MOUNTAINBIKETOCHT 25 juli 2010 Borchtlombeek

alle dingen die nix te maken hebben met mx kan je hier kwijt
Th
Thomas Van Laer
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: borchtlombeek

MOUNTAINBIKETOCHT 25 juli 2010 Borchtlombeek

Berichtdoor Thomas Van Laer Ma 12 Jul 2010, 21:26

Zondag 25 juli organiseren wij onze 5e mtb tocht.
Men kan kiezen tussen +-25km en 45 km.
Het parkoer is voorzien van de nodige singltracks en technische passages.Voor elke deelnemer een gratis drinkbus en ruime bevoorading(2bevooradingen op 45km).
En niet te vergeten,er is een prima "apres-bike" om te bekomen van deze rit! ;)
Inschrijven kan van 8.00u tot11.00u,
dit alles aan Cafe 'T lof kerkstraat in Borchtlombeek (aan de kerk) 8-)
Hopelijk tot dan!!
Groeten,

Thomas
0 x


Gebruikersavatar
Bjorn Van Schepdael
european champ mx2
Berichten: 217
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 15:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: MOUNTAINBIKETOCHT 25 juli 2010 Borchtlombeek

Berichtdoor Bjorn Van Schepdael Ma 12 Jul 2010, 21:39

schone toertocht,al 2 keer gereden en was dik in orde ;)
idd goede bevoorading en tof ritje,
zal er zeker zijn :mrgreen:
0 x


Terug naar “non mx talk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer