Mx indoor Roosendaal

plaats hier alle trainingcircuits.
Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Andy Moens Ma 10 Okt 2011, 18:47

ikke deze week nog peins ik ;)
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Gunny Michiels Ma 10 Okt 2011, 19:08

weet er iemand of je daar zou mogen overnachten ?
0 x


#66 Nieuwelingen open
Th
Thibo Vdhauwe
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 19:08
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Thibo Vdhauwe Ma 10 Okt 2011, 19:34

@gunther: eens mailen naar die mensen.
op website staat contactadres.
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Gunny Michiels Ma 10 Okt 2011, 19:45

al gebeurd ;-)
0 x


#66 Nieuwelingen open
Gebruikersavatar
Thomas Vervondel
mx2 amateur champ
Berichten: 170
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Thomas Vervondel Ma 10 Okt 2011, 20:34

ja twas wel vré tof! wel vuile lucht :)
0 x


Juniores mx1/3 Scooby #18
Bj
Bjorn Buyl
125cc junior EK
Berichten: 97
Lid geworden op: Di 24 Aug 2010, 15:56
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: ninove
Contact:

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Bjorn Buyl Ma 10 Okt 2011, 20:37

ja daar zullen ze nog iets moeten aan doen denk ik, aan een afzuigsysteem of zoiets :)
0 x


Gebruikersavatar
Thomas Vervondel
mx2 amateur champ
Berichten: 170
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Thomas Vervondel Ma 10 Okt 2011, 23:42

0 x


Juniores mx1/3 Scooby #18
Lu
Ludwig Ignoul
european champ mx2
Berichten: 206
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Ludwig Ignoul Di 11 Okt 2011, 11:35

Ziet er meer een buitenomloop uit,maar dan onder een dak,is zeker geen sx omloop!Lijkt mij wel veilig,veel bochten en geen hoge snelheden?
0 x


Th
Thibo Vdhauwe
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 19:08
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Thibo Vdhauwe Di 11 Okt 2011, 22:21

en tis ook zo beter Ludwig .. indoor, is nog steeds geen SX.

er gaat anders iets teveel niveauverschil zijn .. en dan is niet echt meer te doen .. en gaat de rode zwaailamp constant draaien ..

als je weet dat sommigen dit al moeilijk vinden, doordat er tot zondag sporen inlagen doordat de grond te zacht was.

nu maandag werd er nieuwe grond bijgelegd .. normaal moet dit probleem nu verholpen zijn.
0 x


Lu
Ludwig Ignoul
european champ mx2
Berichten: 206
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Ludwig Ignoul Di 11 Okt 2011, 23:34

Daar heb je gelijk in,en maar goed dat de indoor circuits niet allemaal hetzelfde zijn,he! In Roosendaal het gewone parcour en Genk sx omloop,zo
kan iedereen eens afwisselen van track en kijken wat hij het leukste vindt.
0 x


Gebruikersavatar
Lorenz Van Roeyen
mx2 amateur champ
Berichten: 162
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 09:12
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Sint-Pauwels

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Lorenz Van Roeyen Wo 12 Okt 2011, 11:05

Ik was er die dag ook, heb wel iets meer gesukkeld als de mensen hierboven. Persoonlijk vond ik die lucht die er hing wel verschrikkelijk, wij hadden alle 5 koppijn in het naar huis rijden! Ze mochten die poort wel es openzetten zoals ze dat bij de kleintjes ook deden, door die gassen zag je gvd niks! :P

Voor de rest, leuk plein, zeker voor herhaling vatbaar!
0 x


-Rule the track, or stay on the sideline...-
Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Michael Baillieu Do 13 Okt 2011, 09:07

gisteren weest rijen vond wel eens tof heele vriendelijke mensen ook aleen die rook ja int na huis rijden hadk ook koppijn maar ze ziijn da aant verhelpen met een afzuiging wisten ze te vertellen ik vind al sjiek daj kan rijen grtz en knap werk!
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Ba
Bart De Loose
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Di 30 Mar 2010, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Bart De Loose Do 13 Okt 2011, 09:24

Gisteren zijn we ook daar geweest. Het blijft een goed parcours, en de moeite om in de winter te gaan trainen.

De grond op de springbergen was reeds aangepast, en als die nu nog kan hard worden gaat het zeker goedkomen. Ook aan de afzuiging wordt gewerkt, zodat de uitlaatgassen niet meer binnen blijven hangen, dat was zondag een ramp.

Ook heeft de eigenaar mij gezegd dat er een indeling gaat komen volgens cylinder inhoud. mogelijk zullen 50 & 65 cc worden samengezet enz...

Dit maakt het voor iedereen veiliger.

Super parcours alleen nog even afwachten hoe druk het gaat worden in de winter.
0 x


Lu
Ludo Frijters
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Ma 15 Nov 2010, 20:15
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: kalmthout

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Ludo Frijters Ma 07 Nov 2011, 22:08

Ben vrijdagmiddag 4/11 gaan kijken,lekker rustig( 5 rijders aanwezig) er werd me verteld dat er binnenkort betere luchtafzuiging komt en word zand vervangen door leemgrond.
Het is wel een mooie en lange baan, z'n geld zeker waard
0 x


Da
Davy Bierens
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Davy Bierens Di 06 Dec 2011, 21:12

Ben vandaag geweest en het is er gewoon BANGELIJK :!: :!: :!:
Wel weinig volk dus dat is super. Knap werk manne ikkom zeker terug!!!!
0 x


Sa
Sas Peter
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 15:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Retie

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Sas Peter Wo 07 Dec 2011, 11:34

Davy Bierens schreef:Ben vandaag geweest en het is er gewoon BANGELIJK :!: :!: :!:
Wel weinig volk dus dat is super. Knap werk manne ikkom zeker terug!!!!


Ik wil mee :!:
0 x


Ha
Hans Broos
125cc rookie
Berichten: 138
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:48
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Hans Broos Wo 07 Dec 2011, 19:00

kun je daar zo een knmv licentie aankopen die verplicht is?
0 x


Da
Davy Bierens
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Davy Bierens Do 08 Dec 2011, 13:31

Hans Broos schreef:kun je daar zo een knmv licentie aankopen die verplicht is?

Yep zelfs voor 2012 al. ;-)
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Andy Moens Do 08 Dec 2011, 19:11

vandaag geweest en twas super
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: Mx indoor Roosendaal

Berichtdoor Gunny Michiels Vr 09 Dec 2011, 23:55

Andy : iets veranderd ? Hoe zit het met de afzuiging / Kantine ?
0 x


#66 Nieuwelingen open

Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer