uit een blad van groen

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Jan Meert Di 08 Dec 2009, 18:53

http://www.groen.be/fractieprovant/default.aspx
das diene verkozen groene dus, verkozen in district Boom en komt uit Hove
Man man wat een kasplant :!:
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 08 Dec 2009, 18:54

Neen Ettiene nog niet, beleefdheid staat niet in z'n woorden boek ach ja zo'n jongen is niet slimmer.
Als je zijn hoofdje bekijkt weet je meteen waarom hij op deze manier aandacht/macht probeert te vergaren...
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Werner Castelyns Di 08 Dec 2009, 21:33

Etienne Dierckx schreef:en blijkbaar kan hij ook niet de moeite doen om te antwoorden op een mail ... al iemand een antwoord gehad?


Ik nog altijd niet...
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Th
Thomas Van Laer
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: borchtlombeek

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Thomas Van Laer Di 08 Dec 2009, 21:40

Da voorhoofd vind hem zelf te schoon om is te antwoorden :roll:
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Dimitri Lamote Di 08 Dec 2009, 21:45

beter eens voorleggen op het kabinet met wat voor mensen je te maken hebt bij de groene AL QUIADA...of je zulke mensen au serieus kunt nemen zijn vriendjes zitten waarschijnlijk hier nog in het lapperfortbos tussen hun eigen afval
0 x


Ba
Bartelink Niels
50cc rider
Berichten: 13
Lid geworden op: Ma 07 Dec 2009, 21:25
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Bartelink Niels Di 08 Dec 2009, 22:02

Jongens,

Heeft de Infokrant van Groen! ook een naam? Of is het gewoon Groen!?

Ga ff wat opstellen, kijken of ie reageerd.
Reageerd ie niet, krijgt ie hem aangetekend.. :mrgreen:
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Steven Van Avondt Di 08 Dec 2009, 22:14

.ook hier nog geen antwoord...
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Di 08 Dec 2009, 22:34

Aan de layout van de email zag ik duidelijk dat het een copy-paste email was.

Ik had hem gesmst dat ik graag antwoord had, 10 min later zat dit in mijn mailbox :)

Geachte,

Voor alle duidelijkheid geef ik u hieronder mijn volledig standpunt mbt. het motorcrossen in Vlaanderen.

Wij hebben wel degelijk oren naar de noden van de Vlaamse motorcrossers.
Groen! wil dat de provinciebesturen en de Vlaamse sportminister het huiswerk van de vorige regering overdoen en zoeken naar meer en beter geschikte plaatsen om permanente motorcrossterreinen in te richten. Tot op heden was het niet mogelijk om haven- of zeehavengebieden, bedrijventerreinen en brownfields principieel in aanmerking te laten komen voor de inplanting van permanente omlopen met trainingsfaciliteiten voor gemotoriseerde en andere lawaaierige sporten. Dat is uiteraard al te gek, immers net die terreinen zijn het meest geschikt voor een permanente beoefening van de motorsport.
Wij willen dat de Vlaamse regering deze beperkingen opheft. Daardoor wordt het mogelijk om te zoeken naar meer geschikte terreinen.
Groen! wil dat die komen op terreinen waar de verstoring al zeer groot is, zoals grote knooppunten met weinig bewoning, industrieterreinen of havengebieden, als de druk op de natuur er niet te groot is. Dan kunnen er in elke provincie vergunde motorcrossterreinen komen. Die situatie kan aanvaardbaar zijn voor een groot deel van de Vlaamse bevolking.
Groen! verzet zich uitdrukkelijk tegen de aanleg van permanente motorcrossterreinen in de nabijheid van woon- en natuurgebieden. Daarvoor is de lawaai- en stofhinder vaak veel te groot. Niettemin moeten motorcrossers moeten ook een plek hebben om hun sport te beoefenen.
De permanente terreinen zijn ook nodig om een halt toe te roepen aan de diverse vormen van ontoelaatbaar wildcrossen, wat veel schade berokkent.
Met vriendelijke groeten,
Diederik Vandendriessche
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gebruikersavatar
Bertels Benny
125cc rookie
Berichten: 132
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 23:19
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: duffel
Contact:

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Bertels Benny Di 08 Dec 2009, 22:43

bartelink niels schreef:Jongens,

Heeft de Infokrant van Groen! ook een naam? Of is het gewoon Groen!?

Ga ff wat opstellen, kijken of ie reageerd.
Reageerd ie niet, krijgt ie hem aangetekend.. :mrgreen:


da krantje noemt GROENKRANT09
Afbeelding
0 x


www.fotobenny.net
Ba
Bartelink Niels
50cc rider
Berichten: 13
Lid geworden op: Ma 07 Dec 2009, 21:25
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Bartelink Niels Di 08 Dec 2009, 23:02

Bertels Benny schreef:
bartelink niels schreef:Jongens,

Heeft de Infokrant van Groen! ook een naam? Of is het gewoon Groen!?

Ga ff wat opstellen, kijken of ie reageerd.
Reageerd ie niet, krijgt ie hem aangetekend.. :mrgreen:


da krantje noemt GROENKRANT09
Afbeelding



Dank u!
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Steven Van Avondt Di 08 Dec 2009, 23:10

heb dezelfde mail gehad Lander...daarnet om 22u44..
0 x


Th
Thomas Custers
80cc pilot
Berichten: 30
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:35
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Thomas Custers Wo 09 Dec 2009, 07:45

Heb ook net dezelfde mail gehad... :shock: (na 2 keer een e-mail te sturen...)
0 x


Ma
Marc Breugelmans
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Di 27 Okt 2009, 08:08
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Marc Breugelmans Wo 09 Dec 2009, 08:01

Heb ook dezelfde mail ontvangen.

Heb hem dit antwoord teruggestuurd:

quote

Geachte,

Dank voor uw "politiek gericht"standaard antwoord.

Als Groen dan toch aandacht wil schenken aan de gemotoriseerde sporten in gebieden die daarvoor in aanmerking komen waarom willen jullie het circuit in Olmen dan sluiten? Waarom mag Kraaienhorst in Brecht geen permanent circuit worden? Deze circuits geven een minimum aan overlast en werden reeds in het "huiswerk" van de vorige regering voorzien als permanent circuit.
En waarom geeft Groen dan eens geen krachtig positief signaal naar de buitenwereld toe zodat de motorsportliefhebbers misschien een ander gedacht krijgen over Groen?

De manier waarop U nu politiek voert slaat werkelijk nergens op met ondermeer het verspreiden van folders waarop een motorcrosser afgebeeld staat. Ik heb overigens vernomen dat die bewuste motorcrosser daar helemaal niet mee kon lachen dat U zijn portret daarvoor gebruikt hebt.....

Mvrgr
Marc Breugelmans.

Unquote
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Bouly
mx2 wk rookie
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Rudi Bouly Wo 09 Dec 2009, 10:37

ik kreeg juist dezelfde standaard mail :twisted:
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 09 Dec 2009, 13:48

di 8-12-2009 22:38 schreef:Geachte,

Voor alle duidelijkheid geef ik u hieronder mijn volledig standpunt mbt. het motorcrossen in Vlaanderen.

Wij hebben wel degelijk oren naar de noden van de Vlaamse motorcrossers.
Groen! wil dat de provinciebesturen en de Vlaamse sportminister het huiswerk van de vorige regering overdoen en zoeken naar meer en beter geschikte plaatsen om permanente motorcrossterreinen in te richten. Tot op heden was het niet mogelijk om haven- of zeehavengebieden, bedrijventerreinen en brownfields principieel in aanmerking te laten komen voor de inplanting van permanente omlopen met trainingsfaciliteiten voor gemotoriseerde en andere lawaaierige sporten. Dat is uiteraard al te gek, immers net die terreinen zijn het meest geschikt voor een permanente beoefening van de motorsport.
Wij willen dat de Vlaamse regering deze beperkingen opheft. Daardoor wordt het mogelijk om te zoeken naar meer geschikte terreinen.
Groen! wil dat die komen op terreinen waar de verstoring al zeer groot is, zoals grote knooppunten met weinig bewoning, industrieterreinen of havengebieden, als de druk op de natuur er niet te groot is. Dan kunnen er in elke provincie vergunde motorcrossterreinen komen. Die situatie kan aanvaardbaar zijn voor een groot deel van de Vlaamse bevolking.
Groen! verzet zich uitdrukkelijk tegen de aanleg van permanente motorcrossterreinen in de nabijheid van woon- en natuurgebieden. Daarvoor is de lawaai- en stofhinder vaak veel te groot. Niettemin moeten motorcrossers moeten ook een plek hebben om hun sport te beoefenen.
De permanente terreinen zijn ook nodig om een halt toe te roepen aan de diverse vormen van ontoelaatbaar wildcrossen, wat veel schade berokkent.

Met vriendelijke groeten,
Diederik Vandendriessche


Blijkbaar niet veel zin in mailtjes zenden... Kuch Kuch ... Kots Kots ...
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Suz Haeck Wo 09 Dec 2009, 14:11

ikke ben niet zo beleefd gebleven zenne,
ff al men frustraties geuit tegen da snotjonk

Menheer kuch kuch

U propaganda is een regelrechte ramp, U ontneemd hier mensen hun werk, hobby en levenssloop, en u noemt zich iemand die zich inzet voor welzijn ?
goe bezig,
van mensen als u daar krijg ik het helaas een wurggevoel van in men keel, zo hevige braakneiging,
temeer omdat mensen van de mx en motorsporten ook belastingen betalen, voor groen, huisvuil, waterlopen enz en nemen wij u hobby daarom af ?
manneke die omlopen lagen er al, nog voor er van u nog maar sprake was, je zat nog ergens ver in een of andere teelbal van je vader
van zo gasten als jij daar wordt ik pas ziek van,
red u groen zonder andere daar verdikke mee de dupe te laten worden
geen wonder dat het hier in Belgie zo apenland is, als ze de helft van u personen er al zouden uitzwieren, zou al heel wat beter gaan in de samenleving, want het zijn van mensen zoals u dat de maatschappij verziekt
een grote mx fan
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Rudi Bouly
mx2 wk rookie
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Rudi Bouly Wo 09 Dec 2009, 17:04

tot u sprak Suzuske :lol: :lol: :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Rob Indemans Wo 09 Dec 2009, 17:04

heeft idd naar iedereen dezelfde mail terug gestuurd,heb hem gisteren avnond ook ontvangen... :roll:
Seffes nog maar eens een reactie terug sturen...
0 x


Jo
Jordy Laureyns
ama lites national champ
Berichten: 530
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 19:37
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Jordy Laureyns Wo 09 Dec 2009, 17:38

Suz Haeck schreef:ikke ben niet zo beleefd gebleven zenne,
ff al men frustraties geuit tegen da snotjonk

Menheer kuch kuch

U propaganda is een regelrechte ramp, U ontneemd hier mensen hun werk, hobby en levenssloop, en u noemt zich iemand die zich inzet voor welzijn ?
goe bezig,
van mensen als u daar krijg ik het helaas een wurggevoel van in men keel, zo hevige braakneiging,
temeer omdat mensen van de mx en motorsporten ook belastingen betalen, voor groen, huisvuil, waterlopen enz en nemen wij u hobby daarom af ?
manneke die omlopen lagen er al, nog voor er van u nog maar sprake was, je zat nog ergens ver in een of andere teelbal van je vader
van zo gasten als jij daar wordt ik pas ziek van,
red u groen zonder andere daar verdikke mee de dupe te laten worden
geen wonder dat het hier in Belgie zo apenland is, als ze de helft van u personen er al zouden uitzwieren, zou al heel wat beter gaan in de samenleving, want het zijn van mensen zoals u dat de maatschappij verziekt
een grote mx fan


sorry, maar als ik in de politiek zitten zou ik je mail niet eens lezen wegens de taalfouten.. no offence hoor, maar als je iets wil bereiken bij een politieker zal het zo niet zijn :roll:
nogmaals, voel je niet aangevallen, ik zie het gewoon zo

greetz
0 x


Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: uit een blad van groen

Berichtdoor Rens Dedecker Wo 09 Dec 2009, 19:19

Hoja, mss zal hij nog wat meer beseffen dan wat hij wie wel allamaal aandoet...
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!

Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer