VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
voor mij ist alvast nie erg dat afgelast is
als ge vd westvlaanders moet komen in zo'n weer
:)op naar de keiheuvel dan maar !!
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
terechte beslissing.
dit heeft niks met janetten te maken, bevroren grond met een laagje sneeuw op,en daar wil je dan een hoop nieuwelingen in hun eerste cross op los laten?? dit is geen weer voor een motorcross. je kan altijd rijden maar nu weet je reeds op voorhand dat de 100 een hele dag zal aan en af rijden. spijtige maar verstandige beslissing.
dit heeft niks met janetten te maken, bevroren grond met een laagje sneeuw op,en daar wil je dan een hoop nieuwelingen in hun eerste cross op los laten?? dit is geen weer voor een motorcross. je kan altijd rijden maar nu weet je reeds op voorhand dat de 100 een hele dag zal aan en af rijden. spijtige maar verstandige beslissing.
0 x
-
Rob VdwRo
- peewee pilot
- Berichten: 9
- Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
ja als er 1 reeks gereden is is het te doen hoor maarja
de koers gaat zelfs door maarja
blijf erbij is een klote sport voor janetten
de koers gaat zelfs door maarja
blijf erbij is een klote sport voor janetten
0 x
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
- Berichten: 1552
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Haha rob ik moet u nog gelijk gaan geven

0 x
paladin
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari
Paul Verdonschot schreef:er word alweer sneeuw voorspeld![]()
!!!
Gij kunt sabine hagedoorn nog iets leren!
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari
Rob Indemans schreef:Paul Verdonschot schreef:er word alweer sneeuw voorspeld![]()
!!!
Gij kunt sabine hagedoorn nog iets leren!
En Frankske niet.??
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari
alst gistere al spekglad was ist ma goed zo!ben content dak terug in men bed zen gekrope deze morge 
0 x
-
Rob VdwRo
- peewee pilot
- Berichten: 9
- Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
dan zyt ge ne luie als ge liever in u bed ligt dan op uwe motto zit
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
gij zij anders actief genoeg hier opt forum deze morge als ge volgende week ga gelijk nu rijde u concurent zeker vo de tweede plek 
0 x
-
Rob VdwRo
- peewee pilot
- Berichten: 9
- Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
ik zit hier niet te klagen over da ge blij zyt om tr uwe buncker in te kruipen maja
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Awel ik ging ook blijven liggen in men bed. Hoor dus ook bij de janetten!
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Spijtig want was geweldig ferm parcour mooie springbergen en whoops , ik hoop volgende week meer geluk 
0 x
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Ik begrijp de janetten hier wel,'t seizoen is lang en in omstandigheden als nu kunt ge uw seizoen al naar de kl*ten helpen nog voor het tegoei begonnen is!!!Misschien dat de janetten al wat meer ervaring en verstand hebben dan de die hards
0 x
-
Leon BalderLe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 298
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: kinrooi
- Contact:
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Heeft er iemand foto's gemaakt op zaterdag ?
0 x
Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Ja dave mx picture zal dinsdag wel op zijn site staan
0 x
-
Margareta Van Den BoschMa
- 125cc rookie
- Berichten: 141
- Lid geworden op: Do 15 Dec 2011, 20:59
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
rob vdw hou u klep is toe of ga wa zagen op de vbm site
0 x
-
Dave DankersDa
- 125cc junior EK
- Berichten: 89
- Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 21:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
amai wa is dien rob zen probleem seg, hed gisteren avond niet gemogen denk, zageman begot
allee ikke ook maar een janet dan
allee ikke ook maar een janet dan
0 x
-
Hooyberghs ProsperHo
- 80cc pilot
- Berichten: 43
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Niet reageren op Rob jongens.Zalig zijn de simpelen van geest.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten