25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
-
Tania De SmetTa
- peewee pilot
- Berichten: 2
- Lid geworden op: Ma 30 Aug 2010, 17:28
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Auke Theuninck
- mx2 wk rookie
- Berichten: 281
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Gisteren langs gepasseert. De paaltjes en linten hangen er al, tafelberg breder gemaakt, aan bergen en kombochten gewerkt, ziet er heel goed uit!!
0 x
-
Stijn PollierSt
- ama lites national champ
- Berichten: 456
- Lid geworden op: Di 29 Sep 2009, 12:45
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: aalter
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Ik vind Tielt en Middelkerke de mooiste 'vlakke' weidecrossen van de kalender.
0 x
-
Lenny Van TroysLe
- peewee pilot
- Berichten: 5
- Lid geworden op: Za 18 Jun 2011, 12:46
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
de foto's van het parcour kan je vinden op de facebookpagina van Colleen Van Troys.
het is een harde omloop met 3 tafelbergen (2 grote en 1 kleintje) en 3 springbergen.
het is een harde omloop met 3 tafelbergen (2 grote en 1 kleintje) en 3 springbergen.
0 x
-
Sylvain LucasSy
- 125cc rookie
- Berichten: 110
- Lid geworden op: Di 01 Feb 2011, 13:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
BESTE VRIENDEN VAN TIELT
hiermee wensen we jullie veel sukses met de tweede fam federation cup 2011
vanwege DE PAALSE CROSSERS
hiermee wensen we jullie veel sukses met de tweede fam federation cup 2011
vanwege DE PAALSE CROSSERS
0 x
- Kenny Boxtaele
- mx2 amateur champ
- Berichten: 191
- Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 12:44
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Is er opnieuw een reeks voor de hobbyrijders voorzien ?
Voor de rest hopen op goed weer, de rest is zeker en vast in orde daar!
grtz
Voor de rest hopen op goed weer, de rest is zeker en vast in orde daar!
grtz
0 x
Smx°oO ride it live it
- Jan Meert
- mxdn winner
- Berichten: 992
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
@ Sylvain tnkx , en brengt ook maar genoeg vbm'rs mee he
Hopelijk droog weerke en mooie omloop, heb er al zin in
Ons teamke zal er alvast compleet staan 
Hopelijk droog weerke en mooie omloop, heb er al zin in
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
-
Marlies DictusMa
- 125cc junior EK
- Berichten: 84
- Lid geworden op: Wo 03 Mar 2010, 19:58
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Aan de HOBBYRIJDERS: De reeks van de hobbyrijders gaat niet door op zaterdag. De hobbyrijders kunnen echter met hun vergunning kosteloos deelnemen op zondag bij de Masters-Experten.
Marlies
Marlies
0 x
-
Michael BaillieuMi
- mx2 wk champ
- Berichten: 617
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: hoeke
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
alsk da goe begrijp gaan die hobbyrijders dus bij de nationalen rijden? en moet ge nu op voorhand ingeschreven zijn of gewoon zaterdag toekomen en inschrijven? mvg
0 x
RIP TIMO :( we gonna miss you!
-
Dave Van DunDa
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 407
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 19:24
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Ziet er Goed uit .....
hopen dat het snel weekend is
hopen dat het snel weekend is
0 x
-
Tania De SmetTa
- peewee pilot
- Berichten: 2
- Lid geworden op: Ma 30 Aug 2010, 17:28
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
De Vrijetijdsijders en de Experten rijden elk hun eigen reeks de Zondag
De vrijetijdsrijders kunnen zich zondag in de tent inschrijven vanaf 7 uur .
De vrijetijdsrijders kunnen zich zondag in de tent inschrijven vanaf 7 uur .
0 x
-
Marnix LannooMa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 191
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 11:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Wingene
- Contact:
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
@ MB
Den tijd dat de Masters nationalen waren is al lang voorbij ze.
Den tijd dat de Masters nationalen waren is al lang voorbij ze.
0 x
- Dean Schallon
- 125cc junior EK
- Berichten: 83
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Deerlijk
- Contact:
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
vraagje kan ik gewoon me mijn mclb vergunning in men reeks mee doen of niet heb nammelijk geen fc(fam) nummer
0 x
MOTOCROSS IS A CONTACT SPORT ...
SEE YOU AT THE FIRST CORNER
SEE YOU AT THE FIRST CORNER
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
nr krijg je bij inschrijving Dean, daar er geen aanvragen dienen te gebeuren op voorhand om deel te nemen, zoals de voorbijje jaren wel het geval was,
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
- Dean Schallon
- 125cc junior EK
- Berichten: 83
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Deerlijk
- Contact:
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
is super
thnx voor de snelle respons 
0 x
MOTOCROSS IS A CONTACT SPORT ...
SEE YOU AT THE FIRST CORNER
SEE YOU AT THE FIRST CORNER
- Jan Meert
- mxdn winner
- Berichten: 992
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
iemand met beke fotos van het parkoer, wil de springers nog wel es zien.het weer zal toch al meevallen, das al veel
Rap wknd ze
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
-
Sharon DekeyserSh
- mx2 amateur champ
- Berichten: 150
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: ruiselede
- Contact:
-
Jarno VlegelsJa
- 50cc rider
- Berichten: 24
- Lid geworden op: Do 15 Okt 2009, 20:15
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Jan Meert
- mxdn winner
- Berichten: 992
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Tnkx Jarno
Is dus in de andere richting dat we rijden en toch andere lay-out;SUPER
Is werk van gemaakt
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
- Ronny Neelen
- mx2 wk champ
- Berichten: 619
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:30
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: NEEROETEREN
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
hoe ligt de omloop erbij en hoe is het weer daar hier in genk al de hele tijd regen 
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten