Pagina 1 van 1

VLM Minderhout 23 - 09 - 2012

Geplaatst: Di 25 Sep 2012, 23:19
door Rene Van Tricht

Re: VLM Minderhout 23 - 09 - 2012

Geplaatst: Wo 26 Sep 2012, 12:54
door Petrus De Winter
Ferm fotos Rene allemaal mee de wind in de rug getrokken precies .

Re: VLM Minderhout 23 - 09 - 2012

Geplaatst: Wo 26 Sep 2012, 22:21
door Rene Van Tricht
Petrus, gij maakt te veel stof, en dan vliegt dat in mijn lens.

Gr. Rene

Re: VLM Minderhout 23 - 09 - 2012

Geplaatst: Do 27 Sep 2012, 18:50
door Frank Janssen
SJIEK WERK RENE