Pagina 1 van 1

VBM Molenbeersel 20 mei

Geplaatst: Ma 21 Mei 2012, 20:17
door Rolly Geerkens
Onze foto's staan nu ook online op www.rolly-pics.be
Het zijn er te veel om in 1 galerij dus zijn het er 2 geworden !

Ook wij vonden het een prima organisatie en de omloop was schitterend verzorgd.
Dikke proficiat aan de inrichters !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

enjoy the pics ;-)

greetz rolly en Bertje !

Re: VBM Molenbeersel 20 mei

Geplaatst: Ma 21 Mei 2012, 21:23
door Jörg Coomans
Merci voor de foto's Rolly! :D

#27