4 en 5 juni VLm Ranst

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Pe
Peter Droogmans
125cc rookie
Berichten: 106
Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 10:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Limburg
Contact:

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Peter Droogmans Ma 06 Jun 2011, 13:43

Peter Iven is wekelijks sterk bezig om samen met de organisatoren het circuit zo veilig mogelijk te maken en te houden en een luisterend oor is voor de rijders.....dit was vroeger wel anders. :o

Chapeau Peter.... van u moesten er meer zijn. ;)
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Frank Janssen Ma 06 Jun 2011, 17:13

ben gisteravond jeff gaan opzoeken na diens valpartij , buiten schaafwonden over het hele lichaam , kloeg hij van de hand waar enkele vingers goed gekneusd waren , was in ademnood omdat hij de machine in de nek had gekregen had anders doorgereden zei hij , volgende zondag is cloots terug van de partij en hij heeft vuurwerk beloofd!
0 x


speaker Frankske
Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Mike Van Dijck Ma 06 Jun 2011, 18:40

stond er op te zien.. ging opt rechtstuk int bos helemaal binnekant.. is zo op het rechtstuk zijn voorganger in de betemo kleuren kunnen voorbij gaan.. maar dan paar meter voor die 'S'bocht ne klop gekregen.. moto voorover en jef langs voor er af.. en moto achterna op hem..


Voor de rest leuke maar zware cross ;)
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Steven Van Avondt Ma 06 Jun 2011, 20:38

als het goed is mag het gezegd worden.
ik was verbaasd te zien hoe goed het stof onder controle gehouden werd in Ranst en de omloop was mooi uitgetekend met goed aangelegde bergen.
dus goed werk van de organisatoren.
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Frank Janssen Ma 06 Jun 2011, 20:40

en steve als doorgewinterd vmcf kijker toch wat kunnen genieten op je oude federatie?
0 x


speaker Frankske
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 06 Jun 2011, 20:44

Werner Castelyns schreef:Net thuis van een dagje Ranst.

't Was daar in orde!

één klein minpuntje vond ik de springbergen, die lagen wat steil voor de oudgedienden.
Geen slechte kritiek hoor, je kan niet voor iedereen goed doen!
Als het kan komen we volgend jaar weer, mét een proef voor het BK.

Bedankt Nico, Glenn en alle andere medewerkers.
Jullie hebben ons een prachtdag bezorgd! ;)

Werner , gij moogt komen waar ge wilt ,altijd kontent als ge maar van huis weg bent . :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Bertels Benny
125cc rookie
Berichten: 132
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 23:19
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: duffel
Contact:

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Bertels Benny Ma 06 Jun 2011, 21:01

mijn foto's van zaterdag staan online

www.fotobenny.net
veel kijkplezier
greetz
benny
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Steven Van Avondt Ma 06 Jun 2011, 21:09

Frank Janssen schreef:en steve als doorgewinterd vmcf kijker toch wat kunnen genieten op je oude federatie?



Franksken,ik ben geen doorgewinterd vmcf kijker hoor :) ,ik was er de afgelopen 2 jaar regelmatig omdat ik er 2 piloten persoonlijk ken,anders zal je me er niet vaak vinden.
als de bmb wedstrijd heeft kan je me daar bijna altijd vinden.
maar soms zwerf ik al eens tot in een andere federatie.. :)

het uurtje dat ik gisteren op vlm was, was best wel oké ja. :)
0 x


St
Stijn Pollier
ama lites national champ
Berichten: 456
Lid geworden op: Di 29 Sep 2009, 12:45
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: aalter

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Stijn Pollier Ma 06 Jun 2011, 22:00

volgende zondag is cloots terug van de partij en hij heeft vuurwerk beloofd!
@Frank laat ons hopen , want hij rijdt de pannen van het dak voor het moment !
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Werner Castelyns Di 07 Jun 2011, 07:32

Petrus De Winter schreef:
Werner Castelyns schreef:Net thuis van een dagje Ranst.

