WK 2010

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 05 Mar 2010, 20:13

in valence plakte er al geen stickers meer op de suzukis van desalle en ramon dacht ik. Ik denk dat het met onderling akkoord is stopgezet.
Roczen blijft wel met red bull rijden
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Gunther Smeys Za 06 Mar 2010, 17:10

Changes to the FIM Motocross World Championships calendar
By Youthstream | 03 Mar 2010



FUNCHAL (PORTUGAL), 3 March 2010 – The FIM Motocross World Championship MX1/MX2/WMX and the FIM Veterans’ Motocross World Cup calendars underwent the following changes.

The Grand Prix of Italy at Fermo and the Grand Prix of Lombardia at Mantova swapped dates. The Grand Prix of Lombardia (Italy) is currently the second round of the FIM Motocross World Championship and will take place on the April 11 weekend. The Grand Prix of Italy will be the last of the 15 rounds and will happen on the September 12 weekend.


The Grand Prix of Great Britain will take place in Chepstow.


Valkenswaard will host the second round of the FIM Veterans’ World Cup while Teutschenthal will host the fifth round of the FIM Women’s World Championship.
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Boyd Veraart
50cc rider
Berichten: 29
Lid geworden op: Zo 14 Feb 2010, 16:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: WK 2010

Berichtdoor Boyd Veraart Za 06 Mar 2010, 21:20

En als ze nou van Suzuki gewoon geruild hebben, eerst was het rockstar beursfoon en redbull teka suzuki en nu is het andersom!
0 x


[size=200]boyd-mx.hyves.nl[/size]
PUSH THE LIMIT
Ma
Maarten Verbeeck
125cc junior EK
Berichten: 77
Lid geworden op: Di 05 Jan 2010, 01:28
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: WK 2010

Berichtdoor Maarten Verbeeck Za 06 Mar 2010, 22:00

De peanuts dat Rockstar voor Beursfoon vorig jaar deed wogen echt niet op tegen wat Red Bull voor Marc de Reuver deed/doet.

Kan je zeker niet vergelijken met het Teka team.
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 09 Mar 2010, 18:36

Boissiere blijft Jobé momenteel toch nog trouw, vertelt hij in een interview op moto verte ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ma
Marcel Dirks
mxdn winner
Berichten: 995
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Motocrossland
Contact:

Re: WK 2010

Berichtdoor Marcel Dirks Di 09 Mar 2010, 18:51

Bij gebrek aan iets anders misschien?
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 09 Mar 2010, 19:19

geen idee ... maar voor Boissiere is het waarschijnlijk wel de enige manier om op een fabrieksmachine aan het wk te beginnen.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Jan Willem Visser Di 09 Mar 2010, 20:57

Etienne Dierckx schreef:geen idee ... maar voor Boissiere is het waarschijnlijk wel de enige manier om aan het wk te beginnen.

Heb je post iets ingekort... ;)
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 09 Mar 2010, 21:06

voor de freaks ...

een aantal meningen vanuit de States over de 350 en Alessi ...

best leuk om te lezen.

http://www.pulpmx.com/content/350cc-mike-alessi
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ba
Bart Jacobs
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Contact:

Re: WK 2010

Berichtdoor Bart Jacobs Di 09 Mar 2010, 23:04

Toch vreemd dat niemand hier piept over het eerste echte akkefietje in het GP-wereldje.
0 x


Ni
Nic Vanrobaeys
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:51
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: WK 2010

Berichtdoor Nic Vanrobaeys Di 09 Mar 2010, 23:26

En dat is...?
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 10 Mar 2010, 08:08

Bart gij leest nog meer dan ik :shock: ... wat heb ik gemist ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Bas Gijsel
european champ mx2
Berichten: 215
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 12:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Bas Gijsel Wo 10 Mar 2010, 09:51

"I think the disadvantages come from not being in shape, not having tunability in your bike and not being able to put it together as a rider."
0 x


Ba
Bart Jacobs
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Contact:

Re: WK 2010

Berichtdoor Bart Jacobs Wo 10 Mar 2010, 10:57

Check eens dat interview met JJ Luisetti op Motoverte.com. Het "acceng sudiste" moet je er wel bijpakken. ;)
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Jan Willem Visser Wo 10 Mar 2010, 11:21

Mijn Frans is niet zo goed, ben een Ollander he, maar begrijp ik het goed dat men de motor van Frossard niet vertrouwde en dat de FFM zijn blok na de wedstrijd in Sommieres heeft opengetrokken na een protest van een ander team????
0 x


Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Wo 10 Mar 2010, 11:29

En wie of welk team twijfelt aan de Kawa's van CLS?


Teillet is trouwens geblesseerd aan de hand en reeds geopereerd, hij zal twee proeven voor het Frans Kampioenschap moeten missen, maar zou wel starten in Sevlievo.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 10 Mar 2010, 13:06

een heel klein beetje oorlog dus tussen KTM en Kawa.
Nolte is een tovenaar ... dat wisten we al langer ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: WK 2010

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 10 Mar 2010, 14:03

Daar gaat Mitch niet content met zijn dat zijn dicht gelode blokken zijn opgedaan door iemand anders dan de tovenaar want dat is de enigste die de blokken in de EU mag open zwieren ...

Zou het team van de klacht iets geweten willen hebben :lol:

Luc Smolders schreef:zojuist gelezen op motoverte de motoren van het cls team werden ter plaatse gedemonteerd na klacht van ktm die vonden het niet normaal dat de pro circuit motor de ktm fabrieksmotor inhaalde op het rechte stuk na demontage van de kawasakis werdt er niets abnormaal gevonden wel weigerde ktm zijn fabrieksmotor te demonteren hun commentaar achteraf was dat nu hun twijfels over het regelementair zijn van de kawasakis ongegrond was


Uit het topic CLS Team
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: WK 2010

Berichtdoor Andy Moens Wo 10 Mar 2010, 18:09

zulke motoren zullen enkel opengedaan zijn in het toeziende oog van een medewerker van luongo je moet nu ni denken dat iemand van ktm er netjes op stond te kijken

of ze bij ktm eve scheutig het blok willen open doen is mij de vraag

cls pro circuit kawaski rules 8-)
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: WK 2010

Berichtdoor Mark Dejonghe Wo 10 Mar 2010, 18:13

Moens , gij zijt toch ne slimmen da je da allemaal zo goed weet :lol:
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer