Pagina 1 van 1
VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Zo 17 Jun 2012, 19:30
door Janneke Luyten
Vandaag ook eens een poging gedaan om wat prentjes te nemen.
U kunt ze bekijken op facebook van Jan Luyten (het is de Jan Luyten die aan het Damiaaninstituut heeft gestudeerd).
Re: VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Di 19 Jun 2012, 11:51
door Rene Van Tricht
Fotos Overpelt on-line.
http://www.fotorene.be/Gr. Rene
Blauw vierkantje rechtsboven voor volledig scherm.
Re: VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Di 19 Jun 2012, 13:17
door Peter De Backer
Bedankt Rene, zijn opnieuw "nice pics"
Re: VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Di 19 Jun 2012, 13:23
door Frank Janssen
ferm werk rene!
Re: VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Di 19 Jun 2012, 20:30
door Petrus De Winter
Rene weeral op zijn best . Ferm gedaan .
Re: VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Di 19 Jun 2012, 21:19
door Melvin Ramakers
Thanks voor de mooie foto's
Re: VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Do 21 Jun 2012, 12:10
door Verreyt Mario
hey Rene, bedankt voor de fotos
Re: VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Do 21 Jun 2012, 14:07
door Rene Van Tricht
Bedankt voor jullie reactie, en tot in Veerle.
Gr. Rene
Re: VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Do 21 Jun 2012, 17:25
door Wouter Van Massenhoven
Merci vr de foto's mannen !!

Re: VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Do 21 Jun 2012, 23:39
door Mike Van Dijck
Knap werk!! (zoals elke week)

thx!!
Re: VLM Overpelt 17 juni 2012
Geplaatst: Vr 22 Jun 2012, 00:14
door Rene Van Tricht
Merci Wouter en Mike