Pagina 1 van 1
VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Ma 26 Mar 2012, 06:27
door Patrick Luyten
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Ma 26 Mar 2012, 07:57
door Oeyen Dimitri
weeral knap werk patrick bedankt
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Ma 26 Mar 2012, 14:41
door Frank Janssen
mooie beelden alweer , nice trikke!
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Di 27 Mar 2012, 23:08
door Rene Van Tricht
Fotos Arendonk on-line
http://www.fotorene.be/Gr. Rene
Blauw vierkantje rechtsboven voor volledig scherm.
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Wo 28 Mar 2012, 21:46
door Glenn Van Leuffelen
Merci rene voor de schoon foto's !
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Wo 28 Mar 2012, 22:25
door Michael Willekens
dikke mercii renee voor de foto's!!!
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Wo 28 Mar 2012, 22:51
door Rene Van Tricht
Glenn en Michael ook ne merci voor de moeite om hier nog iets
neer te pennen.
Gr. Rene
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Do 29 Mar 2012, 12:40
door Petrus De Winter
Ik staan er wel niet dikwijls op maar vind dat toch geweldig tof dat ge dat alle weken doet .
Nog niet gevraagd om uwen inkom terug te krijgen Rene ?
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Do 29 Mar 2012, 17:19
door Frank Janssen
knappe pics reneke
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Do 29 Mar 2012, 20:39
door Rene Van Tricht
Merci Petrus en Frank
Gr. Rene
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Do 29 Mar 2012, 21:59
door Davy Bierens
Knappe foto's. Manne!!!
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Do 29 Mar 2012, 22:53
door Verreyt Mario
Rene, knappe fotos.....
hey Patrick maak jij ook nog fotos want zie ze precies niet meer op je site staan?
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Vr 30 Mar 2012, 12:20
door Patrick Luyten
@ Mario:
Neen geen foto's meer de Rene & andere collega's doen dat beter.
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Vr 30 Mar 2012, 14:04
door Rene Van Tricht
Davy en Mario merci voor jullie reactie.
Patrick; aan een filmpje hebben ze nog iets, maar fotos dat is achterhaald,
als je goed rondkijkt zie je 20 man met een kodak rondlopen,en wanneer heb je nog eens een goede foto ?
Gr. Rene
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Vr 30 Mar 2012, 16:28
door Wouter Van Massenhoven
Ik ben toch elke week weer blij alsk ne foto van men eige vind

Filmpje is natuurlek ook mooi

Bedankt vr de foto's en filmke manne !
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Vr 30 Mar 2012, 19:30
door Alenteyns Andy
ik kijk er toch ook elke week naar uit om de fotos te zien

.
allemaal goed bezig doe zo verder zou ik zeggen

Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Za 31 Mar 2012, 10:36
door Kristof Verdeyen
Merci voor de foto's Rene!
Re: VLM te Arendonk 25/3/12
Geplaatst: Za 31 Mar 2012, 12:54
door Rene Van Tricht
Wouter, Andy en Kristof ook jullie bedankt.
Gr. Rene