Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Gert Holemans Vr 15 Jun 2012, 11:01

Ben is benieuwd wa schade de regen aangericht heeft voor parcours ? :-(
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
St
Stijn Goethals
mx2 amateur champ
Berichten: 168
Lid geworden op: Zo 07 Mar 2010, 23:19
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Stijn Goethals Vr 15 Jun 2012, 12:31

iemand meer info over de camping daar, adres, prijs, enz... ?
0 x


Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Vr 15 Jun 2012, 12:49

0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
St
Stijn Goethals
mx2 amateur champ
Berichten: 168
Lid geworden op: Zo 07 Mar 2010, 23:19
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Stijn Goethals Vr 15 Jun 2012, 13:31

Op die site staat amper info, is de camping ver van het parcours? Ik heb hier gelezen dat het 40 euro is voor de camping is dit dan per persoon?
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Vr 15 Jun 2012, 13:38

Camping zal waarschijnlijk wel per camper zijn (denk ik he)
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 15 Jun 2012, 15:26

mijne pronostiek ...

Bij de start van de eerste reeks komen Searle en Herlings weer met elkaar in aanraking en komen beiden hard ten val. Herlings zijn KTM helemaal kapot (perte total zou gelukkig blijken achteraf zodat KTM een volledig nieuwe motor terugtrekt van de verzekering) en de Nederlander kan niet meer verder rijden.
Searle kan wel verder en komt van de laatste plaats terug naar de kop maar wordt dan bekogeld door Nederlandse fans met Heineken bierflesjes (niet omdat ze hem haten maar omdat ze eindelijk inzien dat die Heineken niet te drinken is).
Vooraan heeft Van Horebeek heel de reeks de leidng maar wordt in de laatste ronde voorbij gegaan door Roelants.
1ste reeks: 1. Roelaants, 2. Van Horebeek, 3. ni belangrijk

Tussen de reeksen beslist de FIM van Searle en Herlings uit te sluiten omdat het eindelijk maar een gedaan moet zijn met elkaar te pesten.
2de reeks wordt gedomineerd door Roelants die ook de Gp wint voor Van Horebeek.

Searle en Herlings zijn zo aangedaan door de uitsluiting van de FIM dat ze aan de drank geraken (nee geen Heineken maar echt bier) Ze brengen er de rest van het seizoen niets meer van terecht en Jerre en Roelants strijden verder om de wereldtitel.
Het wordt zelfs zo erg dat Herlings in 2013 VBM gaat rijden. Searle moet het doen met een plaatsje in een team bij MCLB. In de eerstvolgende FAM ontmoeting raken ze elkaar weer in de start waarna ze beiden stoppen met crossen.

zou toch kunnen hè .... :lol:
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 15 Jun 2012, 15:37

Elliot Banks Browne geeft ook forfait, nog te veel last van zijn hand
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Mark Dejonghe Vr 15 Jun 2012, 15:56

Benieuwd naar de pronostiek van onze nederlandse forum (vrienden). :lol: :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Vr 15 Jun 2012, 15:57

@ Etienne, Jij verdient een blog!!!
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Segers Jurgen Vr 15 Jun 2012, 16:06

hey etienne,waarom zoude hem PROMOVEREN naar de vbm?? ;) ;) :D
0 x


Co
Con Van Meel
mx2 amateur champ
Berichten: 157
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Con Van Meel Vr 15 Jun 2012, 16:32

Etienne Dierckx schreef:mijne pronostiek ...

Bij de start van de eerste reeks komen Searle en Herlings weer met elkaar in aanraking en komen beiden hard ten val. Herlings zijn KTM helemaal kapot (perte total zou gelukkig blijken achteraf zodat KTM een volledig nieuwe motor terugtrekt van de verzekering) en de Nederlander kan niet meer verder rijden.
Searle kan wel verder en komt van de laatste plaats terug naar de kop maar wordt dan bekogeld door Nederlandse fans met Heineken bierflesjes (niet omdat ze hem haten maar omdat ze eindelijk inzien dat die Heineken niet te drinken is).
Vooraan heeft Van Horebeek heel de reeks de leidng maar wordt in de laatste ronde voorbij gegaan door Roelants.
1ste reeks: 1. Roelaants, 2. Van Horebeek, 3. ni belangrijk

Tussen de reeksen beslist de FIM van Searle en Herlings uit te sluiten omdat het eindelijk maar een gedaan moet zijn met elkaar te pesten.
2de reeks wordt gedomineerd door Roelants die ook de Gp wint voor Van Horebeek.

Searle en Herlings zijn zo aangedaan door de uitsluiting van de FIM dat ze aan de drank geraken (nee geen Heineken maar echt bier) Ze brengen er de rest van het seizoen niets meer van terecht en Jerre en Roelants strijden verder om de wereldtitel.
Het wordt zelfs zo erg dat Herlings in 2013 VBM gaat rijden. Searle moet het doen met een plaatsje in een team bij MCLB. In de eerstvolgende FAM ontmoeting raken ze elkaar weer in de start waarna ze beiden stoppen met crossen.

zou toch kunnen hè .... :lol:

:lol: :lol: :lol: ...jij moet een boek gaan schrijven,talent zat.
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 15 Jun 2012, 16:34

zat geregeld ... maar talent?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Co
Con Van Meel
mx2 amateur champ
Berichten: 157
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Con Van Meel Vr 15 Jun 2012, 16:35

Mark Dejonghe schreef:Benieuwd naar de pronostiek van onze nederlandse forum (vrienden). :lol: :lol:

Ondanks het heel geloofwaardige verhaal van etienne heb ik toch wat andere gedachten...
1 Herlings
2 v.Hoorenbeek
3 Searle

Althans....dat hoop ik dan he.
Laatst gewijzigd door Con Van Meel op Vr 15 Jun 2012, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Catteeuw Geert Vr 15 Jun 2012, 16:36

Mark Dejonghe schreef:Benieuwd naar de pronostiek van onze nederlandse forum (vrienden). :lol: :lol:

Ge kent ze he Mark , woensdag voorspelden ze GEHAKT DAG . t,zal wel weer iets in dien aard zijn met hun voorspellingen , de afloop zie ik echter niet zo dramatish deze keer :lol:
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Mark Dejonghe Vr 15 Jun 2012, 16:39

Kmoest iets doen hé om ze uit hun hol te lokken de hol.. landers. :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Tony Hermans
mx3 wk champ
Berichten: 573
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Tony Hermans Vr 15 Jun 2012, 17:06

Ik hoop!!
1:Searle
2:Roelants
3:Tonus
0 x


MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Jo
Jonas Versmissen
125cc rookie
Berichten: 124
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Jonas Versmissen Vr 15 Jun 2012, 17:30

Ik heb gisteren een twitter bericht gelezen en zonet op FB de bevestiging . Dat de trucks (van honderd duizenden euro's) al met de tractor naar de paddock moesten getrokken worden , en dat ze daar schots en scheef staan .
DIGA vrachtwagen hebben ze 3uurs aan bezig geweest om hem terug uit het slijk te krijgen (graven). Schoenen worden na 100m naart schijnt een paar maten groter van het vettige slijk.

PS Mij houdt het niet tegen , k'zal er 2 dagen zijn !!!
0 x


Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Rob Indemans Vr 15 Jun 2012, 17:44

Voor een belgische GP te zijn lijkt het me ook redelijk kalm te zijn betrefende foto's van de vrijdag over het circuit en de paddock... Misschien bang dat er teveel volk thuis gaat blijven als ze dat daar allemaal zien!?? :?
0 x


Le
Lesley Lambrechts
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Lesley Lambrechts Vr 15 Jun 2012, 19:12

@Etienne Dierckx: zaaaalig! :D:D
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Berichtdoor Dourte Gerrit Vr 15 Jun 2012, 19:44

@Etienne .....SUPEEEEEEEEEEER !!!
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer