MX indoor Genk 02-02-2012

alle links naar fotoreportages van trainingen
Pi
Piet Janssen
ama lites rookie
Berichten: 356
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

MX indoor Genk 02-02-2012

Berichtdoor Piet Janssen Vr 03 Feb 2012, 00:19

0 x


Gebruikersavatar
Ronny Neelen
mx2 wk champ
Berichten: 619
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:30
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: NEEROETEREN

Re: MX indoor Genk 02-02-2012

Berichtdoor Ronny Neelen Vr 03 Feb 2012, 19:39

mooie fotos weer piet,piloten mogen u zeer dankbaar zijn da ge in zo een koude fotos komt maken...
0 x


Pi
Piet Janssen
ama lites rookie
Berichten: 356
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MX indoor Genk 02-02-2012

Berichtdoor Piet Janssen Za 04 Feb 2012, 00:33

Bedankt,maar laten we de mensen van amc-genk niet vergeten die staan altijd klaar en trotseren de kou, zodat de baan er altijd tip top bij ligt.
0 x


Ge
Geert Goedertier
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Za 09 Jul 2011, 13:33
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MX indoor Genk 02-02-2012

Berichtdoor Geert Goedertier Vr 10 Feb 2012, 09:09

Piet, bedankt voor foto's van 08/02. Prachtige foto's. Tevens dank aan AMC Genk voor de nette baan en goede organisatie.
0 x


Terug naar “mx training pix”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer