Het zijn er te veel om in 1 galerij dus zijn het er 2 geworden !
Ook wij vonden het een prima organisatie en de omloop was schitterend verzorgd.
Dikke proficiat aan de inrichters !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
enjoy the pics
greetz rolly en Bertje !