MXdecalplanet
-
Randy Van HoutenRa
- peewee pilot
- Berichten: 3
- Lid geworden op: Vr 23 Dec 2011, 14:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
MXdecalplanet
Hallo,
Ik heb in oktober stickers bij hun besteld.
Ik heb nog steeds niks ontvangen.
In november heb ik ze aan de telefoon gehad. Toen was het nog wachten op de plastic kappen. Momenteel zijn we 2 maanden verder en heb ik enkele keren gemaild waar ik geen reactie op kreeg.
Net weer gebeld naar het nummer dat op de website stond en kreeg ik Sydney aan de lijn. Die zij dat die er niks mee te maken had. Terwijl ik wel via de mail in het begin contact had met een Sydney.
Ook een paar andere nummers geprobeerd maar hier kreeg ik de mailbox.
Meer mensen die deze ervaring hebben?
Of meer informatie hebben?
Ik heb in oktober stickers bij hun besteld.
Ik heb nog steeds niks ontvangen.
In november heb ik ze aan de telefoon gehad. Toen was het nog wachten op de plastic kappen. Momenteel zijn we 2 maanden verder en heb ik enkele keren gemaild waar ik geen reactie op kreeg.
Net weer gebeld naar het nummer dat op de website stond en kreeg ik Sydney aan de lijn. Die zij dat die er niks mee te maken had. Terwijl ik wel via de mail in het begin contact had met een Sydney.
Ook een paar andere nummers geprobeerd maar hier kreeg ik de mailbox.
Meer mensen die deze ervaring hebben?
Of meer informatie hebben?
0 x
- Marvin Maes
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Leopoldsburg
Re: MXdecalplanet
jhaa klopt , heb ooit stickerset voor leattbrace willen maken ,
heb mailke enzo gestuurt ,
hij ging me een voorbeeldje sturen volgende dag , maar nooit iets ontvagen ,
heb ik nog 1maandje gewacht ,
en dan heb ik ze ergens andere laten maken , waar ik hem een week er na al had
had het niet geanuleerd en het is al van augustus geplaast ,
maakt mooi werk maaar
heb mailke enzo gestuurt ,
hij ging me een voorbeeldje sturen volgende dag , maar nooit iets ontvagen ,
heb ik nog 1maandje gewacht ,
en dan heb ik ze ergens andere laten maken , waar ik hem een week er na al had
had het niet geanuleerd en het is al van augustus geplaast ,
maakt mooi werk maaar
0 x
-
Geert GoedertierGe
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Za 09 Jul 2011, 13:33
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: MXdecalplanet
In het verleden eens stickerset bij hen besteld. Ook even moeten wachten (2 weken) en 1 maal moeten mailen, maar uiteindelijk toch ontvangen.
0 x
-
Jörg CoomansJö
- mx2 amateur champ
- Berichten: 177
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
-
Isabelle De VosIs
- 125cc rookie
- Berichten: 138
- Lid geworden op: Do 22 Jul 2010, 10:46
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Jörg CoomansJö
- mx2 amateur champ
- Berichten: 177
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Sven Deutschmann
- mxdn winner
- Berichten: 875
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Jörg CoomansJö
- mx2 amateur champ
- Berichten: 177
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: MXdecalplanet
euhm.... WLM heeft goede service, en kwaliteit van producten. Maar ik ben nu toch ook al wel minstens 2 maand "in blijde verwachting" van een volledige set stickers in dezelfde kleur. Er kwam iets tekort, dat werd zonder problemen bijgemaakt en geleverd.... Alleen, toen kwamen de kleuren nimeer overeen met de vorige ontvangen stickers. 
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Jörg CoomansJö
- mx2 amateur champ
- Berichten: 177
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: MXdecalplanet
Ik had het over Mxdecalplanet voor alle duidelijkheid.
Heb bij WLM ns een setje voor mn leat laten maken en is zeer correct en snel verlopen.
Heb bij WLM ns een setje voor mn leat laten maken en is zeer correct en snel verlopen.
0 x
-
Randy Van HoutenRa
- peewee pilot
- Berichten: 3
- Lid geworden op: Vr 23 Dec 2011, 14:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: MXdecalplanet
Vandaag weer contact gehad.
Als het goed is wordt het allemaal opgelost. morgen wordt ik als het goed is terug gebeld.
Als het goed is wordt het allemaal opgelost. morgen wordt ik als het goed is terug gebeld.
0 x
- Axel Vermetten
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 407
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: MXdecalplanet
proton mx pics
1.5 keer zo goedkoop als WLM en de kwaliteit is the same
0 x
bahaha see you @ the finish
-
Maurice MoorsMa
- 50cc rider
- Berichten: 24
- Lid geworden op: Vr 03 Sep 2010, 12:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: MXdecalplanet
ik heb nu 2 of 3 jaar achter elkaar bij mx decalplanet een stickerset laten maken en ik moet eerlijk zeggen ik heb nog nooit problemen met hun gehad ik heb de sets altijd met een compleet plastic set besteld en altijd correct geleverd
0 x
-
Jörg CoomansJö
- mx2 amateur champ
- Berichten: 177
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: MXdecalplanet
Ik heb nog steeds geen stickers gehad, en ook mijn geld niet terug..En telefoon beantwoorden is ook moeilijk daar en mail ook
0 x
-
Senne JansenSe
- 80cc pilot
- Berichten: 38
- Lid geworden op: Di 06 Sep 2011, 23:25
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: MXdecalplanet
Dapa Sport
Zeer goede stickers.
Zeer goede kwaliteit.
Zeer goede stickers.
Zeer goede kwaliteit.
0 x
VLM nieuwelingen mx1-3 A #5
-
Randy Van HoutenRa
- peewee pilot
- Berichten: 3
- Lid geworden op: Vr 23 Dec 2011, 14:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: MXdecalplanet
Filip Hardis schreef:euhm.... WLM heeft goede service, en kwaliteit van producten. Maar ik ben nu toch ook al wel minstens 2 maand "in blijde verwachting" van een volledige set stickers in dezelfde kleur. Er kwam iets tekort, dat werd zonder problemen bijgemaakt en geleverd.... Alleen, toen kwamen de kleuren nimeer overeen met de vorige ontvangen stickers.
Gisteren bij WLM langsgeweest om onze truitjes af te halen. Kreeg ook keurig een VOLLEDIG NIEUWE stickerset die WEL dik in orde was! Nogmaals een bevestiging voor mij dat WLM een zeer correcte firma is!
Bedankt WLM!
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Bobby RijversBo
- 50cc rider
- Berichten: 16
- Lid geworden op: Do 24 Nov 2011, 06:56
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: MXdecalplanet
niks meer bestellen een groot K** bedrijf motocrossplanet staat ook al een groot topic erover
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 2 gasten