Pagina 1 van 1
MX indoor Genk 02-02-2012
Geplaatst: Vr 03 Feb 2012, 00:19
door Piet Janssen
Re: MX indoor Genk 02-02-2012
Geplaatst: Vr 03 Feb 2012, 19:39
door Ronny Neelen
mooie fotos weer piet,piloten mogen u zeer dankbaar zijn da ge in zo een koude fotos komt maken...
Re: MX indoor Genk 02-02-2012
Geplaatst: Za 04 Feb 2012, 00:33
door Piet Janssen
Bedankt,maar laten we de mensen van amc-genk niet vergeten die staan altijd klaar en trotseren de kou, zodat de baan er altijd tip top bij ligt.
Re: MX indoor Genk 02-02-2012
Geplaatst: Vr 10 Feb 2012, 09:09
door Geert Goedertier
Piet, bedankt voor foto's van 08/02. Prachtige foto's. Tevens dank aan AMC Genk voor de nette baan en goede organisatie.