't Was daar in orde!

één klein minpuntje vond ik de springbergen, die lagen wat steil voor de oudgedienden.
Geen slechte kritiek hoor, je kan niet voor iedereen goed doen!
Als het kan komen we volgend jaar weer, mét een proef voor het BK.

Bedankt Nico, Glenn en alle andere medewerkers.
Jullie hebben ons een prachtdag bezorgd! ;)

Werner , gij moogt komen waar ge wilt ,altijd kontent als ge maar van huis weg bent . :lol:


Zoveel is hier niet meer te zien sinds "die van ons" weg is...
Vroeger had ik maten genoeg... :lol: (voor degenen die het verkeerd verstaan: grapje è mannen)

Maar mijnen Duitse herder en kat zijn toch altijd blij als ik thuiskom.
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Gr
Grietje Van Gorp
125cc rookie
Berichten: 119
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 00:24
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Grietje Van Gorp Di 07 Jun 2011, 08:33

Hey Werner, ons mateke zijde gij nog steeds zulle ;) , binnenkort weer een week leuke pret als het weer cross is op den Duinberg :D
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Werner Castelyns Di 07 Jun 2011, 10:49

haha, één van de hoogtepunten van 't jaar!! :D ;)
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Gu
Guske Daneels
mx2 amateur champ
Berichten: 199
Lid geworden op: Vr 26 Feb 2010, 17:28
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Guske Daneels Di 07 Jun 2011, 21:16

Werner Castelyns schreef:
Zoveel is hier niet meer te zien sinds "die van ons" weg is...
Vroeger had ik maten genoeg... :lol: (voor degenen die het verkeerd verstaan: grapje è mannen)

Maar mijnen Duitse herder en kat zijn toch altijd blij als ik thuiskom.

Hela Werner,kop niet laten hangen he jong.
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Werner Castelyns Di 07 Jun 2011, 21:38

Neenee Guske, dieje zin tussen haakjes is de belangrijkste!!! :D :D :D

Natuurlijk heb ik nog maten en kenissen genoeg anders zou ik er al het werk niet insteken! ;)
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Ir
Iris Vranckx
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Di 20 Apr 2010, 14:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Iris Vranckx Wo 08 Jun 2011, 11:14

Dit las ik op Jeff Cloots zijn facebook vandaag


de crash in ranst heeft ervoor gezorgt dat de ligamenten in mijn voet zijn gescheurt ! morge weet ik of ik zal worden geopereerd ! grtz JC

Dus is niet zo goed pffff, net nu hij zo goed bezig is
We duimen dat het zo inorde komt Jeff
0 x


Gebruikersavatar
Filip Driesen
50cc rider
Berichten: 26
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 18:24
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Filip Driesen Wo 08 Jun 2011, 18:42

Peter Droogmans schreef:Peter Iven is wekelijks sterk bezig om samen met de organisatoren het circuit zo veilig mogelijk te maken en te houden en een luisterend oor is voor de rijders.....dit was vroeger wel anders. :o

Chapeau Peter.... van u moesten er meer zijn. ;)


Ja het is mij ook al opgevallen dat hij zig veel bezig houd met piloten en het circuit .zo zie je maar dat niet iedereen uit is op centen want naart schijnt doet hij het allemaal voor zijn hobby,jammer dat hij niet meer crosst zag hem graag bezig ;)
0 x


Gebruikersavatar
Francois Rombouts
mx2 wk rookie
Berichten: 264
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lier
Contact:

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Francois Rombouts Do 09 Jun 2011, 09:42

na heel wat problemen met de server staan de foto's van ranst er eindelijk op
enjoy yourself en tot den balenberg
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Berichtdoor Frank Janssen Do 09 Jun 2011, 21:41

mooi werk swa het duurde wat langer , maar de fotoreeks was het wachten meer dan waard ;)
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

Aanmelden · Registreer