Overgangen 2012 VLM

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Petrus De Winter Za 03 Nov 2012, 20:55

Wanneer word beslist wie er moet overgaan ?
En op welke resultaten word dit beslist ?
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Frank Janssen Za 03 Nov 2012, 21:38

eind november word erover vergadert,het werkt met een kleurencode , iedere keer podium heeft een kleur top vijf een andere kleur toptien nog een andere kleur ,diegenen die zowat wekelijks top 5hebben gereden in hun categorie mogen dus al beginnen bibberen,er word nagegaan welke rijders overstappen naar andere federatie , nieuwkomers die al bekend zijn via aanmelding of aanvragen nr voor volgend seizoen en zo kan er een eerste balans opgemaakt worden , en word ook beslist hoeveel er moeten overgaan per categorie om niet de fout te maken er veel te veel over te zetten , met de inrichters word besproken welke wijzigingen de categories opleveren , of er reeksen samengevoegd worden e.d en dan pas kunnen namen bekend worden meestal is het de top drie van het kampioenschap of rijders die in begin vaak top5reden en achteraf op onverklaarbare wijze ineens niet meer vooruit kunnen,het is niet allemaal zo simpel dus....het is zeker niet zomaar lukraak dat er namen worden gekozen!
0 x


speaker Frankske
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Petrus De Winter Zo 04 Nov 2012, 12:27

Dat is ne mond vol Frank , nogal een geluk dat ik geen kleur heb .
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Steve Van Avondt Zo 04 Nov 2012, 18:22

een hele job he Frank.. :)
in sommige categorieen moet je andere regels hanteren dan in andere..de reeksen die zeer goed gevuld zijn zoals nieuwelingen en juniors moet je er meer oversturen dan in de hogere categorieen..beloften en nieuwelingen zijn volop in ontwikkeling,die pikken dat snel op..van de nieuwelingen B moet je er geen 5 oversturen,dat zijn jongens op een leeftijd dat ze niet erg veel progressie meer gaan maken..
degenen die bewust plots gene prijs meer rijden uit vrees voor een overgang..die moet je zéker oversturen. ;)
soms zet men er maar 2 of 3 van een reeks over,dat is veel te weinig.met uitzondering van de nationalen,de stap naar de inters is de grootste. veel succes. :)
iemand met ambitie is blij dat hij MAG overgaan,je hebt er ook die alleen maar voor de bekers rijden,met zo weinig mogelijk tegenstand.
0 x


Kr
Kris Cornu
125cc rookie
Berichten: 127
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 19:15
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Kris Cornu Zo 04 Nov 2012, 19:01

zet de eerste 10 van de nieuwelingen b toch maar over. Dan kom ik zeker naar vlm :D
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Frank Janssen Zo 04 Nov 2012, 19:05

kris wat jij kan in mclb , kan je ook in vlm waarmaken!
0 x


speaker Frankske
Kr
Kris Cornu
125cc rookie
Berichten: 127
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 19:15
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Kris Cornu Zo 04 Nov 2012, 19:48

denk er serieus over na. Heb het aam mijn pa beloofd, maar die is helaas enkele weken geleden overleden. Hij keek er echt naar uit om niet meer te moeten kiezen tussen vlm en mclb
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Frank Janssen Zo 04 Nov 2012, 19:53

oei niks van vernomen , innige deelneming alvast kris
0 x


speaker Frankske
Jo
Joliens Alessandro
125cc rookie
Berichten: 138
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Joliens Alessandro Zo 04 Nov 2012, 20:10

kan je in de loop van het seizoen eigenlijk nog veranderen van categorie.
ik ging normaal overgaan van de nieuwelingen mx2 naar de juniors.

maar we gaan waarschijnlijk volgend jaar vlm rijden en daar zijn de juniors toch nog iets anders dan die van de vlm. daardoor is het even moeilijk welke categorie we gaan kiezen.
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Frank Janssen Zo 04 Nov 2012, 20:16

vrije overgangen zijn altijd mogelijk , maar, en nu komt het , bij een vrije overgang kan je nooit meer terug zakken naar een lagere categorie , dus eerst even laten bezinken en mss toch maar bij nieuw mx2 starten als je niet moet overgaan van vmcf zijde uit!
0 x


speaker Frankske
Jo
Joliens Alessandro
125cc rookie
Berichten: 138
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Joliens Alessandro Ma 05 Nov 2012, 15:10

ik was 5de in het kampioenschap voor zover je dit een kamioenschap kon noemen.
dan start ik gewoon bij de nieuwelingen en dan kunnen we verder dit seizoen nog zien.
thx vr de info:)
0 x


Ra
Raf Belmans
125cc junior EK
Berichten: 56
Lid geworden op: Di 10 Jul 2012, 10:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Raf Belmans Ma 05 Nov 2012, 17:25

zen is benieuwd wa het gaat worde !! wie ze gaan over stuure . khem er geen goesting voor moestek over moete gaan. dan zalt de schoon crosskes hiere en daare wa worde denk . en is probb bmb daare zouwk dan mss nog wel nationaal mooge rijde of mss junionrs .
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Frank Janssen Ma 05 Nov 2012, 17:26

graag gedaan alessandro !
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Frank Janssen Ma 05 Nov 2012, 17:28

allee raf ge moet gene schrik hebben bij de inters hoe je in helchteren reed , zal je dicht bij de tien eersten aankomen , en ne reus gelijk gij ga nu toch niet klein doen he!
0 x


speaker Frankske
Ra
Raf Belmans
125cc junior EK
Berichten: 56
Lid geworden op: Di 10 Jul 2012, 10:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Raf Belmans Di 06 Nov 2012, 14:21

zen tog ferm gedubbelt in helchteren .
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Steve Van Avondt Di 06 Nov 2012, 20:26

Raf,das ni leuk natuurlijk,maar das het leven van vele inters..je moet eens kijken in de uitslagen van bmb en de gp's hoeveel héél goeie piloten ook regelmatig gedubbeld worden..
om maar te zwijgen in de ONK's..er kunnen er maar 10 bij de eerste 10 rijden en dat zijn vaak dezelfden,maar de anderen zijn ook nodig.
0 x


Gebruikersavatar
Marvin Maes
european champ mx2
Berichten: 213
Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Leopoldsburg

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Marvin Maes Wo 07 Nov 2012, 04:06

Bij de Nieuwlingen a zou tog zeker 5man overmogen vind ik
0 x


Da
Davy Bierens
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Davy Bierens Wo 07 Nov 2012, 09:16

7 ook :-)
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Filip Hardis Wo 07 Nov 2012, 20:44

Was jij 8e Davy??
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Da
Davy Bierens
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Overgangen 2012 VLM

Berichtdoor Davy Bierens Wo 07 Nov 2012, 21:21

Nee zalle 11 De moet zien dat ik ook niet moet overgaan e Filip :)
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

Aanmelden · Registreer