Geen Gp's meer op motors tv?
-
Ivan NauwelaertsIv
- peewee pilot
- Berichten: 8
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:32
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Bjorn StokmansBj
- peewee pilot
- Berichten: 7
- Lid geworden op: Ma 30 Nov 2009, 09:47
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
waar zou je je geld terug kunnen krijgen heb namelijk voor het hele jaar betaald wat ik nu niet meer nodig heb
0 x
-
Cindy NuijtenCi
- 125cc junior EK
- Berichten: 93
- Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Lars NelenLa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 170
- Lid geworden op: Vr 18 Sep 2009, 14:48
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Dat is goed nieuws voor de sport en de fans.
Ik denk dat mx-life een mooi initiatief is om er naast te hebben. Ik heb zelf bewust geen tv (komt nooit iets op en alles wat je zou willen zien is te downloaden of te streamen), dus voor mij is mx-life een mooie uitkomst om ook de GPs goed te kunnen volgen.
Ik denk dat mx-life een mooi initiatief is om er naast te hebben. Ik heb zelf bewust geen tv (komt nooit iets op en alles wat je zou willen zien is te downloaden of te streamen), dus voor mij is mx-life een mooie uitkomst om ook de GPs goed te kunnen volgen.
0 x
-
Gert HolemansGe
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
da is een pak van van hart !!! verstandige beslissing !! 
0 x
supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
-
Wesly VanlierdeWe
- 50cc rider
- Berichten: 29
- Lid geworden op: Za 16 Apr 2011, 12:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
Etienne DegrandeEt
- 125cc rookie
- Berichten: 109
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 16:56
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
ja ja ,de klokke van rome bestaat echt,ze brengen ons MX,best dat ik het nog niet had opgezegd.
ben echt wel blij zunne.

0 x
WK DE BOMB RAMON.
- Jeroen Van Wassehove
- mx2 wk champ
- Berichten: 658
- Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Gaan ze dan ook nog de AMA live uitzenden? Ik hoop het! (liefst met deftige kwaliteit en niet ala MXoN vorig jaar ...)
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Luongo een paar centen extra krijgt voor de TV-rechten en dat HIJ degene is die zijn slag thuis heeft gehaald...
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Ofwel heeft motorstv het been stijf gehouden en vielen de nieuwe abbonneesaantallen tegen op mxlife,zonder tv geen sponsors meer voor het volgende jaar.
0 x
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
- Berichten: 670
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
ja voor de één zo voor de andere..ik heb geen motorstv(nog analoog) dus bij gebrek aan iets anders vorige week mx-tv gekozen (gp per gp betalen incase) en vind het wel interessant om te kijken wannneer het je past hoeft niet persé 's middag te zijn en dan heb je waarschijnlijk ook geen last van de eventuele "haperingen" tijdens het live-uitzenden
0 x
- Danny Hermans
- 125cc junior EK
- Berichten: 75
- Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Hasselt
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Enfin, eind goed, al goed maar ik heb wel een dikke week zitten stressen en mijn pc bijna door de mangel gehaald om een hdmi-aansluiting te maken. Nu, mijn idee van G. Luongo is nog wat bijgesteld in negatieve zin. Om de één of andere reden doet hij me denken aan Dave Grant.......... 
0 x
http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
- Berichten: 670
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Geert Peeters schreef:
nou dat kan je bij telenet ook hoor alles via de digibox.
opnemen en wanner je wil het terug bekijken.
maar dat is goed nieuws van MOTORS TV.
ben echt kontent nu.
.
Daarvoor heb je al een digicorder nodig +motorstv zit dit al in het basispakket ben het niet zeker maar vrees van niet.
Ondertussen ook zo'n verontschuldigingsmail gekregen...als ze dit menen dan kunnen ze wel een gratis gp uitzenden om het goed te maken voor diegenen die problemen gehad hebben
0 x
-
Benny GabielsBe
- 125cc rookie
- Berichten: 135
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Locatie: venetie
-
Patrick De CockPa
- 50cc rider
- Berichten: 11
- Lid geworden op: Zo 17 Apr 2011, 22:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Benny GabielsBe
- 125cc rookie
- Berichten: 135
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Locatie: venetie
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Ze hebben daarnet een trailer getoond op MotorsTV
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Steven Van Kempen
- mxdn winner
- Berichten: 900
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Locatie: Gemert, NL
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Volgens wat ik hoorde zou MonsterEnergy hier voor hebben gezorgd. Terug MX op MotorsTV.
0 x
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Fuck Monster energy, Red Bull is 300x beter!
Zij hadden tenminstegratis livestreaming op hun website.
Nu dat Monster Energy de hoofdsponsor is kan je voor alles gaan betalen.
Zij hadden tenminstegratis livestreaming op hun website.
Nu dat Monster Energy de hoofdsponsor is kan je voor alles gaan betalen.
0 x
-
Sascha OosterlinckSa
- 80cc pilot
- Berichten: 48
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten