WK 2010
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
in valence plakte er al geen stickers meer op de suzukis van desalle en ramon dacht ik. Ik denk dat het met onderling akkoord is stopgezet.
Roczen blijft wel met red bull rijden
Roczen blijft wel met red bull rijden
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
Changes to the FIM Motocross World Championships calendar
By Youthstream | 03 Mar 2010
FUNCHAL (PORTUGAL), 3 March 2010 – The FIM Motocross World Championship MX1/MX2/WMX and the FIM Veterans’ Motocross World Cup calendars underwent the following changes.
The Grand Prix of Italy at Fermo and the Grand Prix of Lombardia at Mantova swapped dates. The Grand Prix of Lombardia (Italy) is currently the second round of the FIM Motocross World Championship and will take place on the April 11 weekend. The Grand Prix of Italy will be the last of the 15 rounds and will happen on the September 12 weekend.
The Grand Prix of Great Britain will take place in Chepstow.
Valkenswaard will host the second round of the FIM Veterans’ World Cup while Teutschenthal will host the fifth round of the FIM Women’s World Championship.
By Youthstream | 03 Mar 2010
FUNCHAL (PORTUGAL), 3 March 2010 – The FIM Motocross World Championship MX1/MX2/WMX and the FIM Veterans’ Motocross World Cup calendars underwent the following changes.
The Grand Prix of Italy at Fermo and the Grand Prix of Lombardia at Mantova swapped dates. The Grand Prix of Lombardia (Italy) is currently the second round of the FIM Motocross World Championship and will take place on the April 11 weekend. The Grand Prix of Italy will be the last of the 15 rounds and will happen on the September 12 weekend.
The Grand Prix of Great Britain will take place in Chepstow.
Valkenswaard will host the second round of the FIM Veterans’ World Cup while Teutschenthal will host the fifth round of the FIM Women’s World Championship.
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Boyd Veraart
- 50cc rider
- Berichten: 29
- Lid geworden op: Zo 14 Feb 2010, 16:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: WK 2010
En als ze nou van Suzuki gewoon geruild hebben, eerst was het rockstar beursfoon en redbull teka suzuki en nu is het andersom!
0 x
[size=200]boyd-mx.hyves.nl[/size]
PUSH THE LIMIT
PUSH THE LIMIT
-
Maarten VerbeeckMa
- 125cc junior EK
- Berichten: 77
- Lid geworden op: Di 05 Jan 2010, 01:28
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Re: WK 2010
De peanuts dat Rockstar voor Beursfoon vorig jaar deed wogen echt niet op tegen wat Red Bull voor Marc de Reuver deed/doet.
Kan je zeker niet vergelijken met het Teka team.
Kan je zeker niet vergelijken met het Teka team.
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
Boissiere blijft Jobé momenteel toch nog trouw, vertelt hij in een interview op moto verte ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Marcel DirksMa
- mxdn winner
- Berichten: 995
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Motocrossland
- Contact:
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
geen idee ... maar voor Boissiere is het waarschijnlijk wel de enige manier om op een fabrieksmachine aan het wk te beginnen.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
Etienne Dierckx schreef:geen idee ... maar voor Boissiere is het waarschijnlijk wel de enige manier om aan het wk te beginnen.
Heb je post iets ingekort...
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
voor de freaks ...
een aantal meningen vanuit de States over de 350 en Alessi ...
best leuk om te lezen.
http://www.pulpmx.com/content/350cc-mike-alessi
een aantal meningen vanuit de States over de 350 en Alessi ...
best leuk om te lezen.
http://www.pulpmx.com/content/350cc-mike-alessi
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Bart JacobsBa
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Contact:
Re: WK 2010
Toch vreemd dat niemand hier piept over het eerste echte akkefietje in het GP-wereldje.
0 x
-
Nic VanrobaeysNi
- 125cc junior EK
- Berichten: 62
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:51
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
Bart gij leest nog meer dan ik
... wat heb ik gemist ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Bas Gijsel
- european champ mx2
- Berichten: 215
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 12:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
"I think the disadvantages come from not being in shape, not having tunability in your bike and not being able to put it together as a rider."
0 x
-
Bart JacobsBa
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Contact:
Re: WK 2010
Check eens dat interview met JJ Luisetti op Motoverte.com. Het "acceng sudiste" moet je er wel bijpakken. 
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
Mijn Frans is niet zo goed, ben een Ollander he, maar begrijp ik het goed dat men de motor van Frossard niet vertrouwde en dat de FFM zijn blok na de wedstrijd in Sommieres heeft opengetrokken na een protest van een ander team????
0 x
-
Olivier GoetstouwersOl
- mx all time winner
- Berichten: 1054
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
En wie of welk team twijfelt aan de Kawa's van CLS?
Teillet is trouwens geblesseerd aan de hand en reeds geopereerd, hij zal twee proeven voor het Frans Kampioenschap moeten missen, maar zou wel starten in Sevlievo.
Teillet is trouwens geblesseerd aan de hand en reeds geopereerd, hij zal twee proeven voor het Frans Kampioenschap moeten missen, maar zou wel starten in Sevlievo.
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: WK 2010
een heel klein beetje oorlog dus tussen KTM en Kawa.
Nolte is een tovenaar ... dat wisten we al langer ...
Nolte is een tovenaar ... dat wisten we al langer ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: WK 2010
Daar gaat Mitch niet content met zijn dat zijn dicht gelode blokken zijn opgedaan door iemand anders dan de tovenaar want dat is de enigste die de blokken in de EU mag open zwieren ...
Zou het team van de klacht iets geweten willen hebben
Uit het topic CLS Team
Zou het team van de klacht iets geweten willen hebben
Luc Smolders schreef:zojuist gelezen op motoverte de motoren van het cls team werden ter plaatse gedemonteerd na klacht van ktm die vonden het niet normaal dat de pro circuit motor de ktm fabrieksmotor inhaalde op het rechte stuk na demontage van de kawasakis werdt er niets abnormaal gevonden wel weigerde ktm zijn fabrieksmotor te demonteren hun commentaar achteraf was dat nu hun twijfels over het regelementair zijn van de kawasakis ongegrond was
Uit het topic CLS Team
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: WK 2010
zulke motoren zullen enkel opengedaan zijn in het toeziende oog van een medewerker van luongo je moet nu ni denken dat iemand van ktm er netjes op stond te kijken
of ze bij ktm eve scheutig het blok willen open doen is mij de vraag
cls pro circuit kawaski rules
of ze bij ktm eve scheutig het blok willen open doen is mij de vraag
cls pro circuit kawaski rules
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten