VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
-
Rob VdwRo
- peewee pilot
- Berichten: 9
- Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
haha vbm das een goei
en ni gemogen tis ni da gy nooit moogd of op een ander moet gaan voor get te hebben dak da ook moe doen e loser
en ni gemogen tis ni da gy nooit moogd of op een ander moet gaan voor get te hebben dak da ook moe doen e loser
0 x
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Hey lowlife,leer eerst een keer om een beetje(AL IS HET MAAR EEN BEETJE)nederlands en crosskennis op te doen!En kom dan is terug om een mening te geven.In deze omstandigheden een wedstrijd te laten doorgaan is vragen om ongelukken en blessures.Maar ik denk dat u zo één iemand bent die naar de cross komt om mensen te zien vallen en zich te blesseren??
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
rob vdw schreef:ja als er 1 reeks gereden is is het te doen hoor maarja
de koers gaat zelfs door maarja
blijf erbij is een klote sport voor janetten
wa voor janetten zijn die coureurs seg..nu hebben ze dat toch afgelast zeker voor da beetje sneeuw..ni te snappen..
MOTORCROSS IS EEN KLOTESPORT VOOR JANETTEN!!
jongen..wat doe jij dan in godsnaam op dit forum?
ik wou eerst niet reageren omdat ik nog even dacht dat het cynisch bedoeld was..maar blijkbaar weet je echt niet beter..
0 x
-
Leon BalderLe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 298
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: kinrooi
- Contact:
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Patrick Schruers schreef:Ja dave mx picture zal dinsdag wel op zijn site staan
Merci Patrick
0 x
Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
-
Dave DankersDa
- 125cc junior EK
- Berichten: 89
- Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 21:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
zoals prosper al zegt, we zullen dien simpele maar laten doen,en jurgen das just, op zo parkoer kunt ge u seizoen na de kl ten doen,zoals de crossers zen vandaag de coureurs ook niet van start gegaan om dezelfde reden, blessures en zware valpartijen, op naar balen en hopelijk word het daar beter
0 x
-
Fonny LambaertsFo
- european champ mx2
- Berichten: 232
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Westerlo
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Segers Jurgen schreef:Hey lowlife,leer eerst een keer om een beetje(AL IS HET MAAR EEN BEETJE)nederlands en crosskennis op te doen!En kom dan is terug om een mening te geven.In deze omstandigheden een wedstrijd te laten doorgaan is vragen om ongelukken en blessures.Maar ik denk dat u zo één iemand bent die naar de cross komt om mensen te zien vallen en zich te blesseren??
Jurgen , volgens mij ist ne groene die ons hier een beetje wilt komen uitlachen
Dave , als ge nu gereden had dan waarde gij een vuil janet .
0 x
-
Peter De BackerPe
- mx all time winner
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Ik had het "geluk" dat de cross niet werd afgelast op zaterdag.
Betrokken geraakt in een valpartij door een andere piloot, resultaat een hoop kosten (o.a. voorvork onherstelbaar beschadigd) en verschillende schaafwonden. Hadden niet alle wedstrijden voor ons meegeteld, was ik zelfs helemaal niet gestart, want op zo'n wedstrijdje heb je niks te winnen enkel alles te verliezen.
Toch bedankt voor de inrichters, want circuit was zoals steeds weer de moeite, enkel jammer van de weersomstandigheden.
Betrokken geraakt in een valpartij door een andere piloot, resultaat een hoop kosten (o.a. voorvork onherstelbaar beschadigd) en verschillende schaafwonden. Hadden niet alle wedstrijden voor ons meegeteld, was ik zelfs helemaal niet gestart, want op zo'n wedstrijdje heb je niks te winnen enkel alles te verliezen.
Toch bedankt voor de inrichters, want circuit was zoals steeds weer de moeite, enkel jammer van de weersomstandigheden.
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
moest ge hier ni registreren op da forum met een VOLLEDIGE naam??
vdw?? Is meneer Rob een est of ander ras, want vdw lijkt me ni direct ne vlaamse achternaam...
vdw?? Is meneer Rob een est of ander ras, want vdw lijkt me ni direct ne vlaamse achternaam...
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Is maar aangemeld van deze morgen , verdacht.!!!
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Als 't nu nog "VDB" zou geweest zijn...

0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Sam Van TongerlooSa
- mx2 wk rookie
- Berichten: 252
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 21:04
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
ik dacht trouwens dat volledige namen vereist waren op dit forum ?
zoals altijd dus weer eentje dat zich bezig houd met ruzie maken...
als ge geen crossliefhebber bent : registreer u hier dan niet.
als ge iemand van het mx wereldje zijt : goed bezig man echt chapeau voor uw niveau...
zoals altijd dus weer eentje dat zich bezig houd met ruzie maken...
als ge geen crossliefhebber bent : registreer u hier dan niet.
als ge iemand van het mx wereldje zijt : goed bezig man echt chapeau voor uw niveau...
0 x
585photo :
www.585photo.be
www.585photo.be
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
hij mag z'n naam zelf bekend maken,(overigens verplicht op dit forum)ik weet intussen wie het is..een piloot blijkbaar..hij heeft z'n intrede hier niet gemist.
van post 1 direct indruk gemaakt.
dacht eerst aan een 'groene' onruststoker..
van post 1 direct indruk gemaakt.
dacht eerst aan een 'groene' onruststoker..
0 x
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
- Berichten: 1552
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
gewoon zijn naam hier in het groot opzetten ,en dan verwijderen vh forum !!!!!!!!!!!!!!!
0 x
paladin
-
Fonny LambaertsFo
- european champ mx2
- Berichten: 232
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Westerlo
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Allee, de Rob is na de afgelasting toch ergens gaan trainen dan?? Anders is em ook een janet..... 
0 x
-
Damon GoyvaertsDa
- 50cc rider
- Berichten: 15
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 23:40
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Hier leesde iet zelle
janette ofniee haha amai men botte
0 x
-
Kevin NolmansKe
- 50cc rider
- Berichten: 18
- Lid geworden op: Wo 23 Dec 2009, 20:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Het is stil aan de overkant! Hé rob VDW! Man man..
0 x
-
Kristof WinderixKr
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Zo 08 Nov 2009, 20:15
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
zondag is lachen robke is zien of gij ook zoveel gaas kunt geven ne grote teut herre al is zien wie een jannet is dan 
0 x
-
Kevin NolmansKe
- 50cc rider
- Berichten: 18
- Lid geworden op: Wo 23 Dec 2009, 20:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Peter MoonsPe
- european champ mx2
- Berichten: 248
- Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:55
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
rob vdw schreef:haha vbm das een goei
en ni gemogen tis ni da gy nooit moogd of op een ander moet gaan voor get te hebben dak da ook moe doen e loser
Man,man,man u belachelijk maken onder ne valse naam,als ge niet durft discucieren onder uwen echte naam blijf dan van dit forum, belachelijke. :
0 x
" TEAM GREEN KAWASAKI "
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten