RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
- Kevin Sennesael
- mx2 amateur champ
- Berichten: 160
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Ondanks het slechte weer, lag het er vandaag goed bij
morgen zal ideaal zijn om te rijden
morgen zal ideaal zijn om te rijden
0 x
Kevin 'Kanaar' Sennesael #99
Juniors Mx2 MCLB
Juniors Mx2 MCLB
-
Tom Cortvriendt.To
- mx2 amateur champ
- Berichten: 186
- Lid geworden op: Za 29 Jan 2011, 18:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
@Niels
Axel is morgen (zondag) ook open en volgende week zondag ook nog een keer voor de laatste maal.
Let op dat op zondag het terrein open is van 12 uur tot 17 uur!!!!!
Groeten
Dré
Axel is morgen (zondag) ook open en volgende week zondag ook nog een keer voor de laatste maal.
Let op dat op zondag het terrein open is van 12 uur tot 17 uur!!!!!
Groeten
Dré
0 x
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
-
Paul BorgtPa
- ama lites rookie
- Berichten: 359
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Aan alle Mountainbikers de foto`s staan online.
groetjes Paul Borgt
groetjes Paul Borgt
0 x
Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl
http://borgt.mijnalbums.nl
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Woensdag 1 februari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur (of tot donker is),
De baan is super gevlakt en ligt er goed bij. Is met de grootste zorg geprepareerd om ondanks de vorst goed te kunnen trainen. Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
Woensdag 1 februari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur (of tot donker is),
De baan is super gevlakt en ligt er goed bij. Is met de grootste zorg geprepareerd om ondanks de vorst goed te kunnen trainen. Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Zaterdag 4 februari rond 10.00 uur update circuit.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
Zaterdag 4 februari rond 10.00 uur update circuit.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Update 9.30 uur:
Zaterdag 4 februari OPEN voor vrije training van 13.00-18.00 uur (of tot donker is).
Op dit moment wordt er hard gewerkt om de sneeuw van de baan te halen. Deze ligt hard, maar supervlak.
zie live webcam RES site.
Tot straks.
Met sportieve groet,
RES Axel.
Update 9.30 uur:
Zaterdag 4 februari OPEN voor vrije training van 13.00-18.00 uur (of tot donker is).
Op dit moment wordt er hard gewerkt om de sneeuw van de baan te halen. Deze ligt hard, maar supervlak.
zie live webcam RES site.
Tot straks.
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Zondag 5 februari OPEN voor vrije training van 12.00 -17.00 uur.
De baan is sneeuw-en ijsvrij en is zaterdagavond weer keurig gevlakt en ligt er goed bij.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
Zondag 5 februari OPEN voor vrije training van 12.00 -17.00 uur.
De baan is sneeuw-en ijsvrij en is zaterdagavond weer keurig gevlakt en ligt er goed bij.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
-
Stefan HageSt
- 125cc rookie
- Berichten: 136
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 12:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
Gister en vandaag gereden, was super! Veel meters kunnen
Maken! Thanks res Axel
Maken! Thanks res Axel
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Woensdag 8 februari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur.
Het circuit ligt er supervlak bij, zodat er goed getraind kan worden.
Uiteraard staat de transponderlus aan.
Helaas kan vanwege de vorst de afspuitplaats niet gebruikt worden.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
Woensdag 8 februari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur.
Het circuit ligt er supervlak bij, zodat er goed getraind kan worden.
Uiteraard staat de transponderlus aan.
Helaas kan vanwege de vorst de afspuitplaats niet gebruikt worden.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
het lag er super bij!!! heb me goe geamuseerd daar!!!
dikke proficiat aan RES Axel!
weet er soms iemand wie de fotograaf van dienst was??
grtz
dikke proficiat aan RES Axel!
weet er soms iemand wie de fotograaf van dienst was??
grtz
0 x
-
Bjorn BuylBj
- 125cc junior EK
- Berichten: 97
- Lid geworden op: Di 24 Aug 2010, 15:56
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: ninove
- Contact:
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
kan er mij soms iemand zeggen of dat axel nog een extra zondag open is dit weekend ?
0 x
- Glenn Cordier
- ama lites rookie
- Berichten: 396
- Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Nukerke
- Contact:
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
@ Michael,was ik. Foto's van vandaag : https://picasaweb.google.com/Hondapics92/Axel0802 
0 x
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Glenn Cordier
- ama lites rookie
- Berichten: 396
- Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Nukerke
- Contact:
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
Graag gedaan Michael, gelukkig kon ik die met je hand uit er goed opzetten 
0 x
- Jens Verheyden
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Ma 07 Sep 2009, 21:29
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Zaterdag 11 februari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur.
De baan is vlak en ligt er goed bij.
(Helaas zijn de 5 trainingszondagen die we open mogen zijn, reeds allemaal benut,
dus vanaf nu alleen de woensdag en zaterdag open)
Uiteraard staat ook de transponderlus weer aan.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
Zaterdag 11 februari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur.
De baan is vlak en ligt er goed bij.
(Helaas zijn de 5 trainingszondagen die we open mogen zijn, reeds allemaal benut,
dus vanaf nu alleen de woensdag en zaterdag open)
Uiteraard staat ook de transponderlus weer aan.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
-
Paul BorgtPa
- ama lites rookie
- Berichten: 359
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
0 x
Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl
http://borgt.mijnalbums.nl
-
Wouter LietaerWo
- mx2 wk rookie
- Berichten: 274
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
foto's van axel vandaag: https://picasaweb.google.com/MXwouter/A ... t-uvO2sFw# 
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
MX-vrienden,
Woensdag 15 februari rond 10.00 uur update circuit.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
Woensdag 15 februari rond 10.00 uur update circuit.
Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten