Pagina 1 van 5

MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Wo 11 Mei 2011, 11:16
door Willem-jan Bouma
heb het spel zojuist gaan halen

is wel weer even wennen aan de controls maar de free ride is al VEEL groter dan op mx vs atv reflex!!

wel jammer dat merken als ktm enzo er niet meer in zitten

en bij de quad's lijken ze ook niet meer op de echte modelen
takahasi(suzuki leek in de voorige veel beter op de echte)

geen supercross meer :evil:

ps oficieel pas vrijdag releas datum :twisted:

weet nog niet goed wat ik er van moet vinden!

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Wo 11 Mei 2011, 20:58
door Davey Van Rode
jah ik wil het wel weten want wou het vrydag gaan halen. geeeeen supercross? =o

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Wo 11 Mei 2011, 21:50
door Jonas De Clippel
als er geen sx meer is zou het toch klote zijn want denk da dat vooral het populairst is.
Ik vond de nationals niet echt tof op reflex.
Maar waren ze niet van plan dat je de tracks enzo online moet kopen?
eigenlijk is de prijs voor dat spel toch wel redelijk goedkoop als ge de andere games ziet en denk dat de reflex een pak duurder was als hem uitkwam. Kzal em sowieso kope en ik zie wel

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Wo 11 Mei 2011, 22:24
door Thibo Vdhauwe
ja jojo .. laat mij wat weten man .; want ja, ik zou ook graag weten zoals den deevi of je kan supercrossen of niet .. dat zou wel erg zijn :(

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Wo 11 Mei 2011, 22:27
door Thibo Vdhauwe
http://www.hln.be/hln/nl/3807/Fun/video ... live.dhtml

In 'MX vs ATV Alive' voegt het bedrijf daar nog 'bar to bar banging' aan toe. Je kan een licht voordeel krijgen door elleboogstoten uit te delen of door tegenstanders op andere manieren te hinderen tijdens het rijden.

THQ kondigt alvast veel downloads aan, waaronder de privé-racetrack van James Stewart, een van succesvolste en spectaculairste MX-rijders van het moment. (sam)

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Do 12 Mei 2011, 10:49
door Wouter Van Massenhoven
Die parcours van stewart waar zoveel reclame over gemaakt word staan wss ook ni gewoon op da spel ?

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Do 12 Mei 2011, 12:11
door Dave Coekaerts
Nee de Stewart Compound moete downloaden..

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Vr 13 Mei 2011, 14:34
door Schepers Brent
Ik heb het spel van gisteren.
Eerste indruk was nie zo goe, maar na effe spele is het wel goe..
Alleen spijtig da PSN nog nie werkt om alles te downloade..

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Vr 13 Mei 2011, 15:19
door Nigel Vols
ik heb het gespeeld gehad bij ne vriend voor te zien of ik het wel zou kope
en eigelijk denk ik dak het ni ga doen want vond het eigelijk ni echt zo vet

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Vr 13 Mei 2011, 17:14
door Jonas De Clippel
heb hem ondertussen ook.
tegenover de reflex vind ik het echt een stap achterwaarts.
de tracks zijn wel wat beter maar die piloot.. precies ne gooner :mrgreen: u evenwicht dat je moet besturen is toch makkelijker dan de reflex.
die motos trekken ook niet op veel. zo te zien heb je maar 2 merken.
heel weinig mogelijkheden.
na de reflex dacht ik dat de volgende editie echt megavet moe zijn maar voorlopig vind ik dat toch niet, jammer
voor de rest moet ik nog wat zoeken

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Vr 13 Mei 2011, 18:41
door David Nelen
Bike volledig getuned en het is een heel ander spel... rijd echt lekker en het scrubben is echt effectief sneller en ziet er netjes uit :D

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Vr 13 Mei 2011, 19:13
door Paul Verdonschot
hoe heb jij dat gedaan !!

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Vr 13 Mei 2011, 21:19
door Jonas De Clippel
ik moet nu wel zeggen hoe meer je speelt hoe aangenamer het idd is. Het is veel realistischer. ik hoop dat we in de toekomst sx ofzo kunne downloade.

scrubben vind ik toch moeilijker als de reflex hoor.
Wie gebruikt zijn koppeling in het spel?

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Vr 13 Mei 2011, 23:51
door Jeff Peeters
ik dacht gelezen te hebben dat ze ondertussen een overeenkomst hebben met ktm om de 150,250,350 en 450 via een dlc op het spel te zette endat je ook dan ktm powerparts kon installeren

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Za 14 Mei 2011, 16:45
door Davey Van Rode
Dus moeite om nu ng naar game mania te lopen en te gaan halen?

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Za 14 Mei 2011, 18:57
door Wesly Vanlierde
kheb het ook al gekocht van donderdag.
spel is int begin beetje raar, toch wel volledig anders dan reflex, ma daarom nie slechter denk ik. Jammer dat er geen sx bij zit,valt mss wel te downloaden achteraf. Ma kzou zeggen, kopen die handel!

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Za 14 Mei 2011, 21:32
door Jonas De Clippel
ik zou hem ook kopen.. het is in begin wennen maar eens je even speelt en naar hogere levels gaat is het wel leuker. het is echt anders dan de reflex en in de toekomst zulle we kunne downloade.
kost toch maar "34 euro"

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Di 17 Mei 2011, 11:47
door Dries Dewitte
Het spel is volledig anders en in het begin is het wennen maar ik vind het toch de moeite om te kopen. Naarmate je het spel speelt wordt het beter.

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Di 17 Mei 2011, 17:13
door David Nelen
Hoe meer ge het speelt hoe beter het word :D

Re: MXvsATV ALIVE

Geplaatst: Di 17 Mei 2011, 17:14
door Dave Coekaerts
idd David, kzit nu op level 31 met ne volledig aangepaste 450, en tis echt megavet nu!