VBM Molenbeersel 20 mei
Geplaatst: Ma 21 Mei 2012, 20:17
Onze foto's staan nu ook online op www.rolly-pics.be
Het zijn er te veel om in 1 galerij dus zijn het er 2 geworden !
Ook wij vonden het een prima organisatie en de omloop was schitterend verzorgd.
Dikke proficiat aan de inrichters !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
enjoy the pics
greetz rolly en Bertje !
Het zijn er te veel om in 1 galerij dus zijn het er 2 geworden !
Ook wij vonden het een prima organisatie en de omloop was schitterend verzorgd.
Dikke proficiat aan de inrichters !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
enjoy the pics
greetz rolly en Bertje !