de oude doos

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Da
Danny Theybers
50cc rider
Berichten: 18
Lid geworden op: Di 23 Feb 2010, 20:34
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: de oude doos

Berichtdoor Danny Theybers Do 26 Jan 2012, 20:10

Inderdaad 1994 , aan de bergen te zien , zaten we in Arco Di Trento
0 x


Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: de oude doos

Berichtdoor Alex Geukens Za 28 Jan 2012, 14:26

Dat klopt helemaal Danny!

#25 op de Suzuki was inderdaad Henk Van Mierlo,Erp,1981.

Afbeelding
0 x


Ma
Marcel Hermans
80cc pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: Zo 02 Jan 2011, 14:54
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Marcel Hermans Za 28 Jan 2012, 17:58

BIJNA 50 JAAR GESCHIEDENIS;

Op 25 februari 1962 vond de traditionele Interland Nederland-België plaats in het Nederlandse Handel, vlakbij gelegen te Gemert.
Hier op de foto een van de meest begeerde Belgische crossers aller tijden, toen nog uitkomend op een BSA bij de 500cc Junioren.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
0 x


Ma
Marcel Hermans
80cc pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: Zo 02 Jan 2011, 14:54
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Marcel Hermans Za 28 Jan 2012, 18:00

Hierbij alle uitslagen van de Interland Nederland-België te Gemert in 1962 met vele verrassende namen;

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
0 x


Ma
Marcel Hermans
80cc pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: Zo 02 Jan 2011, 14:54
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Marcel Hermans Za 28 Jan 2012, 18:03

Ja, Werner

Als je dit leest wordt het hoogtijd!!!
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Werner Castelyns Zo 29 Jan 2012, 09:56

Nummer 34 is Sylvain!!
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Vi
Vic Geerlings
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 21 Jan 2012, 15:25
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Vic Geerlings Zo 29 Jan 2012, 10:33

#34 Vic Geboers #40 Gerard v Heugten
0 x


Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: de oude doos

Berichtdoor Alex Geukens Zo 29 Jan 2012, 10:45

Daar staan inderdaad al heel wat bekende namen in de uitslag Marcel.

Wie herinnert zich deze meezinger nog! http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... O_K103sq3U

En een knap nostalgisch filmpje van zijn grote voorbeeld uit 1968,Joël Robert.
http://www.youtube.com/watch?v=jYTZCGa5 ... re=related
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: de oude doos

Berichtdoor Guy Dick Zo 29 Jan 2012, 11:28

Het was bij de junioren precies een BSA-cup :D
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ma
Marcel Hermans
80cc pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: Zo 02 Jan 2011, 14:54
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Marcel Hermans Zo 29 Jan 2012, 14:46

Volgens het blad Motor zijn dit de desbetreffende rijders;

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
0 x


Ma
Marcel Hermans
80cc pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: Zo 02 Jan 2011, 14:54
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Marcel Hermans Zo 29 Jan 2012, 14:55

Volgens mij is Sylvain Geboers nr. 40 en Martien van Heugten nr 34.
0 x


Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: de oude doos

Berichtdoor Peter Goolaerts Zo 29 Jan 2012, 16:46

Ik heb vandaag de mtb tocht in Leoplodsburg gereden met mijn zoon, we stonden aan de drankpost en toen we daar net verder reden kreeg ik in het oog dat we op de start stonden vd Duinencross in Hechtel en er vlak na de drankpost het parkoer nog lag als vroeger.
Ik ben met hem er een stukje op gaan rijden maar het leek wel Kokszijde :-)
Er kan zo weer gecrosst worden, alleen leken de stukken wat smaller dan vroeger.
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Gebruikersavatar
Danny Hermans
125cc junior EK
Berichten: 75
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Hasselt
Contact:

Re: de oude doos

Berichtdoor Danny Hermans Di 31 Jan 2012, 15:12

De duinencross . Als ik me niet vergis was De cross in Hechtel de eerste BMB cross eind januari en als kind heb ik daar kou geleden destijds. Er lag sneeuw en het vroor toen -7. Mijn sokken waren vastgevroren aan de binnenkant van mijn botten.
0 x


http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Pa
Patrick Vanmeert
ama lites eastcoast champ
Berichten: 424
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: de oude doos

Berichtdoor Patrick Vanmeert Wo 01 Feb 2012, 20:56

Doeme, ik dacht dat de eerste cross in die tijd altijd aan het koerselse fonteintje was, maar ik kan me vergissen......
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: de oude doos

Berichtdoor Paul Verdonschot Do 02 Feb 2012, 09:14

jep en deze werd georganiseerd door mc hasselt ,pierre vekemans en zijn companen ;)
0 x


paladin
wi
willy cauberghs
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Zo 07 Aug 2011, 21:00
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: de oude doos

Berichtdoor willy cauberghs Do 02 Feb 2012, 10:00

kalender1985:27jan.hechtel-3febr.bolderberg-10febr.arendonk-17bebr.lummen-24febr.koersel
kalender1986:26jan.hechtel-2febr.bolderberg-9febr.lummen-16febr.koersel
kalender1987:8febr.hechtel-15febr.heusden-zolder-1maart.koersel
0 x


Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: de oude doos

Berichtdoor Peter Goolaerts Do 02 Feb 2012, 10:13

Nu zondag mtb toertocht in Koersel, zouden we ook nu het parkoer van vroeger aandoen……ben benieuwd:-)
Laatst gewijzigd door Peter Goolaerts op Do 02 Feb 2012, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Gebruikersavatar
Chris Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 59
Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Meerhout
Contact:

Re: de oude doos

Berichtdoor Chris Jacobs Do 02 Feb 2012, 12:36

hoi manne , idd arco di trento , mooie omgeving daar , mooi circuit 2 x rond 6de plaats uitgevallen met gebroken wiel op de HUSA !
Laatst gewijzigd door Chris Jacobs op Do 02 Feb 2012, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
Gebruikersavatar
Chris Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 59
Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Meerhout
Contact:

Re: de oude doos

Berichtdoor Chris Jacobs Do 02 Feb 2012, 12:39

aan Ivan , ja idd , mij noemde ze speedy in de vroegere bmx jaren , vanwaar die naam kwam ....rarara !
0 x


Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
Gebruikersavatar
Chris Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 59
Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Meerhout
Contact:

Re: de oude doos

Berichtdoor Chris Jacobs Do 02 Feb 2012, 12:48

Paul Verdonschot schreef:Hey peter heeft uwe zoon afgelopen wknd ook gereden in kortrijk !!!Ben er zondag gaan kijken ,de zoon van chris heb ik denk ik zien rijden ,maar heb er gene goolaerts :) horen vernoemen ;)

@ paul , idd Brett mijn zoon heeft er gereden in Kortrijk 2 x 5de in de finale zaterdag en zondag.
0 x


Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX

Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer