21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
-
Linda SurinxLi
- mx2 wk rookie
- Berichten: 256
- Lid geworden op: Vr 11 Dec 2009, 19:43
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
Inrichting Levi s MX-Team met piloot Levi van Roosbroeck.
Op zaterdag het volledige JMS programma aangevuld met zitmaaier race Specials en Super-Standaard.
Vanaf 20u live muziek in de tent met The Fun-Players.
Op zondag VLM programma met proeven voor de beloften mx2,nieuw.mx2,nieuw.mx1/3 groep b,juniores open.
Eerste start om 10u
Op zaterdag het volledige JMS programma aangevuld met zitmaaier race Specials en Super-Standaard.
Vanaf 20u live muziek in de tent met The Fun-Players.
Op zondag VLM programma met proeven voor de beloften mx2,nieuw.mx2,nieuw.mx1/3 groep b,juniores open.
Eerste start om 10u
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
hopelijk niet te veel lawaai in de tent op zaterdag want het loopt tegenwoordig de spuigaten uit !
0 x
speaker Frankske
-
Dirk MolsDi
- 50cc rider
- Berichten: 15
- Lid geworden op: Vr 04 Nov 2011, 18:32
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
Kan je met een vbm vergunning en een dag vergunning in de reeks mee rijden?
0 x
-
Karel JacobsKa
- 125cc junior EK
- Berichten: 91
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:05
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
Frank Janssen schreef:hopelijk niet te veel lawaai in de tent op zaterdag want het loopt tegenwoordig de spuigaten uit !
zegt de man die een hele dag staat te praten...
0 x
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Berichten: 604
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
wat voor ondergrond is dat daar ? is dat zwaar zand of harder ?
0 x
-
Janneke LuytenJa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 325
- Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
Frank, vragen of ze den bass wa minder zetten, of gewoon de groep is gaan stil leggen 
maar tent moet ook geld op brengen he
gene muziek geen volk
stroomgroepen van de jaren stillekas die tot 12u of later naast uwe caravan staan te knorren, ook altij leuk.. batterij en omvormer kennen sommige nog nie precies
maar tent moet ook geld op brengen he
stroomgroepen van de jaren stillekas die tot 12u of later naast uwe caravan staan te knorren, ook altij leuk.. batterij en omvormer kennen sommige nog nie precies
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
ja karel en mike ,snap best dat de tent moet opbrengen ,maar om de haverklap die muziek hoorbaar zelfs tot 100meter van de tent vind ik overdreven , en het is enkel boenk boenk wat ge hoort , als dat in de tent voor iedereen hoorbaar is , is da meer dan genoeg, er zijn mensen die s'morgens een pak vroeger moeten opstaan dan de meeste piloten, en die hebben zo al een korte nachtrust!is gene kritiek hoor , maar vind wel dat dit eens ter sprake mag komen!
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
jurgen vergelijkbaar met lommel , maar soms nog diepere gaten!
0 x
speaker Frankske
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
jurgen aan de achterzijde aan het voetbalveld wel ja , in vlm rijden wel zijspannen ook he!
0 x
speaker Frankske
-
Vanoppen BennyVa
- 125cc junior EK
- Berichten: 82
- Lid geworden op: Wo 30 Sep 2009, 21:27
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
@ dirk mols
denk het wel wij hebben toen in linde peer ook me een vbm vergunning jun bij de jun gereden
denk dat da nog altijd zo is
denk het wel wij hebben toen in linde peer ook me een vbm vergunning jun bij de jun gereden
denk dat da nog altijd zo is
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
dat klopt benny , deze regel geldt nog altijd!
0 x
speaker Frankske
-
Hans WynantsHa
- peewee pilot
- Berichten: 8
- Lid geworden op: Za 08 Okt 2011, 21:48
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
laat ons hopen dat het weer wat meezit... op deze moment spreken ze van niet veel soeps... al een geluk dat de grond daar wat kan hebben.
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
daar mag het al gerellig regenen zenne .
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Linda SurinxLi
- mx2 wk rookie
- Berichten: 256
- Lid geworden op: Vr 11 Dec 2009, 19:43
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
We willen jullie met aandrang vragen om niet af te spannen daar de mensen van de organisatie enige ruimte van de parking hebben moeten afstaan.
Er zijn aanplantingen aangebracht op het vroegere rennerspark,dit zal voorzien worden van afspanning en mag niet betreden worden.
Overtreders zullen de schade moeten vergoeden.
Levi s mx-team dankt jullie voor jullie begrip.
Gps:Haltstraat 3900 Overpelt
Er zijn aanplantingen aangebracht op het vroegere rennerspark,dit zal voorzien worden van afspanning en mag niet betreden worden.
Overtreders zullen de schade moeten vergoeden.
Levi s mx-team dankt jullie voor jullie begrip.
Gps:Haltstraat 3900 Overpelt
0 x
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
Daar zeg je het niet afspannen ,het is niet normaal wat ze tegenwoordig afspannen net zoals in haacht naast ons een stuk van 50 op 50 afgespannen de vrijdag om 1600hr al ,en de eerste caravan kwam zaterdag pas rond 1700hr dus lichtjes overdreven vind ik toch
0 x
- Jeroen Thijs
- 125cc rookie
- Berichten: 121
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:45
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
Da klopt want ik heb al dat lint mogen opruimen s'maandags s'morgens!plus al het stort wat onze medecrossers achterlaten en MEEBRENGEN!
Volgende keer breek ik alles af.Schrijf het maar op.
Volgende keer breek ik alles af.Schrijf het maar op.
0 x
-
David BreugelmansDa
- 50cc rider
- Berichten: 27
- Lid geworden op: Do 05 Apr 2012, 15:31
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
ik heb zondag iets horen afroepen door frank van een cross die niet zou doorgaan of een vrij weekend ofzo heb ik het by het rechte eind of ben ik mis ???
0 x
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
volgens mij is dat voor volgend weekend, dan staat er bij die datum " nog te bepalen " ...
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 2 gasten