kader poederlakken oranje ktm

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Patrick Schruers Ma 21 Dec 2009, 20:06

Is er iemand die zijn kader al heeft laten poederlakken in het oranje van ktm,ik heb al eens gebeld naar een bedrijf maar ze kunnen enkel de RAL kleuren doen maar daar zit niet echt het goede oranje bij iemand anders een oplossing.
0 x


Gebruikersavatar
Charly De Clercq
ama lites national champ
Berichten: 459
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lokeren
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Charly De Clercq Ma 21 Dec 2009, 22:07

hier de echte kleur van kaders van ktm .

Afbeelding
0 x


BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Patrick Schruers Di 22 Dec 2009, 09:49

ok bedankt charly dan zullen we het daarmee doen
0 x


Jo
Johan Van Helvoort
mx1 wk rookie
Berichten: 317
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Johan Van Helvoort Di 22 Dec 2009, 20:54

kan ik ook wel ff komen doen voor je
geen probleem hoor
0 x


Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Rens Dedecker Di 22 Dec 2009, 23:33

is de plastic ook Ral2009?

Ik heb hier een oud helmpje en ga die morgen normaal ral2011 spuiten
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Gebruikersavatar
Charly De Clercq
ama lites national champ
Berichten: 459
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lokeren
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Charly De Clercq Di 22 Dec 2009, 23:44

ne ik vrees van niet ....

ral is meer de vering van ktm 65 sx 2010
0 x


BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Patrick Schruers Wo 23 Dec 2009, 08:39

laat eens iets weten wat die 2011 geeft op je helm
0 x


Jo
Johan Van Helvoort
mx1 wk rookie
Berichten: 317
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Johan Van Helvoort Wo 23 Dec 2009, 09:44

je gaat toch niet die witte arai spuiten !!!! RENS
0 x


Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Rens Dedecker Za 26 Dec 2009, 17:12

@patrick: Ik zal dan eens een foto posten als hij klaar is.
@johan: Nee, 'kheb 2 arai's met verstelbaar mondstuk en de uwe. Het is de oudste met verstelbaar mondstuk die 'k gespoten heb. Tzou een schande zijn ;)
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Je
Jeroen Andries
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 11:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Jeroen Andries Ma 28 Dec 2009, 21:19

iemand een adress om te zandstralen en poeder lakken
vriendelijk bedankt
0 x


Gebruikersavatar
Charly De Clercq
ama lites national champ
Berichten: 459
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lokeren
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Charly De Clercq Ma 28 Dec 2009, 22:51

cevema in lummen ;)
0 x


BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Le
Leon Balder
mx2 wk rookie
Berichten: 298
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: kinrooi
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Leon Balder Ma 28 Dec 2009, 23:15

hey

ik heb zelf een autoped (step) met motor gemaakt. deze is in ktm stijl gebouwd.
de lak heb ik gespoten met ral 2004 en de kleur is echt perfect ,achterspatbord en zijkappen heb ik van ktm zelf er op voorkap en spatbord gespoten.
0 x


Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
Jo
Johan Van Helvoort
mx1 wk rookie
Berichten: 317
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Johan Van Helvoort Di 29 Dec 2009, 12:46

foto leon
0 x


Ku
Kurt Verboven
125cc junior EK
Berichten: 80
Lid geworden op: Di 29 Dec 2009, 17:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Kurt Verboven Di 29 Dec 2009, 18:16

Ik kan wel voor het stralen en poederlakken zorgen alle ral kleuren zijn mogelijk
0 x


Le
Leon Balder
mx2 wk rookie
Berichten: 298
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: kinrooi
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Leon Balder Di 29 Dec 2009, 23:38

hoi hoi hier de fotos.
let ook maar eens op de kleur ral 2004

http://www.mijnalbum.be/Diashow-FKQH8NPY
0 x


Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
Jo
Johan Van Helvoort
mx1 wk rookie
Berichten: 317
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Johan Van Helvoort Wo 30 Dec 2009, 09:35

lijkt me de prefecte ktm kleur , leuk ding van gemaakt
0 x


Gebruikersavatar
Charly De Clercq
ama lites national champ
Berichten: 459
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lokeren
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Charly De Clercq Wo 30 Dec 2009, 12:31

dit is RAL 2004 :

Afbeelding

lijkt mij toch wat doffer dan RAL 2009 :?
0 x


BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Gebruikersavatar
Charly De Clercq
ama lites national champ
Berichten: 459
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lokeren
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Charly De Clercq Wo 30 Dec 2009, 12:36

ik had onlangs een kader gezien die in RAL 2009 gepoederlakt werdt en ik moet zeggen dat RAL 2009 er beter optrekt dan RAL 2004 .....

ik had het kleurnummer trouwens aan de mecano van Nagl gevraagt, en het was volgens hem RAL 2009 ......
0 x


BRUNOX, De 5 functiespray met Turboline
Info ? ---> http://www.patricksoors.be/brunox_pagina.htm
Bestelling ? ---> jorisstilten@skynet.be
---> www.charlydeclercq-mx.tk <---
Le
Leon Balder
mx2 wk rookie
Berichten: 298
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: kinrooi
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Leon Balder Wo 30 Dec 2009, 18:33

tja waarschijnlijk zit er dan kleurverschil in de spuitbus en het poederlakken,hoewel dat niet zou mogen. :roll:
0 x


Jo
Johan Van Helvoort
mx1 wk rookie
Berichten: 317
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 09:58
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Johan Van Helvoort Do 31 Dec 2009, 10:48

ik zit in de stalen en aluminium kozijnen , als wij die niet in een keer laten moffelen zit er ook een kleur verschil in zou niet mogen maar is toch het geval
is gering maar soms erg storend
0 x


Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer