Overgangen 2012 VLM
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Overgangen 2012 VLM
Wanneer word beslist wie er moet overgaan ?
En op welke resultaten word dit beslist ?
En op welke resultaten word dit beslist ?
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Overgangen 2012 VLM
eind november word erover vergadert,het werkt met een kleurencode , iedere keer podium heeft een kleur top vijf een andere kleur toptien nog een andere kleur ,diegenen die zowat wekelijks top 5hebben gereden in hun categorie mogen dus al beginnen bibberen,er word nagegaan welke rijders overstappen naar andere federatie , nieuwkomers die al bekend zijn via aanmelding of aanvragen nr voor volgend seizoen en zo kan er een eerste balans opgemaakt worden , en word ook beslist hoeveel er moeten overgaan per categorie om niet de fout te maken er veel te veel over te zetten , met de inrichters word besproken welke wijzigingen de categories opleveren , of er reeksen samengevoegd worden e.d en dan pas kunnen namen bekend worden meestal is het de top drie van het kampioenschap of rijders die in begin vaak top5reden en achteraf op onverklaarbare wijze ineens niet meer vooruit kunnen,het is niet allemaal zo simpel dus....het is zeker niet zomaar lukraak dat er namen worden gekozen!
0 x
speaker Frankske
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Overgangen 2012 VLM
een hele job he Frank..
in sommige categorieen moet je andere regels hanteren dan in andere..de reeksen die zeer goed gevuld zijn zoals nieuwelingen en juniors moet je er meer oversturen dan in de hogere categorieen..beloften en nieuwelingen zijn volop in ontwikkeling,die pikken dat snel op..van de nieuwelingen B moet je er geen 5 oversturen,dat zijn jongens op een leeftijd dat ze niet erg veel progressie meer gaan maken..
degenen die bewust plots gene prijs meer rijden uit vrees voor een overgang..die moet je zéker oversturen.
soms zet men er maar 2 of 3 van een reeks over,dat is veel te weinig.met uitzondering van de nationalen,de stap naar de inters is de grootste. veel succes.
iemand met ambitie is blij dat hij MAG overgaan,je hebt er ook die alleen maar voor de bekers rijden,met zo weinig mogelijk tegenstand.
in sommige categorieen moet je andere regels hanteren dan in andere..de reeksen die zeer goed gevuld zijn zoals nieuwelingen en juniors moet je er meer oversturen dan in de hogere categorieen..beloften en nieuwelingen zijn volop in ontwikkeling,die pikken dat snel op..van de nieuwelingen B moet je er geen 5 oversturen,dat zijn jongens op een leeftijd dat ze niet erg veel progressie meer gaan maken..
degenen die bewust plots gene prijs meer rijden uit vrees voor een overgang..die moet je zéker oversturen.
soms zet men er maar 2 of 3 van een reeks over,dat is veel te weinig.met uitzondering van de nationalen,de stap naar de inters is de grootste. veel succes.
iemand met ambitie is blij dat hij MAG overgaan,je hebt er ook die alleen maar voor de bekers rijden,met zo weinig mogelijk tegenstand.
0 x
-
Kris CornuKr
- 125cc rookie
- Berichten: 127
- Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 19:15
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Overgangen 2012 VLM
zet de eerste 10 van de nieuwelingen b toch maar over. Dan kom ik zeker naar vlm 
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Overgangen 2012 VLM
kris wat jij kan in mclb , kan je ook in vlm waarmaken!
0 x
speaker Frankske
-
Kris CornuKr
- 125cc rookie
- Berichten: 127
- Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 19:15
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Overgangen 2012 VLM
denk er serieus over na. Heb het aam mijn pa beloofd, maar die is helaas enkele weken geleden overleden. Hij keek er echt naar uit om niet meer te moeten kiezen tussen vlm en mclb
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
-
Joliens AlessandroJo
- 125cc rookie
- Berichten: 138
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Overgangen 2012 VLM
kan je in de loop van het seizoen eigenlijk nog veranderen van categorie.
ik ging normaal overgaan van de nieuwelingen mx2 naar de juniors.
maar we gaan waarschijnlijk volgend jaar vlm rijden en daar zijn de juniors toch nog iets anders dan die van de vlm. daardoor is het even moeilijk welke categorie we gaan kiezen.
ik ging normaal overgaan van de nieuwelingen mx2 naar de juniors.
maar we gaan waarschijnlijk volgend jaar vlm rijden en daar zijn de juniors toch nog iets anders dan die van de vlm. daardoor is het even moeilijk welke categorie we gaan kiezen.
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Overgangen 2012 VLM
vrije overgangen zijn altijd mogelijk , maar, en nu komt het , bij een vrije overgang kan je nooit meer terug zakken naar een lagere categorie , dus eerst even laten bezinken en mss toch maar bij nieuw mx2 starten als je niet moet overgaan van vmcf zijde uit!
0 x
speaker Frankske
-
Joliens AlessandroJo
- 125cc rookie
- Berichten: 138
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Overgangen 2012 VLM
ik was 5de in het kampioenschap voor zover je dit een kamioenschap kon noemen.
dan start ik gewoon bij de nieuwelingen en dan kunnen we verder dit seizoen nog zien.
thx vr de info:)
dan start ik gewoon bij de nieuwelingen en dan kunnen we verder dit seizoen nog zien.
thx vr de info:)
0 x
-
Raf BelmansRa
- 125cc junior EK
- Berichten: 56
- Lid geworden op: Di 10 Jul 2012, 10:41
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Overgangen 2012 VLM
zen is benieuwd wa het gaat worde !! wie ze gaan over stuure . khem er geen goesting voor moestek over moete gaan. dan zalt de schoon crosskes hiere en daare wa worde denk . en is probb bmb daare zouwk dan mss nog wel nationaal mooge rijde of mss junionrs .
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Overgangen 2012 VLM
allee raf ge moet gene schrik hebben bij de inters hoe je in helchteren reed , zal je dicht bij de tien eersten aankomen , en ne reus gelijk gij ga nu toch niet klein doen he!
0 x
speaker Frankske
-
Raf BelmansRa
- 125cc junior EK
- Berichten: 56
- Lid geworden op: Di 10 Jul 2012, 10:41
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Overgangen 2012 VLM
Raf,das ni leuk natuurlijk,maar das het leven van vele inters..je moet eens kijken in de uitslagen van bmb en de gp's hoeveel héél goeie piloten ook regelmatig gedubbeld worden..
om maar te zwijgen in de ONK's..er kunnen er maar 10 bij de eerste 10 rijden en dat zijn vaak dezelfden,maar de anderen zijn ook nodig.
om maar te zwijgen in de ONK's..er kunnen er maar 10 bij de eerste 10 rijden en dat zijn vaak dezelfden,maar de anderen zijn ook nodig.
0 x
- Marvin Maes
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Leopoldsburg
-
Davy BierensDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 308
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Overgangen 2012 VLM
Was jij 8e Davy??
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Davy BierensDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 308
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten