VBM te Neerpelt 17en18maart
-
Tim VandewinkelTi
- peewee pilot
- Berichten: 6
- Lid geworden op: Do 01 Mar 2012, 19:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
-
Neelen EddyNe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 178
- Lid geworden op: Ma 15 Nov 2010, 18:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: VBM te Neerpelt 17en18maart
zorg ma da de tent vrijdag avond open is want de vorige keer heb ik dorst geleden 
0 x
-
Tim VandewinkelTi
- peewee pilot
- Berichten: 6
- Lid geworden op: Do 01 Mar 2012, 19:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: VBM te Neerpelt 17en18maart
Neelen Eddy schreef:zorg ma da de tent vrijdag avond open is want de vorige keer heb ik dorst geleden
ja de tent is vanaf vrijdag open en met drank aan 1euro
0 x
-
Steensels JensSt
- mx2 wk rookie
- Berichten: 268
- Lid geworden op: Di 25 Aug 2009, 10:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: VBM te Neerpelt 17en18maart
gps : peerderbaan te st huibrechts lille
let even op, er is ook een bouwbeurs in deze straat, dus gaat er een snelheidsbeperking van 50 km/uur zijn, er is strenge controle hierdoor
ook voor de vergunning (we hebben 2 jaar vergunning gekregen) zal er dit weekend controle zijn van boswachter en enkele tegenstanders, dus piloten en toeschouwers laat zien dat wij op een gezonde manier aan motorsport willen doen, aub
verder iedereen veel succes gewenst
let even op, er is ook een bouwbeurs in deze straat, dus gaat er een snelheidsbeperking van 50 km/uur zijn, er is strenge controle hierdoor
ook voor de vergunning (we hebben 2 jaar vergunning gekregen) zal er dit weekend controle zijn van boswachter en enkele tegenstanders, dus piloten en toeschouwers laat zien dat wij op een gezonde manier aan motorsport willen doen, aub
verder iedereen veel succes gewenst
0 x
-
Ben KwantenBe
- peewee pilot
- Berichten: 9
- Lid geworden op: Wo 16 Mar 2011, 14:35
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kaulille
- Contact:
-
Sylvain LucasSy
- 125cc rookie
- Berichten: 110
- Lid geworden op: Di 01 Feb 2011, 13:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: VBM te Neerpelt 17en18maart
amai seg water genoeg om het stof weg te houden.En opropo chic parkoer profitiat
0 x
-
Ken CraeghsKe
- 50cc rider
- Berichten: 26
- Lid geworden op: Do 25 Mar 2010, 22:44
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Kevin Thans
- 125cc rookie
- Berichten: 133
- Lid geworden op: Vr 13 Aug 2010, 22:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: heusden-zolder
- Contact:
- Maxime Bakkers
- mx2 amateur champ
- Berichten: 170
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: opoeteren
-
Steensels JensSt
- mx2 wk rookie
- Berichten: 268
- Lid geworden op: Di 25 Aug 2009, 10:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: VBM te Neerpelt 17en18maart
mensen met gps als je op de peerderbaan bent is het tegenover de romeinse dijk het bos inrijden;
er zijn mensen die op de bouwbeurs indraaien, maar het parkoer is midden in het bos;
bedankt
er zijn mensen die op de bouwbeurs indraaien, maar het parkoer is midden in het bos;
bedankt
0 x
- Rolly Geerkens
- mx2 wk champ
- Berichten: 655
- Lid geworden op: Vr 14 Aug 2009, 03:41
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VBM te Neerpelt 17en18maart
De foto's van deze wedstrijd staan nu online op www.rolly-pics.be
enjoy the pics
greetz rolly en Bertje .
enjoy the pics
greetz rolly en Bertje .
0 x
-
Robin EvertsRo
- 125cc junior EK
- Berichten: 53
- Lid geworden op: Ma 02 Nov 2009, 23:26
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Pieter MeelberghsPi
- 125cc junior EK
- Berichten: 55
- Lid geworden op: Ma 05 Okt 2009, 22:15
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: VBM te Neerpelt 17en18maart
Weer nie zo'n mooie resultaten maar wel mooie cross en mooie foto's. Thnx aan de fotografen en organisatie.
0 x
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten


















