15 augustus keiheuvel balen
-
Brayen CallaertBr
- mx1 wk rookie
- Berichten: 304
- Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 19:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Baasrode (Dendermonde)
- Contact:
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Ze hoeven zelf niets te veranderen aan de omloop gewoon na de afdaling gewoon het stuk laten doorlopen dat aan de tafel die daar achteraan ligt en dan pas de bocht leggen dat zou al veel schelen dan is er veel meer remweg en ook nog veel meer plaats voor de piloten om te corigeren enzo maar nu is er de afdaling en dan meteen de bocht dusja en als je dan nog eens zo doorspringt als bobry tja dan heb je uiteraard bijna niets meer om nog te remmen of zo dusja . . . . maar aan die start moet zeker iets gebeuren !
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 15 augustus keiheuvel balen
En dan kunnen ze aan de binnenkant van die bocht een talut leggen, en achter die container een friet en bierkraam en dan heb je daar ineens nog een plaats om volk de placeren. Want als ze die bocht verder gaan leggen word die doorgang wel iets te smal, het was nu al drummen ... gelukkig maar
.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Brayen CallaertBr
- mx1 wk rookie
- Berichten: 304
- Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 19:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Baasrode (Dendermonde)
- Contact:
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Nja het is maar een idee maar zo'n grote ingreep is dat nu ook niet he of ze die kombocht nu daar moeten leggen of een 10m verder das nu het werk niet he maar het zou al veel schelen ! niet alles is ermee opgelost want er zullen altijd wel incidenten zijn maarja zo kunnen ze toch aan de layout blijven die ze nu hebben he . . . . .
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 15 augustus keiheuvel balen
De start in 1998 was inderdaad een stukje veiliger. Het was ook niet voor niks dat de toenmalige Action Group dat wou.
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Action Group = gewoon Luongo. Alsof die zulke goeie ideeen hebben gehad? 
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Jan Willem Visser jij weet dat ik het niet altijd ééns ben met wat YS doet maar wat de Action Group toen heeft gedaan was op zich niet slecht. Wat noodzakelijke moderniseringen en toch nog de privé rijders een kans blijven geven.
0 x
-
Patrick Van GorpPa
- ama lites national champ
- Berichten: 487
- Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 15 augustus keiheuvel balen
@Mathiass:
Zou een beetje voorzichtig zijn met je uitlatingen hier op het forum, en dan vooral daar waar het YS betreft.
Als ik het goed begrepen heb, had je in Lommel voor t eerst een persacreditatie???
Dat KAN ook zomaar meteen de laatste zijn...
Die mannen lezen alles wat hier geschreven wordt, en indien ze de kans hebben, wordt je erop afgerekend!!!!
Toch succes met het mooie werk/verslagen die we van je krijgen!!
Zou een beetje voorzichtig zijn met je uitlatingen hier op het forum, en dan vooral daar waar het YS betreft.
Als ik het goed begrepen heb, had je in Lommel voor t eerst een persacreditatie???
Dat KAN ook zomaar meteen de laatste zijn...
Die mannen lezen alles wat hier geschreven wordt, en indien ze de kans hebben, wordt je erop afgerekend!!!!
Toch succes met het mooie werk/verslagen die we van je krijgen!!
0 x
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Frederik Van Eeckhoven schreef:@ Filip, Bobryshev schatte die eerste bocht gewoon totaal verkeerd in, zou zelfs zonder Desalle voor hem een zeer harde landing geweest zijn.
Daar heeft Desalle's smijten niets mee te maken.
Volledig mee eens , Desalle blijft ondanks zijn schrubben wel zijn lijn houden .Zie je gewoon als je de afstand tussen hem en Strijbos bekijkt op de volgende foto,s. Bobry zit 2 a 3 meter rechts van Roelands en de volgende pic zit hij voor Roelands, dus die komt helemaal naar binnen gesprongen.Mijn gedacht ,als Desalle niet schrubt springt Bobry toch in zijn nek.Jammerlijk race incident .
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Absoluut niet mee eens. Kijk deze foto eens dan http://www.mcc-baarle-nassau.nl/index.p ... 93#joomimg
Bobryshev zit al aan de binnenkant en kan nergens heen. Desalle smijt dat ding dwars en zeilt minimaal een meter naar binnen. Niet dat ik een dader aan wil wijzen, want het is gewoon een raceincident. Maar roepen dat het de schuld is van Bobryshev is echt onzin.
Bobryshev zit al aan de binnenkant en kan nergens heen. Desalle smijt dat ding dwars en zeilt minimaal een meter naar binnen. Niet dat ik een dader aan wil wijzen, want het is gewoon een raceincident. Maar roepen dat het de schuld is van Bobryshev is echt onzin.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Patrick Van Gorp schreef:@Mathiass:
Zou een beetje voorzichtig zijn met je uitlatingen hier op het forum, en dan vooral daar waar het YS betreft.
Als ik het goed begrepen heb, had je in Lommel voor t eerst een persacreditatie???
Dat KAN ook zomaar meteen de laatste zijn...
Die mannen lezen alles wat hier geschreven wordt, en indien ze de kans hebben, wordt je erop afgerekend!!!!
Toch succes met het mooie werk/verslagen die we van je krijgen!!
Heb het iets subtieler gepost... Soms komen dingen wat harder over als je het typt.
Thanks trouwens voor het compliment
0 x
-
Marc Van RillaerMa
- 125cc junior EK
- Berichten: 71
- Lid geworden op: Do 17 Jun 2010, 20:08
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: 15 augustus keiheuvel balen
@ Visser
Goed kijken , Roelands zit aan het achterwiel van Desalle ,waar zit Roelands bij de 2de foto .idd nog steeds aan het achterwiel van Desalle.Bobry zit 3 meter van Roelands , op de 2de foto zit ie voor Roelands.Wie wijkt dan van zijn lijn af ? Maar eigenlijk is het best hoor dat we verschillende meningen hebben ,tzou hier anders schoon zijn zeker op de wereld.
Goed kijken , Roelands zit aan het achterwiel van Desalle ,waar zit Roelands bij de 2de foto .idd nog steeds aan het achterwiel van Desalle.Bobry zit 3 meter van Roelands , op de 2de foto zit ie voor Roelands.Wie wijkt dan van zijn lijn af ? Maar eigenlijk is het best hoor dat we verschillende meningen hebben ,tzou hier anders schoon zijn zeker op de wereld.
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Weetje met zo'n start kan je zulke dingen hebben. Bobryshev kiest voor een lange sprong en wil zo z'n momentum behouden in de bocht... Clément kiest dan weer voor een korte jump om zo snel mogelijk z'n wielen tegen de grond te hebben en zo te kunnen gassen en momentum te maken.
Beiden hangen dan toevallig bij elkaar en komen elkaar dan tegen. Race incident waar toch eens bij na gedacht moet worden. Het is een spectaculaire start maar niet de meest veilige...
De start leggen zoals in 1998 zou zo'n dingen kunnen verminderen want dan ben je toch al een beetje uit elkaar getrokken tegen dat je voor de eerste maal over de heuvel gaat.
Beiden hangen dan toevallig bij elkaar en komen elkaar dan tegen. Race incident waar toch eens bij na gedacht moet worden. Het is een spectaculaire start maar niet de meest veilige...
De start leggen zoals in 1998 zou zo'n dingen kunnen verminderen want dan ben je toch al een beetje uit elkaar getrokken tegen dat je voor de eerste maal over de heuvel gaat.
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Zo ist, meningen verschillen. Ik wil geen dader aanwijzen, maar zeggen dat het 'gewoon' een race-incident is ten gevolge van een gevaarlijke startsituatie. Denk da we het daar wel over eens zijn met zun allen.
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Jup akkoord ... gelukkig zijn we zo geen klein kinders als de politiekers
.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Marcel DirksMa
- mxdn winner
- Berichten: 995
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Motocrossland
- Contact:
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Jullie hebben het over 1998, dat is nu 13 jaar geleden... Al die andere jaren ertussenin was het toch goed?
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Marcel, elk jaar gebeuren zo'n incident omdat sommige opteren voor het verre jumpen en andere dan weer niet... Nu word er gewoon meer over gepraat omdat de beste belgische renner er door geraakt is en anders meestal maar enkele amateurs en dat zeg ik met alle respect maar zo is het gewoon.
0 x
-
Stefan JansenSt
- 50cc rider
- Berichten: 29
- Lid geworden op: Do 17 Sep 2009, 22:27
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Frederik Van Eeckhoven schreef:@ Filip, Bobryshev schatte die eerste bocht gewoon totaal verkeerd in, zou zelfs zonder Desalle voor hem een zeer harde landing geweest zijn.
Daar heeft Desalle's smijten niets mee te maken.
Frederik:Desalle had zijn bromfiets boven op de berg al niet meer vast,geen enkele andere piloot kan hier iets aan doen
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: 15 augustus keiheuvel balen
als je daar aan de binnenkant zit en je zit niet op kop en springt door dan komt het ni goed..ik wil hier niet zeggen de schuld van die of die maar denk toch dat Bobryshev daar even een inschattingsfout maakte..hij zal dat daar geen 2e keer voorhebben.
het loopt daar heel vaak mis in de eerste bocht,gelukkig niet vaak aan de springberg,maar als het gebeurd is het sowieso een zware crash...de meesten zijn wel op hun hoede daar omdat ze het gevaar kennen.
@Stefan Jansen..Desalle controle kwijt..
die wist perfect wat hij deed hoor.
het loopt daar heel vaak mis in de eerste bocht,gelukkig niet vaak aan de springberg,maar als het gebeurd is het sowieso een zware crash...de meesten zijn wel op hun hoede daar omdat ze het gevaar kennen.
@Stefan Jansen..Desalle controle kwijt..
0 x
-
Patrick Van GorpPa
- ama lites national champ
- Berichten: 487
- Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Scrubben noemen ze dat...als je dat nog nie wist.
Desalle had alles onder controle, en was vol goede moed, en nietsvermoedend onderweg naar de eerste bocht, toen "Jinja" op zijn achterspatbord terecht kwam.
Nagl was al in aan het sturen voor de rechtse bocht, Desalle viel linksom, en dus kon Nagl hem niet meer ontwijken.
Desalle had alles onder controle, en was vol goede moed, en nietsvermoedend onderweg naar de eerste bocht, toen "Jinja" op zijn achterspatbord terecht kwam.
Nagl was al in aan het sturen voor de rechtse bocht, Desalle viel linksom, en dus kon Nagl hem niet meer ontwijken.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 25 gasten