Mx indoor Roosendaal
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
- Gunny Michiels
- mx all time winner
- Berichten: 1277
- Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: aalst
Re: Mx indoor Roosendaal
weet er iemand of je daar zou mogen overnachten ?
0 x
#66 Nieuwelingen open
-
Thibo VdhauweTh
- 125cc junior EK
- Berichten: 89
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 19:08
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Gunny Michiels
- mx all time winner
- Berichten: 1277
- Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: aalst
- Thomas Vervondel
- mx2 amateur champ
- Berichten: 170
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
Bjorn BuylBj
- 125cc junior EK
- Berichten: 97
- Lid geworden op: Di 24 Aug 2010, 15:56
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: ninove
- Contact:
Re: Mx indoor Roosendaal
ja daar zullen ze nog iets moeten aan doen denk ik, aan een afzuigsysteem of zoiets 
0 x
- Thomas Vervondel
- mx2 amateur champ
- Berichten: 170
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
Ludwig IgnoulLu
- european champ mx2
- Berichten: 206
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Mx indoor Roosendaal
Ziet er meer een buitenomloop uit,maar dan onder een dak,is zeker geen sx omloop!Lijkt mij wel veilig,veel bochten en geen hoge snelheden?
0 x
-
Thibo VdhauweTh
- 125cc junior EK
- Berichten: 89
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 19:08
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Mx indoor Roosendaal
en tis ook zo beter Ludwig .. indoor, is nog steeds geen SX.
er gaat anders iets teveel niveauverschil zijn .. en dan is niet echt meer te doen .. en gaat de rode zwaailamp constant draaien ..
als je weet dat sommigen dit al moeilijk vinden, doordat er tot zondag sporen inlagen doordat de grond te zacht was.
nu maandag werd er nieuwe grond bijgelegd .. normaal moet dit probleem nu verholpen zijn.
er gaat anders iets teveel niveauverschil zijn .. en dan is niet echt meer te doen .. en gaat de rode zwaailamp constant draaien ..
als je weet dat sommigen dit al moeilijk vinden, doordat er tot zondag sporen inlagen doordat de grond te zacht was.
nu maandag werd er nieuwe grond bijgelegd .. normaal moet dit probleem nu verholpen zijn.
0 x
-
Ludwig IgnoulLu
- european champ mx2
- Berichten: 206
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Mx indoor Roosendaal
Daar heb je gelijk in,en maar goed dat de indoor circuits niet allemaal hetzelfde zijn,he! In Roosendaal het gewone parcour en Genk sx omloop,zo
kan iedereen eens afwisselen van track en kijken wat hij het leukste vindt.
kan iedereen eens afwisselen van track en kijken wat hij het leukste vindt.
0 x
- Lorenz Van Roeyen
- mx2 amateur champ
- Berichten: 162
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 09:12
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Sint-Pauwels
Re: Mx indoor Roosendaal
Ik was er die dag ook, heb wel iets meer gesukkeld als de mensen hierboven. Persoonlijk vond ik die lucht die er hing wel verschrikkelijk, wij hadden alle 5 koppijn in het naar huis rijden! Ze mochten die poort wel es openzetten zoals ze dat bij de kleintjes ook deden, door die gassen zag je gvd niks!
Voor de rest, leuk plein, zeker voor herhaling vatbaar!
Voor de rest, leuk plein, zeker voor herhaling vatbaar!
0 x
-Rule the track, or stay on the sideline...-
-
Michael BaillieuMi
- mx2 wk champ
- Berichten: 617
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: hoeke
Re: Mx indoor Roosendaal
gisteren weest rijen vond wel eens tof heele vriendelijke mensen ook aleen die rook ja int na huis rijden hadk ook koppijn maar ze ziijn da aant verhelpen met een afzuiging wisten ze te vertellen ik vind al sjiek daj kan rijen grtz en knap werk!
0 x
RIP TIMO :( we gonna miss you!
-
Bart De LooseBa
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Di 30 Mar 2010, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Mx indoor Roosendaal
Gisteren zijn we ook daar geweest. Het blijft een goed parcours, en de moeite om in de winter te gaan trainen.
De grond op de springbergen was reeds aangepast, en als die nu nog kan hard worden gaat het zeker goedkomen. Ook aan de afzuiging wordt gewerkt, zodat de uitlaatgassen niet meer binnen blijven hangen, dat was zondag een ramp.
Ook heeft de eigenaar mij gezegd dat er een indeling gaat komen volgens cylinder inhoud. mogelijk zullen 50 & 65 cc worden samengezet enz...
Dit maakt het voor iedereen veiliger.
Super parcours alleen nog even afwachten hoe druk het gaat worden in de winter.
De grond op de springbergen was reeds aangepast, en als die nu nog kan hard worden gaat het zeker goedkomen. Ook aan de afzuiging wordt gewerkt, zodat de uitlaatgassen niet meer binnen blijven hangen, dat was zondag een ramp.
Ook heeft de eigenaar mij gezegd dat er een indeling gaat komen volgens cylinder inhoud. mogelijk zullen 50 & 65 cc worden samengezet enz...
Dit maakt het voor iedereen veiliger.
Super parcours alleen nog even afwachten hoe druk het gaat worden in de winter.
0 x
-
Ludo FrijtersLu
- 80cc pilot
- Berichten: 48
- Lid geworden op: Ma 15 Nov 2010, 20:15
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: kalmthout
Re: Mx indoor Roosendaal
Ben vrijdagmiddag 4/11 gaan kijken,lekker rustig( 5 rijders aanwezig) er werd me verteld dat er binnenkort betere luchtafzuiging komt en word zand vervangen door leemgrond.
Het is wel een mooie en lange baan, z'n geld zeker waard
Het is wel een mooie en lange baan, z'n geld zeker waard
0 x
-
Davy BierensDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 308
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Mx indoor Roosendaal
Ben vandaag geweest en het is er gewoon BANGELIJK
Wel weinig volk dus dat is super. Knap werk manne ikkom zeker terug!!!!
Wel weinig volk dus dat is super. Knap werk manne ikkom zeker terug!!!!
0 x
-
Sas PeterSa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 308
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 15:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Retie
Re: Mx indoor Roosendaal
Davy Bierens schreef:Ben vandaag geweest en het is er gewoon BANGELIJK![]()
![]()
![]()
Wel weinig volk dus dat is super. Knap werk manne ikkom zeker terug!!!!
Ik wil mee
0 x
-
Hans BroosHa
- 125cc rookie
- Berichten: 138
- Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:48
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Davy BierensDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 308
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Mx indoor Roosendaal
Hans Broos schreef:kun je daar zo een knmv licentie aankopen die verplicht is?
Yep zelfs voor 2012 al.
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
- Gunny Michiels
- mx all time winner
- Berichten: 1277
- Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: aalst
Re: Mx indoor Roosendaal
Andy : iets veranderd ? Hoe zit het met de afzuiging / Kantine ?
0 x
#66 Nieuwelingen open
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast