:17
door Schepers Brent
ik rij het liefst zonder harnas :D

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Di 22 Jun 2010, 18:58
door Darcis Ken
jama gij zij ne beir e man ;)

edit: ik heb ne sentinel en ne reactor2

sentinel ooit gekocht, vrij lang mee gereje, goe en comfy. en heel schoon naturlijk.
reactor volgens mij kwalitatiever en veruit beste in combinatie met een nekbrace...

voor hem op zijn plaats te houden steek ik de schouderstukjes van de leatt onder mijn schouderstukken van reactor. zeer comfy, gemakkelijk zelf te doen, en veiligst lijkt mij :) uiteraard kan je ook gewoon de riempjes rond uw middel doen e.

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Wo 23 Jun 2010, 19:32
door Brecht Debackere
is er geen mogelijkheid om de leatt brace boven je thor sentinel te dragen?

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Wo 23 Jun 2010, 19:38
door Michiel Borghs
Dat gaat, maar da zit echt nie goed :)
En bij sommige helmen kunt ge uwe nek dan echt nie ver genoeg naar achter leunen. (Bij mij is da met Shoei)

Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?

Geplaatst: Vr 25 Jun 2010, 18:02
door Julio Noordhuis
Ik denk dat ik de reactor 2 ga nemen,zal wel de beste keus uit eindelijk zijn :) .Heb effe gekeken wat een Sentinel met zebra print bijv kost in een MX winkel(online shops zal wel een stuk gekoper wezen).Advies prijs 170 euro WTF!!! :shock: :shock: