diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model gpx

alle mx kledij en beschermers, van botten tot de helm!
Forumregels
- Klik hier voor een handleiding hoe je foto's post
- Topics die niet in de juiste categories gepost zijn worden niet verplaatst maar verwijderd.
- Enkel topics van particulieren zijn toegelaten, met uitzondering van onze adverteerders.
- Je moet minimum 10 berichten gepost hebben vooraleer je hier kan posten.
Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model gpx

Berichtdoor Oeyen Dimitri Wo 09 Nov 2011, 18:48

diverse crossbrillen
leatt breace gpx2 model 3maand oud met reserve pads
ufo harnas
helmen 2stuks

en nog vanalles
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Oeyen Dimitri op Wo 09 Nov 2011, 23:17, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x


Sa
Sam Renette
50cc rider
Berichten: 16
Lid geworden op: Za 01 Okt 2011, 18:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model gpx

Berichtdoor Sam Renette Wo 09 Nov 2011, 23:39

wat moet je hebben voor het harnas?
0 x


Ma
Mark Akere
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Di 30 Aug 2011, 11:14
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model gpx

Berichtdoor Mark Akere Do 10 Nov 2011, 11:01

Wat moet je voor de blauw brace hebben en wat is je vraag prijs voor de gele brace.
Zijn ze beiden helemaal compleet dus met verstel mogelijkheden en strapbanden?
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model gpx

Berichtdoor Oeyen Dimitri Za 12 Nov 2011, 05:50

gaat over 1en dezelfde enkel pads met blauwe en gele stikkers erbij
0 x


Gebruikersavatar
Boyd Veraart
50cc rider
Berichten: 29
Lid geworden op: Zo 14 Feb 2010, 16:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model

Berichtdoor Boyd Veraart Do 26 Jan 2012, 17:16

wat vraag je voor die groen/roze von zipper?
0 x


[size=200]boyd-mx.hyves.nl[/size]
PUSH THE LIMIT
sh
sharon de keyser
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Ma 11 Jul 2011, 23:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model

Berichtdoor sharon de keyser Vr 27 Jan 2012, 16:34

hoeveel voor je leatt
0 x


Terug naar “Kledij”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer