1e res clubcross 18-02-2012
Geplaatst: Zo 19 Feb 2012, 09:57
door Paul Borgt
Zo het de kop is eraf 1e res clubcross is geweest,
foto staan online
http://borgt.mijnalbums.nlGroetjes Paul Borgt
Re: 1e res clubcross 18-02-2012
Geplaatst: Zo 19 Feb 2012, 14:18
door Melissa De Paepe
Mooie foto's!
Re: 1e res clubcross 18-02-2012
Geplaatst: Zo 19 Feb 2012, 17:53
door Frederik Van Eeckhoven
Re: 1e res clubcross 18-02-2012
Geplaatst: Zo 19 Feb 2012, 19:37
door Frederik Van Eeckhoven
Een klein filmpje van de laatste ronden van de Licentiehouders.
[youtube]JcgGorlE3Mc[/youtube]
Re: 1e res clubcross 18-02-2012
Geplaatst: Zo 19 Feb 2012, 20:46
door Melissa De Paepe
Mooi, mooi!