MXdecalplanet

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Ra
Randy Van Houten
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 23 Dec 2011, 14:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

MXdecalplanet

Berichtdoor Randy Van Houten Vr 23 Dec 2011, 14:22

Hallo,

Ik heb in oktober stickers bij hun besteld.
Ik heb nog steeds niks ontvangen.
In november heb ik ze aan de telefoon gehad. Toen was het nog wachten op de plastic kappen. Momenteel zijn we 2 maanden verder en heb ik enkele keren gemaild waar ik geen reactie op kreeg.
Net weer gebeld naar het nummer dat op de website stond en kreeg ik Sydney aan de lijn. Die zij dat die er niks mee te maken had. Terwijl ik wel via de mail in het begin contact had met een Sydney.
Ook een paar andere nummers geprobeerd maar hier kreeg ik de mailbox.

Meer mensen die deze ervaring hebben?
Of meer informatie hebben?
0 x


Gebruikersavatar
Marvin Maes
european champ mx2
Berichten: 213
Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Leopoldsburg

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Marvin Maes Vr 23 Dec 2011, 15:42

jhaa klopt , heb ooit stickerset voor leattbrace willen maken ,
heb mailke enzo gestuurt ,
hij ging me een voorbeeldje sturen volgende dag , maar nooit iets ontvagen ,
heb ik nog 1maandje gewacht ,
en dan heb ik ze ergens andere laten maken , waar ik hem een week er na al had :)

had het niet geanuleerd en het is al van augustus geplaast ,

maakt mooi werk maaar :(
0 x


Ge
Geert Goedertier
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Za 09 Jul 2011, 13:33
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Geert Goedertier Vr 23 Dec 2011, 16:40

In het verleden eens stickerset bij hen besteld. Ook even moeten wachten (2 weken) en 1 maal moeten mailen, maar uiteindelijk toch ontvangen.
0 x


Jörg Coomans
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Jörg Coomans Za 24 Dec 2011, 15:43

@ Randy:

Check pb :)
0 x


Is
Isabelle De Vos
125cc rookie
Berichten: 138
Lid geworden op: Do 22 Jul 2010, 10:46
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Isabelle De Vos Ma 26 Dec 2011, 14:49

WLM DESIGN : goedkoop , goed en supersnel .
0 x


Jörg Coomans
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Jörg Coomans Ma 26 Dec 2011, 20:05

Wlm is niet zo goedkoop als Mxdecalplanet ;)
0 x


Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Sven Deutschmann Di 27 Dec 2011, 09:31

en de kleuren van de stickers zijn ook vele malen beter van mxdecals
0 x


Jörg Coomans
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Jörg Coomans Di 27 Dec 2011, 14:07

Maar nu heb ik wel wat problemen met dat klotebedrijf :evil:
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Filip Hardis Di 27 Dec 2011, 19:57

euhm.... WLM heeft goede service, en kwaliteit van producten. Maar ik ben nu toch ook al wel minstens 2 maand "in blijde verwachting" van een volledige set stickers in dezelfde kleur. Er kwam iets tekort, dat werd zonder problemen bijgemaakt en geleverd.... Alleen, toen kwamen de kleuren nimeer overeen met de vorige ontvangen stickers. :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Jörg Coomans
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Jörg Coomans Di 27 Dec 2011, 21:25

Ik had het over Mxdecalplanet voor alle duidelijkheid.

Heb bij WLM ns een setje voor mn leat laten maken en is zeer correct en snel verlopen.
0 x


Ra
Randy Van Houten
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 23 Dec 2011, 14:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Randy Van Houten Di 27 Dec 2011, 22:17

Vandaag weer contact gehad.
Als het goed is wordt het allemaal opgelost. morgen wordt ik als het goed is terug gebeld.
0 x


Gebruikersavatar
Axel Vermetten
ama lites eastcoast champ
Berichten: 407
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Axel Vermetten Wo 28 Dec 2011, 17:53

proton mx pics :) 1.5 keer zo goedkoop als WLM en de kwaliteit is the same
0 x


bahaha see you @ the finish
Ma
Maurice Moors
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Vr 03 Sep 2010, 12:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Maurice Moors Zo 01 Jan 2012, 22:32

ik heb nu 2 of 3 jaar achter elkaar bij mx decalplanet een stickerset laten maken en ik moet eerlijk zeggen ik heb nog nooit problemen met hun gehad ik heb de sets altijd met een compleet plastic set besteld en altijd correct geleverd
0 x


Jörg Coomans
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Jörg Coomans Ma 02 Jan 2012, 10:59

Ik heb nog steeds geen stickers gehad, en ook mijn geld niet terug..En telefoon beantwoorden is ook moeilijk daar en mail ook
0 x


Se
Senne Jansen
80cc pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: Di 06 Sep 2011, 23:25
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Senne Jansen Ma 02 Jan 2012, 23:26

Dapa Sport
Zeer goede stickers.
Zeer goede kwaliteit.
0 x


VLM nieuwelingen mx1-3 A #5
Ra
Randy Van Houten
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 23 Dec 2011, 14:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Randy Van Houten Di 03 Jan 2012, 19:30

Het is opgelost. Ze hebben mijn geld terug gestort!
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Filip Hardis Zo 19 Feb 2012, 22:36

Filip Hardis schreef:euhm.... WLM heeft goede service, en kwaliteit van producten. Maar ik ben nu toch ook al wel minstens 2 maand "in blijde verwachting" van een volledige set stickers in dezelfde kleur. Er kwam iets tekort, dat werd zonder problemen bijgemaakt en geleverd.... Alleen, toen kwamen de kleuren nimeer overeen met de vorige ontvangen stickers. :D


Gisteren bij WLM langsgeweest om onze truitjes af te halen. Kreeg ook keurig een VOLLEDIG NIEUWE stickerset die WEL dik in orde was! Nogmaals een bevestiging voor mij dat WLM een zeer correcte firma is!

Bedankt WLM!
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Bo
Bobby Rijvers
50cc rider
Berichten: 16
Lid geworden op: Do 24 Nov 2011, 06:56
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: MXdecalplanet

Berichtdoor Bobby Rijvers Zo 04 Mar 2012, 22:03

niks meer bestellen een groot K** bedrijf motocrossplanet staat ook al een groot topic erover
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer