Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

plaats hier alle trainingcircuits.
To
Tom Moerman
125cc junior EK
Berichten: 57
Lid geworden op: Vr 31 Aug 2012, 20:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Tom Moerman Zo 24 Feb 2013, 11:48

Op de FB pagina hebben ze gemeld dat ze niet open zijn vandaag. Hopelijk zullen de mensen zsm. Een nieuwe locatie krijgen.
Grtz
Tom
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 26 Feb 2013, 20:32

Woensdag 27 februari is het Finlandcircuit gesloten.

Het is nog te nat.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Wo 27 Feb 2013, 20:44

Donderdag 28 februari is het finlandcircuit gesloten.

Kijk naar de website voor a.s zaterdag.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Vr 01 Mar 2013, 17:57

Zaterdag 2 maart is het Finlandcircuit open voor training.

Open van 13.00-17.00 uur.

Ook de jeugdbaan is open.

Alles is gevlakt en ligt er goed bij.

Grt marlon
0 x


Ma
Marijke Hemelsoet
mx2 amateur champ
Berichten: 169
Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marijke Hemelsoet Za 02 Mar 2013, 18:05

Beste MX piloten,

Het Finlandcircuit is geopend op:

Zondag 3 maart van 13.00 uur tot 17.00 uur.

Ook de jeugdbaan is geopend!!

Met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 05 Mar 2013, 19:13

Woensdag 6 maart is het Finlandcircuit open voor training.

Open van 13.00-17.00 uur.

Jeugdbaan is open.

Alles is gevlakt en ligt er zeer goed bij.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Wo 06 Mar 2013, 20:30

Donderdag 7 maart is het Finlandcircuit gesloten.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Vr 08 Mar 2013, 19:50

Zaterdag 9 maart is het Finlandcircuit gesloten.

I.v.m het slechte weer.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Za 09 Mar 2013, 18:21

Zondag 10 maart is hetFinlandcircuit gesloten.

Er is te veel regen gevallen.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 12 Mar 2013, 16:01

Woensdag 13 maart is het Finlandcircuit gesloten.

I.v.m de weersomstandigheden.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Wo 13 Mar 2013, 18:49

Donderdag 14 maart is het Finlandcircuit gesloten.

I,v.m de weersomstandigheden.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Vr 15 Mar 2013, 18:43

Zaterdag 16 maart is het Finlandcircuit gesloten.

Er is de afgelopen dagen te veel neerslag gevallen.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Za 16 Mar 2013, 17:14

Zondag 17 maart is het Finlandcircuit gesloten.

Het is nog te nat.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 19 Mar 2013, 19:53

Woensdag 20 maart is het Finlandcircuit gesloten.

Het is nog te nat.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Wo 20 Mar 2013, 18:46

Donderdag 21 maart is het Finlandcircuit gesloten.

I.v.m de weersomstandigheden.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Vr 22 Mar 2013, 19:55

Zaterdag 23 maart is het Finlandcircuit gesloten.

I.v.m de weersomstandigheden.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Za 23 Mar 2013, 20:20

Zondag 24 maart is het Finlandcircuit gesloten.

I.v.m de weersomstandigheden.

grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 26 Mar 2013, 18:46

Donderdag 28 maart is het Finlandcircuit open voor vrije training.

Open van 13.00-17.00 uur.

Alles is gevlakt en ligt er goed bij.
Woensdag gesloten.

Grt marlon.
0 x


Ki
Kim Vandevoordt
50cc rider
Berichten: 21
Lid geworden op: Do 02 Dec 2010, 21:26
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Kim Vandevoordt Do 28 Mar 2013, 12:13

Is het dit weekend open ?
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Do 28 Mar 2013, 13:49

Beste kim, het is -zaterdag 30 maart open.

-zondag 31 maart open.

-maandag 1 april open. dit is geen grap.

Grt marlon
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer