Geen Gp's meer op motors tv?

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Koen Daems
mx1 wk rookie
Berichten: 326
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:07
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Meerhout

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Koen Daems Za 02 Apr 2011, 00:31

Als iemand dat nu is kon fixe se. In geval dat er torrents komen geef ik die kerel niks. Anders denk ik toch niet dat ik het kan laten :oops: .
0 x


Unbidliama
Ja
Jan Janssens
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Jan Janssens Za 02 Apr 2011, 01:32

ok , gedaan met kijken dan naar het WK ...ik geef er geen cent aan , en moet de uitslagen ook niet meer weten .
Bij deze bestaat het WK voor mij niet meer (spijtig voor Vanhorebeeck en consoorten )
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Fons Van Loon Za 02 Apr 2011, 10:10

Zo denk ik er ook over Jan ,misschien het moment voor de team bazen om eens in te grijpen ,het was toch voor tv dat zij al die veranderingen hebben gepikt maar ik maak me geen illusies voor hen zal het allemaal weer wel goed zijn!Hier is maar 1 juiste beslissing voor de teams en dat is niet naar Bulgarije gaan.
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Steven Van Avondt Za 02 Apr 2011, 10:18

geeft eurosport nog live uitzendingen? of ook nimeer?
vaak gaven ze de mx1-klasse uit,1 of beide reeksen..

in ieder geval,betalen om de gp's op internet te bekijken is uitgesloten voor mij,no way. dan gaan we maar terug naar vroeger,we lezen de uitslagen wel en dan doen we andere dingen op zondag,en er bestaat nog cross buiten het wk..

zo zie je maar..jaren lopen verkopen hoe belangrijk tv wel voor de cross is,om het te mondialiseren..en nu????
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Paul Verdonschot Za 02 Apr 2011, 11:11

hier ist ook afgelopen dan ,en abbonement moteurs gaat ook de prullebak in dan :evil:
0 x


paladin
Le
Lesley Lambrechts
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Lesley Lambrechts Za 02 Apr 2011, 14:00

Kan iemand mij helpen met een (misschien stomme) vraag over de accounts op mx-life.tv? Ik heb een account aangemaakt, maar ik weet niet goed hoe ik de zin "valid 7 days after activation" moet interpreteren. Stel dat ik vandaag via Visa 2.99 euro betaal voor de GP van Bulgarije. Wil dit dan zeggen dat ik vanaf vandaag 7 dagen toegang heb tot de livestream? Of pas binnen 7 dagen? Is het mogelijk om pas zaterdag 9/04 te betalen?
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 02 Apr 2011, 15:11

Ik heb vroeger nog betaald een kwartier voor de wedstrijd met gsm en kreeg meteen toegang.
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Etienne Dierckx Za 02 Apr 2011, 19:38

en nadat zowat alle sites het nieuws brachten dat er geen Gp's meer op tv komen ... wat doet mxlarge .... zwijgen en nog eens extra mxlife.tv promoten.

Zielig ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Fred Degret Za 02 Apr 2011, 19:42

De optie om te betalen via gsm vind ik nu niet meer terug kijk ik niet goed of ?
0 x


Ci
Cindy Nuijten
125cc junior EK
Berichten: 93
Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Cindy Nuijten Za 02 Apr 2011, 20:31

Dus jullie gaan serieus die plofkop verrijken??van mij geen cent!!!
Kijk wel via redbulltv.com
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Za 02 Apr 2011, 20:32

Die doet dat ook niet meer. Monster is namelijk de grote sponsor geworden ...
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Ci
Cindy Nuijten
125cc junior EK
Berichten: 93
Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Cindy Nuijten Za 02 Apr 2011, 20:36

Staat wel op hun site..we wachten af,anders kijk ik wel ergens de samenvattingen...geen cent naar die vatsige klootviool in ieder geval.
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Za 02 Apr 2011, 20:40

Nu begrijp ik trouwens ook dat er op hun perskaartaanvraagformulier (wat een woord man) op staat, in vet gedrukte letters, dat je niet mag filmen zonder daar nog eens appart toestemming voor te vragen.

Hopelijk valt het zo hard tegen van inkomsten dat ze volgend jaar verplicht zijn hun rechten uit te delen aan nationale tv zenders om hun sponsors nog content te houden :!:
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Za 02 Apr 2011, 22:27

Vroeger zonden ze tegelijkertijd op Eurosport als sporza(canvas) live! Daarna is Eurosport ermee gestopt en kon je nog altijd live kijken via sporza. Dan is canvas er ook mee gestopt met live, en motorsTV zonden dan live uit, en nu is er niets meer. De GPs evolueren ... naar de afgrond.
0 x


Ja
Jan Janssens
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Jan Janssens Za 02 Apr 2011, 22:51

geld regeert ..al was het maar 1 euro die ik moest betalen ...gedaan is gedaan .
0 x


Ci
Cindy Nuijten
125cc junior EK
Berichten: 93
Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Cindy Nuijten Za 02 Apr 2011, 23:38

Kunnen we niet massaal die grote bedrijven gaan mailen?
0 x


Jo
Johny Dejaeghere
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Johny Dejaeghere Zo 03 Apr 2011, 08:28

Hier vanhetzelvde hoor ,
spijtig maar zal andere dingen gaan doen op zondag hé :|
geen eurocent voor die ass.......
0 x


To
Tom Cortvriendt.
mx2 amateur champ
Berichten: 186
Lid geworden op: Za 29 Jan 2011, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Tom Cortvriendt. Zo 03 Apr 2011, 10:47

Motors TV zal ook in 2011 LIVE verslag doen van het FIM World Motocross kampioenschap. Alle vijftien Grand Prix evenementen ondergaan een complete High Speed Televisie behandeling.

Zowel MX1, MX2, het WK voor vrouwen en de MX of Nations worden LIVE verslagen!

bron: Motors Tv, nederlands.

Nu snap ik het niet meer :S
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Guy Dick Zo 03 Apr 2011, 11:17

De vrouwen rijden toch meestal samen met MX3... tot daar de geloofwaardigheid zeker?
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Jo
Johny Dejaeghere
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Johny Dejaeghere Zo 03 Apr 2011, 12:04

vorig jaar werd ook de vrouwenreeks getoont hoor
( als ze in het mx1-2 circus meedraaiden hé , anders niet ,
hopelijk is het zo hoor pff , en zenden ze het nog live uit )
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer