kader poederlakken oranje ktm
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
kader poederlakken oranje ktm
Is er iemand die zijn kader al heeft laten poederlakken in het oranje van ktm,ik heb al eens gebeld naar een bedrijf maar ze kunnen enkel de RAL kleuren doen maar daar zit niet echt het goede oranje bij iemand anders een oplossing.
0 x
- Charly De Clercq
- ama lites national champ
- Berichten: 459
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Lokeren
- Contact:
Re: kader poederlakken oranje ktm
hier de echte kleur van kaders van ktm .


0 x
BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Johan Van HelvoortJo
- mx1 wk rookie
- Berichten: 317
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Rens Dedecker
- mx all time winner
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: kader poederlakken oranje ktm
is de plastic ook Ral2009?
Ik heb hier een oud helmpje en ga die morgen normaal ral2011 spuiten
Ik heb hier een oud helmpje en ga die morgen normaal ral2011 spuiten
0 x
R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
- Charly De Clercq
- ama lites national champ
- Berichten: 459
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Lokeren
- Contact:
Re: kader poederlakken oranje ktm
ne ik vrees van niet ....
ral is meer de vering van ktm 65 sx 2010
ral is meer de vering van ktm 65 sx 2010
0 x
BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Johan Van HelvoortJo
- mx1 wk rookie
- Berichten: 317
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Rens Dedecker
- mx all time winner
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: kader poederlakken oranje ktm
@patrick: Ik zal dan eens een foto posten als hij klaar is.
@johan: Nee, 'kheb 2 arai's met verstelbaar mondstuk en de uwe. Het is de oudste met verstelbaar mondstuk die 'k gespoten heb. Tzou een schande zijn
@johan: Nee, 'kheb 2 arai's met verstelbaar mondstuk en de uwe. Het is de oudste met verstelbaar mondstuk die 'k gespoten heb. Tzou een schande zijn
0 x
R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
-
Jeroen AndriesJe
- peewee pilot
- Berichten: 4
- Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 11:41
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: kader poederlakken oranje ktm
iemand een adress om te zandstralen en poeder lakken
vriendelijk bedankt
vriendelijk bedankt
0 x
- Charly De Clercq
- ama lites national champ
- Berichten: 459
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Lokeren
- Contact:
Re: kader poederlakken oranje ktm
cevema in lummen 
0 x
BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
-
Leon BalderLe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 298
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: kinrooi
- Contact:
Re: kader poederlakken oranje ktm
hey
ik heb zelf een autoped (step) met motor gemaakt. deze is in ktm stijl gebouwd.
de lak heb ik gespoten met ral 2004 en de kleur is echt perfect ,achterspatbord en zijkappen heb ik van ktm zelf er op voorkap en spatbord gespoten.
ik heb zelf een autoped (step) met motor gemaakt. deze is in ktm stijl gebouwd.
de lak heb ik gespoten met ral 2004 en de kleur is echt perfect ,achterspatbord en zijkappen heb ik van ktm zelf er op voorkap en spatbord gespoten.
0 x
Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
-
Johan Van HelvoortJo
- mx1 wk rookie
- Berichten: 317
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Kurt VerbovenKu
- 125cc junior EK
- Berichten: 80
- Lid geworden op: Di 29 Dec 2009, 17:32
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: kader poederlakken oranje ktm
Ik kan wel voor het stralen en poederlakken zorgen alle ral kleuren zijn mogelijk
0 x
-
Leon BalderLe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 298
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: kinrooi
- Contact:
Re: kader poederlakken oranje ktm
hoi hoi hier de fotos.
let ook maar eens op de kleur ral 2004
http://www.mijnalbum.be/Diashow-FKQH8NPY
let ook maar eens op de kleur ral 2004
http://www.mijnalbum.be/Diashow-FKQH8NPY
0 x
Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
-
Johan Van HelvoortJo
- mx1 wk rookie
- Berichten: 317
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Charly De Clercq
- ama lites national champ
- Berichten: 459
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Lokeren
- Contact:
Re: kader poederlakken oranje ktm
dit is RAL 2004 :

lijkt mij toch wat doffer dan RAL 2009
lijkt mij toch wat doffer dan RAL 2009
0 x
BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
- Charly De Clercq
- ama lites national champ
- Berichten: 459
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Lokeren
- Contact:
Re: kader poederlakken oranje ktm
ik had onlangs een kader gezien die in RAL 2009 gepoederlakt werdt en ik moet zeggen dat RAL 2009 er beter optrekt dan RAL 2004 .....
ik had het kleurnummer trouwens aan de mecano van Nagl gevraagt, en het was volgens hem RAL 2009 ......
ik had het kleurnummer trouwens aan de mecano van Nagl gevraagt, en het was volgens hem RAL 2009 ......
0 x
BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
-
Leon BalderLe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 298
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: kinrooi
- Contact:
Re: kader poederlakken oranje ktm
tja waarschijnlijk zit er dan kleurverschil in de spuitbus en het poederlakken,hoewel dat niet zou mogen. 
0 x
-
Johan Van HelvoortJo
- mx1 wk rookie
- Berichten: 317
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: kader poederlakken oranje ktm
ik zit in de stalen en aluminium kozijnen , als wij die niet in een keer laten moffelen zit er ook een kleur verschil in zou niet mogen maar is toch het geval
is gering maar soms erg storend
is gering maar soms erg storend
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten