20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Frank Janssen Do 18 Aug 2011, 20:00

toen had het nog niet geregend he davy , zalnu al heel wat minder stoffig zijn , gelukkig kan het nog een ganse dag drogen!!!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Werner Castelyns Do 18 Aug 2011, 21:31

'k Zie op de timing dat de oldtimers Pré '72 en '77 samen trainen...

Dat komt niet goed vrees ik, dat brengt zo tussen de 50 en 60 rijders tegelijk op de baan...
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Gebruikersavatar
Rene Van Tricht
ama lites eastcoast champ
Berichten: 426
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 00:24
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Rene Van Tricht Do 18 Aug 2011, 21:35

Zal er niet bijzijn, maar de Makke is er, zodus geen probleem.

MISSCHIEN tot in Noorderwijk.

Gr. Rene
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Werner Castelyns Do 18 Aug 2011, 21:43

Voor één keer mag het eens René, vraag in de toekomst wel op tijd een dag verlof! :lol: :lol: :lol:
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Gebruikersavatar
Rene Van Tricht
ama lites eastcoast champ
Berichten: 426
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 00:24
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Rene Van Tricht Vr 19 Aug 2011, 00:21

Werner: zal mijn verlofbriefje bij jou binnenbrengen.

Gr. Rene
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Filip Hardis Vr 19 Aug 2011, 00:54

Rene Van Tricht schreef:Zal er niet bijzijn, maar de Makke is er, zodus geen probleem.

MISSCHIEN tot in Noorderwijk.

Gr. Rene


??????
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Petrus De Winter Vr 19 Aug 2011, 08:59

Allee Rene , tot in Noorderwijk das nog een heel maand , toch biet ziek zeker ?
Gaan ze zondag nog moeten sproeien of krijgen we een gratis modderbad ? :lol:
0 x


Ja
Janssens Kenny
125cc rookie
Berichten: 114
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Janssens Kenny Vr 19 Aug 2011, 10:14

beste vrienden, de cross gaat zeker door, zeker geen sprake van afgelasten , parcour ligt er goed bij en de parking rijden de auto's gewoon op en af, wel vragen we om geen massa stukken af te spannen en schoon aan te sluiten aan de afgespannen stukken...... deze avond of namiddag komen er foto's, hebben nog niet veel tijd gehad.....
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Petrus De Winter Vr 19 Aug 2011, 12:45

Geen massa stukken afspannen kunde beter niet vragen , ze vragen dat elke zondag en word geen gehoor aan gegeven en t'zijn ook altijd dezelfde die dat doen .
Als ik zondag nog plaats vind kom ik zeker af .
0 x


Wo
Wouter Symons
125cc rookie
Berichten: 128
Lid geworden op: Di 07 Sep 2010, 19:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: sint-katelijne-waver

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Wouter Symons Vr 19 Aug 2011, 13:06

ik vertrek in de late namiddag, hopelijk blijft het een beetje droog zoda we de parking opgeraken :P
0 x


Gebruikersavatar
Michael Ratanakul
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Vr 19 Aug 2011, 17:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: wiekevorst

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Michael Ratanakul Vr 19 Aug 2011, 17:43

Zijn er reeds al foto's van de omloop ?

Grtz.
0 x


Gebruikersavatar
Patrick Luyten
mx2 amateur champ
Berichten: 162
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:46
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Patrick Luyten Vr 19 Aug 2011, 19:03

Hallo,

Ben net terug van Kampenhout, parkoer ligt er kurkdroog bij.
Filmpje is aan het uploaden dus nog even gedult en je kan het met je eigen ogen zien :roll:

Groeten Patrick

http://www.mxpatrick.tk
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Frank Janssen Vr 19 Aug 2011, 21:03

mooie weergave van het circuit, wel veel flauwe bochten in he kenny :lol: 90graden , 180graden , ne schieter en voor de rest gas open ,vermoed dat de patrick ze toch kneep aan de springbergen
0 x


speaker Frankske
An
Anthonis Dave
50cc rider
Berichten: 18
Lid geworden op: Ma 28 Sep 2009, 16:35
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Anthonis Dave Vr 19 Aug 2011, 21:17

goei filmke , schoon parkoer ! als ge nu niet voorbij kunt steken dan weet ik het ok ni , knap gedaan !! ;)
0 x


Dr
Driesen Luc
125cc rookie
Berichten: 133
Lid geworden op: Ma 09 Nov 2009, 10:54
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Driesen Luc Vr 19 Aug 2011, 21:44

wie hier iets op aan te merken heeft dan weet ik het ook niet meer !!! ziet er top uit,
0 x


Gebruikersavatar
Lucky Breugelmans
ama sx 250 champ
Berichten: 743
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:47
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: beringen
Contact:

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Lucky Breugelmans Za 20 Aug 2011, 07:35

Prachtig werk geleverd! Gewoon af!

tot zondag ;)
0 x


Wo
Wouter Symons
125cc rookie
Berichten: 128
Lid geworden op: Di 07 Sep 2010, 19:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: sint-katelijne-waver

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Wouter Symons Za 20 Aug 2011, 20:34

net terug van kampenhout, en ik vond het parcour nogal tegenvallen,zat een bergske bij dat er echt veradelijk bijlag.

voor de rest veeeeel stof in de 2de reeks maar uiteindelijk toch nog geamuseerd.
0 x


Ja
Janssens Kenny
125cc rookie
Berichten: 114
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Janssens Kenny Za 20 Aug 2011, 23:15

@ wouter, zeg mij dan eens wat er zo slecht is aan het parcour, iedereen zegt dat het goed is en dat zette gij zoiets neer, merci man..... en die bergen hebben niet te vergeten 34lwater gekregen....
greetz
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Zo 21 Aug 2011, 00:10

Iedereen mag een eigen mening hebben eh kenny, hij heeft het parkoer gezien. Die hier boven kennen het alleen van op het filmke. Ik kan er niks over zeggen want ik zal er morgen nie zijn. Herexamens... :(
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Gebruikersavatar
Bertels Benny
125cc rookie
Berichten: 132
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 23:19
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: duffel
Contact:

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Bertels Benny Zo 21 Aug 2011, 00:26

foto's van jms online
www.fotobenny.net

veel kijkplezier
greetz
benny
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten

Aanmelden · Registreer