Geen Gp's meer op motors tv?

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Iv
Ivan Nauwelaerts
peewee pilot
Berichten: 8
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Ivan Nauwelaerts Vr 15 Apr 2011, 21:18

Dat is gewoon geweldig goed nieuws voor vele onder ons !!!!!!
0 x


Bj
Bjorn Stokmans
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Ma 30 Nov 2009, 09:47
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Bjorn Stokmans Vr 15 Apr 2011, 21:30

waar zou je je geld terug kunnen krijgen heb namelijk voor het hele jaar betaald wat ik nu niet meer nodig heb
0 x


Ci
Cindy Nuijten
125cc junior EK
Berichten: 93
Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Cindy Nuijten Vr 15 Apr 2011, 21:52

YESSSSS!!!!!!!
0 x


La
Lars Nelen
mx2 amateur champ
Berichten: 170
Lid geworden op: Vr 18 Sep 2009, 14:48
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Lars Nelen Vr 15 Apr 2011, 22:00

Dat is goed nieuws voor de sport en de fans.

Ik denk dat mx-life een mooi initiatief is om er naast te hebben. Ik heb zelf bewust geen tv (komt nooit iets op en alles wat je zou willen zien is te downloaden of te streamen), dus voor mij is mx-life een mooie uitkomst om ook de GPs goed te kunnen volgen.
0 x


Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Gert Holemans Vr 15 Apr 2011, 22:25

da is een pak van van hart !!! verstandige beslissing !! :D
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
We
Wesly Vanlierde
50cc rider
Berichten: 29
Lid geworden op: Za 16 Apr 2011, 12:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Wesly Vanlierde Za 16 Apr 2011, 13:01

da noemen ze nu ne keer goe nieuws!
0 x


Et
Etienne Degrande
125cc rookie
Berichten: 109
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 16:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Etienne Degrande Za 16 Apr 2011, 17:48

ja ja ,de klokke van rome bestaat echt,ze brengen ons MX,best dat ik het nog niet had opgezegd. :D :D ben echt wel blij zunne. :D :D :D :D
0 x


WK DE BOMB RAMON.
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Za 16 Apr 2011, 21:21

Gaan ze dan ook nog de AMA live uitzenden? Ik hoop het! (liefst met deftige kwaliteit en niet ala MXoN vorig jaar ...)
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Guy Dick Zo 17 Apr 2011, 07:05

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Luongo een paar centen extra krijgt voor de TV-rechten en dat HIJ degene is die zijn slag thuis heeft gehaald...
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Dimitri Lamote Zo 17 Apr 2011, 07:56

Ofwel heeft motorstv het been stijf gehouden en vielen de nieuwe abbonneesaantallen tegen op mxlife,zonder tv geen sponsors meer voor het volgende jaar.
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Fred Degret Zo 17 Apr 2011, 20:26

ja voor de één zo voor de andere..ik heb geen motorstv(nog analoog) dus bij gebrek aan iets anders vorige week mx-tv gekozen (gp per gp betalen incase) en vind het wel interessant om te kijken wannneer het je past hoeft niet persé 's middag te zijn en dan heb je waarschijnlijk ook geen last van de eventuele "haperingen" tijdens het live-uitzenden
0 x


Gebruikersavatar
Danny Hermans
125cc junior EK
Berichten: 75
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Hasselt
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Danny Hermans Ma 18 Apr 2011, 23:38

Enfin, eind goed, al goed maar ik heb wel een dikke week zitten stressen en mijn pc bijna door de mangel gehaald om een hdmi-aansluiting te maken. Nu, mijn idee van G. Luongo is nog wat bijgesteld in negatieve zin. Om de één of andere reden doet hij me denken aan Dave Grant.......... :o
0 x


http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Fred Degret Di 19 Apr 2011, 20:03

Geert Peeters schreef:

nou dat kan je bij telenet ook hoor alles via de digibox.
opnemen en wanner je wil het terug bekijken.
maar dat is goed nieuws van MOTORS TV.
ben echt kontent nu.
.

Daarvoor heb je al een digicorder nodig +motorstv zit dit al in het basispakket ben het niet zeker maar vrees van niet.

Ondertussen ook zo'n verontschuldigingsmail gekregen...als ze dit menen dan kunnen ze wel een gratis gp uitzenden om het goed te maken voor diegenen die problemen gehad hebben
0 x


Be
Benny Gabiels
125cc rookie
Berichten: 135
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Locatie: venetie

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Benny Gabiels Wo 20 Apr 2011, 20:50

ik ook maar staat nog steeds niks in de tv gids .
0 x


benny 4
Pa
Patrick De Cock
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 17 Apr 2011, 22:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Patrick De Cock Wo 20 Apr 2011, 23:43

op de site van motors tv zelf
staat het wal al in de tv gids
0 x


Be
Benny Gabiels
125cc rookie
Berichten: 135
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Locatie: venetie

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Benny Gabiels Do 21 Apr 2011, 21:23

heb het nu ook gezien
0 x


benny 4
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Guy Dick Vr 22 Apr 2011, 23:35

Ze hebben daarnet een trailer getoond op MotorsTV
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Steven Van Kempen
mxdn winner
Berichten: 900
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Locatie: Gemert, NL
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Steven Van Kempen Zo 24 Apr 2011, 22:53

Volgens wat ik hoorde zou MonsterEnergy hier voor hebben gezorgd. Terug MX op MotorsTV.
0 x


Steven van Kempen/KEMCO
http://www.kemcosportspr.nl
Steven {at} kemcosportspr.nl
Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Simon Verhelst Ma 25 Apr 2011, 12:39

Fuck Monster energy, Red Bull is 300x beter!
Zij hadden tenminstegratis livestreaming op hun website.
Nu dat Monster Energy de hoofdsponsor is kan je voor alles gaan betalen.
0 x


Sa
Sascha Oosterlinck
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Sascha Oosterlinck Ma 25 Apr 2011, 13:01

kun je ergens volgen op de pc?
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 9 gasten

Aanmelden · Registreer